عرضه بهترین پتو بچه گانه شیک برای خرید عمده

امروزه پرفروش ترین پتو مربوط به پتو بچه گانه شیک و زیبا است به همین دلیل مراکز بزرگ کالای خواب اقدام به عرضه بهترین پتو بچه گانه شیک برای خرید عمده می کنند. معیار انتخاب پتو بچه گانه فاکتورهایی مانند شیک بودن، جنس خوب و نرمی آن است. فروش و عرضه بهترین پتو بچه گانه شیک توسط تمامی فروشگاه های عرضه کننده پتو و سرویس خواب بچگانه است. کودکان و نوزادان به دلیل پوست حساسی که دارند، از همان بدو تولد باید با پتویی نرم و سازگار با پوستشان بخوابند.

بیشترین خریدهای تکی و عمده پتوی باکیفیت و شیک از طریق اینترنت و سایت های معتبر خرید پتو است؛ همچنین با مراجعه حضوری یک خرید مناسب صورت میگیرد. پتوهای باکیفیت بچه گانه در طرح های مختلفی مانند عروسکی، گلی، ارکیده و… است.
این پتوها به دلیل داشتن کیفیت بالا و شیک بودنشان باعث خوابیدن با سهولت بیشتری در کودکان و نوزادان میشوند. پتوهای بچه گانه شیک در رنگ های متنوع تولید میشوند و در دسترس خریداران قرار میگیرند؛ رنگ پتوهای بچه گانه از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا رنگ پتو در روحیه و روان کودکان و نوزادان تأثیر بسیار عمیقی دارد، مانند رنگ های روشن و آرامش بخش که خواب راحت تری را به بچه ها میدهند. رنگ هایی مثل (صورتی، آبی، زرد و…)، اما رنگ هایی که تیره هستند و با روحیه بچه سازگار نباشند، توصیه نمیشود این رنگ ها مثل (مشکی، قهوه ای و…) هستند.

پتو بچگانه شیک
رنگ های روشن شادی و نشاط بیشتری در کودکان به وجود می آورند و از این رو کودکان از تمرکز بیشتری در آینده برخوردار خواهند بود.
در یک بیانیه علمی توسط دانشمندان اثبات شده است که رنگ های روشن در روحیه بچه ها به ویژه نوزادان تازه متولدشده تأثیرگذارتر هستند. دانشمندان میگویند: هر فرد به طور متوسط باید هر دو سال یکبار پتوی خود را تغییر دهد و از رنگ های متنوع و شاد استفاده کند تا در روحیه او تأثیر مثبت بگذارد.
بچه ها به دلیل اینکه حواس پنج گانه شان در کودکی بیشتر فعال است و به تبع این حواس با بزرگ تر شدن کاسته میشود، پس باید از پتوهای باکیفیت شیک و رنگ بندی خاص بهره مند باشند.
پتو بچه گانه باکیفیت و شیک در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و عرضه میشود. این پتوها در اندازه های مستطیل ابعاد ۲۲۰*۱۷۰ سانتی متر است.
پتوهای بچه گانه و نوزادان از تولیدات مهم کارخانه های تولیدی پتو هستند که در طرح های کارتونی، حوله ای، پشم و شیشه ای تولید میشوند و به دست تاجران و خریداران میرسند.
این پتوها جز پتوهایی هستند که با رشد و افزایش سن کودکان باید عوض شوند و به دلیل روحیه لطیف و حساس کودکان باید بیشتر مراقب آنها بود. اگر پتوی حساسیت زا و زبر برایشان خریداری کنیم، کودکان خواب راحت و باآرامشی ندارند و سخت تر به خواب میروند.

پتو بچگانه شیک
در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که نوزادان تازه متولدشده گریه زیادی میکنند که مادر از دلیل گریه فرزند خود مطلع نیست، زیرا نوازادان حرف خود را با گریه میرسانند، از این رو مادران باید حساسیت بیشتری در این زمینه به خرج دهند و با انتخاب یک پتوی باکیفیت، نرم و لطیف بچه گانه خواب راحت و خوبی را به کودکان خود ببخشند.
پتوهای نوزادان همانطور که اشاره شد، از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و با رده های سنی یک ماه تا یک سال مطابق با روحیه نوزادان تولید میشوند.
ازجمله ویژگی های پتوهای بچه گانه، سبک بودن، تنوع رنگ، تنوع طرح، حمل آسان، قابل شست و شو، لطیف بودن و… است.
پتوهای نوازادان عموماً لکه بیشتری به خود میگیرند و باید بیشتر از سایر پتوها شسته شوند، به طوری که بافت نرم آنها آسیب نبیند و لطافت خود را از دست ندهند تا از کیفیتشان کاسته نشود و تأثیرشان بر خواب نوزادان از بین نرود.
پتوهای بچه گانه در اندازه های تک نفره و دو نفره معمولی یا طرح دار هستند. مادران با سلیقه خود طرح های پتوی نوزادان خود را میتوانند انتخاب کنند و از راحتی آن مطمئن شوند. این پتوها به صورت گل برجسته یا ساده یا طراحی کارتونی هستند که انتخاب آنها سلیقه ای است.
جنس پتوهای بچه گانه باید خاص تر از پتوهای دیگر باشد، زیرا بچه ها پتوهای خود را بیشتر کثیف میکنند و باید بیشتر شسته شوند که در شست و شو کیفیتشان کم نشود. جنس پتوهای بچه گانه باکیفیت از ابریشم یا پنبه ای باکیفیت و نرم است. این پتوها به صورت یک رو یا دورو تولید میشوند که بسته به سلیقه خود میتوانید خریداری کنید.

سایزهای جالب انواع پتو بچه گانه

سایزهای جالب انواع پتو بچه گانه

سرویس خواب بچه گانه یکی از کالاهای کاربردی برای آرامش و استراحت کودکان دلبندتان است که در انواع طرح های فانتزی و شیک در بازار عرضه میشود. اندازه پتوهای بچه گانه در هر رده سنی تولید میشود و برای نوازادان سایز مشخص دارند و برای کودکان یک تا پنج سال اندازه بزرگ تری دارند. در واقع میتوان گفت برای هر رده سنی کودکان پتوی مخصوص به خود را دارند. این پتوها در سایزهای جالبی تولید میگردند، به طوری که اندازه بزرگی ندارند و قابل حمل آسان هستند که برای مسافرت ها دغدغه حمل نخواهید داشت.
پتو بچگانه باید با بالشت و تخت خواب متناسب باشد. برای انتخاب یک پتوی نوزاد تازه متولدشده بهتر است آن را کمی بزرگ تر از سایز معمولی (۱۴۰ *۱۲۰) سانتی متر خریداری کنید تا با بزرگ شدن و رشد کودکان این پتو باز هم قابل استفاده باشد. در این حالت یک پتو باید با آینده نگری و رشد کودک خریداری شود.
همانظور که میدانید کودکان در حین خواب پتو را از خود دور میکنند و کنار میزنند، پس در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشیم که پتویی را خریداری کنیم که زیپ دار یا بنددار باشد. از این رو باید پتویی خریداری شود که در بخش هایی مانند زیر تشک جمع شود تا نوزادان نتوانند خیلی آن را از خود دور کنند و سردشان نشود. نوزادان به سرما حساسیت زیادی دارند و به دلیل مقاومت کم بدنی که دارند، سریع تر از فرد بالغ بیمار میشوند.

ابعاد پتو بچگانه شیک
اگر قصد خرید یک پتوی باکیفیت نوزاد را دارید، باید یک پتو با سایز ۹۰*۹۰ که متناسب با گهواره باشد را خریداری کنید.
اولین پتوی نوزاد تفاوت زیادی با پوشک ضخیم و زبر ندارد، پس بهتر است پتویی خریداری شود که مناسب با آب و هوای چهار فصل باشد، پتویی که دو لایه است و در زمستان و تابستان یا فصول بهار و پاییز کاربرد داشته باشد. همچنین پتوی زیپ دار دو لایه توصیه میشود، زیرا در فصل تابستان میتوان یک لایه از آن را از لایه دیگر جدا کرده و به صورت مجزا استفاده کرد تا نوزادان احساس گرمی نکنند.
این پتو در فصل زمستان با دو لایه بودن خود باعث حفظ بیشتر گرما در خود میشود و عایق مناسب گرما است، به طوری که گرما را در خود حبس میکند و بچه ها کمتر به خاطر مقاومت بدنی ضعیف خود بیمار میشوند. برای اینکه یک فرد بالغ ایمنی بدنی بالایی داشته باشد، مستلزم این است که در کودکی کمتر بیمار شود تا بتواند تمام مقاومت بدنی خود را جذب کند و بیماری آثار مخربی بر سیستمی ایمنی بدنش نگذارد.
بنابراین برای اینکه کودک سیستم ایمنی بدنی خوبی داشته باشد، باید پتویی متناسب با تمام فصول سال و شرایط مختلف دمایی داشته باشد.
بحث در مورد پتوی نوزاد بسیار بیشتر از این است و باید با دقت بیشتری به بررسی همه جانبه این پتو پرداخت. میتوانید زمان بیشتر و طولانی تری را در مورد انتخاب یک پتوی مناسب برای نوزاد و بچه ها قرار دهید، برای انتخاب پتوی نوزاد تازه متولدشده باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت. در این محتوا سعی کردیم به برخی از سؤالات مهم مادران و عموم افراد بپردازیم تا بتوانید با انتخاب صحیح پتوی مناسب و باکیفیت بچه گانه، تبعات مثبت بر آینده کودک خود بگذارید.

ویژگی های پتو بچه گانه شیک

ویژگی های پتو بچه گانه شیک

استفاده از یک پتوی مناسب قطعاً در یک خواب راحت تأثیرگذار است. در حین خرید یک پتو بچه گانه شیک، گزینه و معیارهای متفاوتی وجود دارد. پتوی مناسب باید از اندازه، رنگ و طرح مناسب، سبک بودن، لطافت و نرمی و گرم بودن برخوردار باشد. پتو بافتنی نوزاد یک نوع مناسب پتوی بچه گانه است و برای گرم نگه داشتن نوزاد بهتر است.
پتو بافتنی نوزاد از زیبایی خاصی برخوردار است؛ این پتو به صورت فانتزی و کارتونی بافته شده است و طراحی ساده تری دارد و از نخ کاموا بافته شده است که یک انتخاب ایده آل برای سلایق افراد مختلف است. ازجمله محبوب ترین پتوها، مدل های بافتنی هستند که گرما برای نوزادان را به خوبی حفظ میکنند و اغلب با طرح و شکل دلخواه شما هستند.
یک نوزاد بیشتر در سه ماه نخست تولد خود به پتو نیاز دارد که پیشنهاد ما این است که در انتخاب یک پتوی مناسب تمام مواردی را که گفتیم مد نظر قرار دهید و سپس اقدام به خرید نمایید.

به چه پتویی، پتو بچه گانه شیک میگویند

به چه پتویی، پتو بچه گانه شیک میگویند

پتوی بچه گانه باکیفیت و شیک، یک پتو برای نوزادان متولدشده است و میتوان گفت از زمان تولد و ترخیص نوزاد از بیمارستان تا چندسالگی از آن پتو و نمونه های دیگر آن محصول استفاده میکند.
در این حالت بهتر است از یک پتوی باکیفیت و شیک که گرمای به خصوصی را درون خود حبس کرده و به نوزادان خواب راحت تری میبخشد را انتخاب کرد.
پتوی شیک، پتویی است که علاوه بر ظاهر مناسب و شیک، جنس خوبی هم داشته باشد؛ برای اینکه به سلامتی نوزادان اهمیت دهید، از پتویی استفاده کنید که هم مناسب برای فصل تابستان و هم مناسب برای فصل زمستان باشد. همانطور که قبلاً گفته شد، یک پتو باید از هرجانب ویژگی هایی داشته باشد و از هر طرف کودک را از باد و برف بپوشاند.
اگر کودک در زمستان به دنیا آمده است، بهتر است از پتوهای گرمایشی استفاده شود تا سلامت کودک به خطر نیفتد، از این رو یک پتو بچه گانه شیک در چشم بیننده بیشتر جذابیت دارد و کودک مانند یک فرشته در یک پتوی مناسب است. استفاده از پتو نوزاد به دلیل کوچک بودن سایز پتو، در گهواره مناسب تر است. در خانه پتویی را انتخاب کنید که با درجه گرمای محیط و اتاق متناسب باشد.
پتوهای بچه گانه باکیفیت مانند سایر پتوها و پتوهای بزرگسالان طراحی بهتر و تنوع رنگی بیشتری دارند. پتو بافتنی یک پتوی شیک و باکیفیت بچه گانه است که این پتوها در اغلب فصول سال قابل استفاده هستند. علاوه بر طراحی جذاب و فانتزی عروسکی، این پتوها را با عکس نوزاد خود میتوانید سفارش دهید. تولید و ساخت پتوی نوزاد عروسکی و کاموا با رنگ های آرامش بخش و روشن صورت میگیرد که سبب خواب راحت و احساس راحتی بیشتری در بچه هنگام خواب است. در بافت پتوی های بچه گانه باکیفیت از میل قلاب بافتنی و میل بافتنی استفاده میشود که جذابیت خاصی به پتو میدهد.

چگونگی خرید این محصول از عرضه کننده پتو

چگونگی خرید این محصول از عرضه کننده پتو

جهت استفاده و خرید یک پتوی بچه گانه باکیفیت بهتر است آن را از تولیدکننده و عرضه کننده انحصاری آن پتو خریداری کنید که برای سفارش و خرید پتو با مراجعه به سایت ذیل میتوانید این پتو را با طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنید. مزیت خرید اینترنتی به خصوص در این ایام کرونایی این است که نیاز به مراجعه حضوری نیست و کالای خواب کودک خود را به صورت غیرحضوری سفارش میدهید. از دیگر مزیت های این خرید این است که در هنگام خرید، این محصول باکیفیت را در سایت با رنگ های متنوع میتوانید مشاهده کنید و سایر نمونه های تولیدشده این پتو و همچنین پرفروش ترین پتوی های این شرکت تولیدی را مشاهده کنید، همچنین با مشاهده نظرات خریداران قبلی پتو میتوانید بهره بیشتری برای یک خرید مناسب داشته باشید.
خرید پتو با کیفیت بچه گانه از طریق مراجعه حضوری هم صورت میگیرد و با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده پتوی باکیفیت میتوانید این محصول خارق العاده را خریداری کنید.
پس بهتر است هرچه سریع تر دست به کار شوید و پتوی شیک و باکیفیت بچه گانه کودک دلبند خود را از طریق وبسایت معتبر خرید کالا یا مراجعه حضوری به «فروشگاه های معتبر خرید سیسمونی» سفارش دهید.

1

  1. سلام وقتتون بخیر ،خرید عمده از چه وزنی محاسبه میشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.هزینه ارسال به چه صورته؟ اگر به صورت عمده خرید کنم آیا ارسال رایگان شامل بنده میشود؟ممنون از پاسخگوییتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما