عرضه برترین پتو کلودی ابریشمی

پتو یکی از وسایلی است که انسان از زمان تولد تا موقع مرگ به آن نیاز دارد. برندهای گوناگونی از انواع پتو برندهای خارجی و ایرانی در بازار وجود دارد که مرکز عرضه برترین پتو کلودی ابریشمی ارائه دهنده انواع گوناگون پتوهای کلودی برند خارجی با کیفیت بالا و جنسی بی نظیر است که پتوهای تولیدی خود را به کشورهای دیگر صادر میکند و توانسته در کشورهای صادرکننده موفقیت های بسیاری را به دست آورد.
عرضه برترین پتو کلودی ابریشمی همواره یکی از اهداف ارائه دهندگان این پتو بوده و به خوبی میدانند که برای داشتن فروش بیشتر و افزایش رضایت مشتری باید پتوهای تولیدی خود را در طرح و رنگ های متنوع مثل پتو طرح خاص کلودی، ساده، طرح دار،پتو کلودی با طرح ها و نقوش ایرانی و… به بازارهای بین المللی عرضه کنند تا بتوانند نظر تمامی مردم با علایق و سلیقه های متفاوت را به خود جلب کنند از این‌رو بازار فروش پتوهای کلودی بازاری بسیار فعال و پر تقاضا است که همه روزه ارائه‌ دهنده‌ انواع متنوع تری از پتوهای تولیدی کارخانه کلودی به مشتریان خود است.
مرکز عرضه برترین پتو کلودی ابریشمی پتوهای تولیدی خود را به روش مستقیم و بدون واسطه در بازار ایران به فروش میرساند چرا که با حذف نرخ باربری و هزینه‌های حمل و نقل و جابجایی، قیمت پتو کلودی ارزان تر میشود.

آنچه از پتو کلودی نمیدانید

آنچه از پتو کلودی نمیدانید

این پتو به پتوهای دو رو و برجسته ای گفته میشود که شرکت هایی همچون ریلکس، اسکیمو، سنفیلا تولیدکننده این نوع از پتوها هستند. گفتنی است که کلودی به معنی ابری است و وقتی که نام کلودی بر روی یک پتو قرار میگیرد به معنای آن است که دو طرف پتو به حالت برجسته هستند و این یعنی اینکه ما با یک پتوی فوق‌ العاده لاکچری رو به رو هستیم.
پتوهای کلودی در انواع گوناگون تک نفره و دو نفره عرضه میشوند که پتو تک نفره دارای ابعاد ۲×۲۲۰×۱۶۰ سانتی متر و وزن حدود ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ گرم و پتوهای دو نفره در ابعاد ۲×۲۴۰×۲۲۰ سانتی متر و وزن حدود ۴۰۰۰ گرم به بازار عرضه میشوند.
پتوهای کلودی از جنس الیاف مرغوب پلی استر هستند که الیافی بسیار نرم و لطیف هستند و گرمایی دلنشین را تولید میکنند. پتوهای کلودی به خاطر جنس مرغوب الیاف تشکیل دهنده آن همگی ضدحساسیت هستند.
پتوهای همگی پرزهای کوتاهی را دارند و به راحتی قابل شست و شو با دست یا ماشین لباس شویی هستند و در اثر شست و شوهای مکرر بافت پتو از الیاف اصلی جدا نمیشود.

راهنمای انتخاب مدل پتو

راهنمای انتخاب مدل پتو

پتو یکی از نیازهای ضروری در هر خانه ای است و مانند رواندازی است که آنرا شب هنگام در طول خواب بر روی خود میکشیم و خوابی راحت و آرامش بخش را با آن تجربه میکنیم. اگر به تازگی قصد خرید پتو دارید و از مدل ها و طرح های گوناگون انواع پتو آگاهی ندارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب انواع مدل های گوناگون پتو راهنمایی کنیم.
۱_ پتو نوزادان: سعی کنید برای نوزادان خود پتویی را انتخاب کنید که از جنس سلولی پنبه ای، فلانل یا میکرو فایبر باشد که باعث ایجاد حساسیت های پوستی همچون آلرژی، اگزما و… در کودکان نشود چرا که کودکان پوست بسیار حساسی را دارند.
۲_ پتو مناسب دختران: سعی کنید در هنگام خرید پتو برای دختر خانم ها از پتوهایی با تناژ رنگی صورتی، نارنجی، قرمز و در طرح های شخصیت های کارتونی مورد علاقه آنان همچون طرح قلب، عروسک، گل و… باشد.
پتو مناسب پسران: در هنگام خرید پتو برای پسرها بايد دقت نمود که پتوهایی با رنگ های آبی، بنفش، قهوه ‌ای و در طرح های موتور، ماشین، ورزشکاران معروف و برجسته و همینطور شخصیت های کارتونی مورد علاقه پسران پتو خود را انتخاب کنید
پتو مناسب زوجین جوان: عروس خانم ها در هنگام خرید پتو برای جهیزیه بیشتر به پتوهایی با طرح های گل دار و برجسته و در رنگ هایی زیبا و دلنشین و همچنین تولید برندهای معروفی مثل پتو دو نفره ترولاو، پتو دو نفره لاله مهرگان، پتو دو نفره گلبافت و… علاقه مند هستند.

چگونه از پتوی خود مراقبت کنیم

چگونه از پتوی خود مراقبت کنیم

یکی از مواردی که به پتوها آسیب جدی وارد میکند و عمر آنها را کاهش میدهد شست و شوی نادرست و غیر اصولی پتوها است. از آنجایی که شست و شوی پتوها کار راحتی نیست در ابتدا باید مراقب باشید که بی جهت مجبور به شست و شوی پتوها نشوید تا دوام و مقاومت آنها کاهش نیابد؛بهتر است که پتوها را با آب سرد و در حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی گراد با پودر شوینده یا ترجیحا مایع شست و شو برای شستن آنها استفاده کنید. همچنین باید پتوها را چندین بار آبکشی کنید تا هیچ کفی بر روی آنها باقی نماند و اگر با ماشین لباس شویی قصد شستن پتو را دارید آن را بر روی حالت آبکشی اضافه تر تنظیم کنید.
برای خشک کردن پتو را نباید در برابر نور مستقیم آفتاب یا حرارت زیادی قرار داد چرا که باعث از بین رفتن رنگ و کیفیت پتو میشود.
در آخر لازم به ذکر است که نگه داری پتوها در محل نامناسب و غیر استاندارد عمر مفید و دوام و مقاومت پتوها را کاهش میدهد چرا که همواره دشمن کالای خواب، نمناک بودن محل نگه داری آن است.

فروشندگان عمده پتو کلودی ابریشمی

فروشندگان عمده پتو کلودی ابریشمی

پتوهای ابریشمی مدل کلودی پس از تولید در کارخانه و قيمت گذاری توسط مدیر عامل وقت، برای عرضه و فروش به بازارهای بین المللی انتقال مییابند و به دست فروشندگان این پتو میرسند که این پتو را در بسته بندی های شیک به صورت عمده و مستقیم به خریداران خود عرضه میکنند.
لازم به ذکر است که پتوهایی با طرح و رنگ های زیبا و برجسته قیمتی بیشتر از پتوهای ساده و تک رنگ دارند، همینطور پتوهای دو رو با دو لایه متفاوت قیمتی بیش از انواع پتوهای دیگر دارند که دو رو بودن این پتوها یکی از مزیت های ویژه پتوهای ابریشمی مدل کلودی است که همواره فروشندگان پتو کلودی بر این ویژگی تاکید دارند.

1

  1. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و ادمین گرامی در ابتدا تشکر از این مجموعه بی نظیر که بهترین محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند. ما میتوانیم با خرید از این سایت ها از کالای ایرانی حمایت کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما