صادر کننده برترین پتو سوپر برجسته

این محصول بسیار زیبا یکی از محصولات مرغوب نرمینه است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد، در میان مردم منسوجی شناخته شده است و طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. همچنین استقبال بسیار زیاد از آن، باعث صادرات محصولات صادر کننده برترین پتو سوپر برجسته به سایر کشورها، مخصوصا کشورهای همسایه از جمله عراق شده است. به کار گیری بهترین مواد اولیه و استفاده از دستگاه های به روز نساجی در تولید این محصول، کیفیت و مرغوبیت بالایی را برای آن به ثمر رسانده است. صادر کننده برترین پتو سوپر برجسته از طریق سایت های مربوطه و معتبر با حذف واسطه ها، این محصول را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور قرار میدهد و در نهایت به دلیل حذف واسطه ها، قیمت این محصول بسیار مناسب خواهد بود.

پتو نرمینه سوپر برجسته

آشنایی با پتو سوپر برجسته

این محصول به دلیل شکل ظاهری بسیار زیبایی که دارد میتواند دو کاربرد داشته باشد؛ یعنی هم به عنوان پتو و هم به عنوان روتختی میتوان از آن استفاده کرد. قطعا آشنایی با پتو سوپر برجسته و ویژگی های آن، شما را به خرید این محصول ترغیب خواهد کرد. جلوه بسیار زیبای این پتو به تخت و اتاق شما، ضد حساسیت بودن آن، همچنین قابلیت شست و شوی این منسوج از ویژگی های این پتو است. این محصول را از طریق ماشین لباسشویی و دست میتوانید بشویید و به هیچ عنوان بعد از شست و شو، تغییری در رنگ آن ایجاد نخواهد شد، همچنین رنگ پس نداده و الیاف آن نیز بعد از شست و شوی مکرر صدمه نخواهند دید. این محصول را برای جلوگیری از ریش ریش شدن، به صورت بسیار زیبا و تمیز دور دوزی میکنند. این کالا، گرما دهی خوبی داشته و بسیار نرم و لطیف است.

چرا باید از پتو آنتی آلرژیک استفاده کنیم

چرا باید از پتو آنتی آلرژیک استفاده کنیم

استفاده از پتو آنتی آلرژیک برای اشخاصی که سیستم ایمنی ضعیف و حساسی دارند مناسب است. بسیاری از افراد از این موضوع باخبر نیستند که در تولید بعضی از پتوهای معمولی از مواد شیمیایی و حساسیت زا استفاده شده و قاعدتا این امر آلرژی و حساسیت های پوستی آنها را تشدید خواهد کرد؛ پس اگر جزو این دسته از افراد هستید، باید محصولی تهیه کنید که علاوه بر اینکه به سلامتی شما آسیبی نرساند، باعث ایجاد خوابی راحت و آسوده برای شما شود.
برای افرادی که دچار حساسیت های پوستی هستند، تشک های فنری به هیچ عنوان توصیه نمیشود. اگر حساسیت دارید، علاوه بر پتو، انتخاب تشک نیز موضوع بسیار قابل توجهی خواهد بود و بهتر است از تشک های ضد حساسیت و لاتکس استفاده کنید. خیلی از پتوها تاثیر بسیاری در ایجاد آلرژی دارند که شست و شوی این منسوجات و تمیز نگه داشتن آنها در کمتر شدن میزان آلرژی تأثیر بسیار زیادی دارد. برخلاف خیلی از پتوها، این محصول تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد نیز قابلیت شست و شو دارد و در این دما، شست و شو باعث از بین رفتن گرد و غبار شده و علائم آلرژی زا را کم میکند.

مشخصات پتو تک لایه

مشخصات پتو تک لایه

از مشخصات پتو تک لایه، یک لایه بودن آن است که به واسطه این ویژگی نمیتوان این کالا را در همه فصول سال مورد استفاده قرار داد. این نوع پتو در انواع مختلفی عرضه و روانه بازار میشود که انواع آن عبارتند از: پشمی، کرک دار، پنبه ای، مسافرتی و…
پتو تک لایه پشم شیشه: در این پتو، یک لایه پشم شیشه در میان پارچه نخی وجود دارد و این امر به دلیل جلوگیری از تماس مستقیم پوست با پشم شیشه است. به دلیل سادگی و سبکی برای تمام گروه های سنی مناسب است و اغلب، کودکان و افراد میانسال طرفدار این نوع پتو هستند.
پتوهای پشمی تک لایه: یکی از مزایای پشم، این است که گرما را درون خود حفظ میکند و این عامل یکی از عوامل گرمای زیاد این محصولات است. این پتو از سایر محصولات کمی سنگین تر و زبر تر است و به همین سبب به افراد حساس، مسن، کودکان و کسانی که بیماری های تنفسی دارند، به هیچ وجه توصیه نمیشود.
پتو تک لایه پنبه ای: پتو های تک لایه پنبه ای گرمای بسیار قابل توجهی دارند و گرم و نرم هستند. این محصولات برخلاف سایر محصولات خواب کمتر پرز میدهند، بسیار سبک هستند و جا به جایی آنها بسیار آسان است، فضای کمی را اشغال کرده و به دو صورت تک لایه و دو لایه برای فصل های گرم و سرد طراحی و تولید شده اند.

قیمت باور نکردنی پتو سوپر برجسته

قیمت باور نکردنی پتو سوپر برجسته

پتو سوپر برجسته به دلیل مرغوبیت و دارا بودن الیاف درجه یک، طرفداران بسیار زیادی دارد. دلیل قیمت باور نکردنی پتو سوپر برجسته، فروش مستقیم و حذف واسطه های این کالاست. خریداران محترم برای سفارش این محصول میتوانند از طریق راه های ارتباطی که از طریق سایت های مرتبط اعلام میشود یا از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش این منسوج، نسبت به خرید آن اقدام کنند. صادر کننده برترین پتو سوپر برجسته نیز از دسته همین فروشندگان معتبر است. یکی از شرکت های معتبر تولید محصولات خواب، شرکت نرمینه است و برای تمامی رده های سنی اعم از: نوزادان، کودکان، بزرگسالان و افراد مسن محصولی مناسب تولید کرده و از طریق نمایندگی های عرضه و فروش در اختیار مشتریان محترم قرار داده است.

پتو طرح دار

پتو طرح دار

در زمان خرید پتو طرح دار باید به عوامل مختلفی از جمله: جنس، رنگ و طرح توجه کافی داشته باشید. پتو طرح دار نرمینه، در طرح های بسیار زیبا و متنوعی تولید میشود و مشتریان عزیز قادر هستند مطابق با سلیقه خود منسوج مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند. برای سفارش پتو طرح دار باید از نمایندگی های مربوطه و همچنین از طریق سایت های معتبر، محصول مورد نیاز خود را که مطابق با استانداردهای روز جهان تولید شده است خریداری کنید. تهیه پتوی طرح دار در بازارهای موجود در کشور، به راحتی امکان پذیر است و میتوان به صورت عمده آن را سفارش داد و از تخفیفات ویژه آن نیز بهره مند شد.

پتو طرح برجسته

پتو طرح برجسته

پتو طرح برجسته جزو یکی از برندهای معروف و پر طرفدار است و به دلیل تولید پتوهای باکیفیت و مرغوب طرفداران بسیار زیادی دارد. کیفیت این محصول میان مردم چه در داخل و چه در خارج کشور شناخته شده است. این محصول تک رنگ است و الیاف به کار رفته در آن بسیار درجه یک و از جنس پلی استر هستند. ضخامت این پتو به علت تراکم بافت، کمی بیشتر از سایر پتوهای تولیدی شرکت نرمینه است. از دیگر مشخصات بارز آن گرما دهی قابل توجه، نرمی و لطافت محصول است که با دست کشیدن بر روی این کالا حس بسیار خوبی به شما منتقل میشود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما