فروشندگان پتو مینک یکتا درجه یک

پتو ها که برخی از آن ها به عنوان رو انداز یا زیر انداز استفاده می شوند، دارای انواع مختلفی هستند.

یکی از انواع آن پتو مینک یکتا است که می توان نوع درجه یک آن‌ را از فروشندگان تهیه کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مشخصات این نوع پتو و همچنین خرید آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فروشندگان پتو مینک یکتا درجه یک

مشخصات پتو مینک درجه یک

مشخصات پتو مینک درجه یک پتو نوع مینک در واقع از الیافی به نام الیاف آکریلیک تهیه می شود که این الیاف می توانند از نوع طبیعی و یا از نوع مصنوعی باشند.

یکی از بارز ترین مشخصات نوع درجه یک این پتو ها، نازک و سبک بودن این نوع پتو ها است. همواره سعی می شود که ضخامت آن بیش از حد نباشد و چون اکثرا به عنوان رو انداز مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین سبک بودن آن از سنگینی جلوگیری کرده و خواب را راحت می کند.

بر خلاف جنس نازکی که دارد، دارای گرمایش فوق العاده ای است و این باعث می شود که در روز های سرد سال حتی بتوان از آن به عنوان پتو مسافرتی استفاده کرد بدون اینکه جای زیادی را اشغال نماید.

از دیگر مشخصات آن نرمی و لطافت بسیار زیاد پتو است. در حالت کلی ترم بودن پتو می تواند تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت خواب بگذارد چرا که از خارش و اگزما جلوگیری می کند.

همچنین به دلیل به کار رفتن الیاف آکریلیک در آن، ظاهر بسیار شیک و براقی دارد و حتی از آن نی توان به عنوان کادو نیز استفاده کرد، چرا که طرح زیبا و جذابی نیز دارد که حتی می توان به صورت سفارشی آن را تهیه نمود.

علاوه بر همه این ها، ماندگاری بسیار زیادی داشته و در اثر شست و شوی مکرر و تماس با انواع مواد شوینده، به هیچ عنوان خراب نمی سود و حتی رنگ آن ثابت می ماند.

خرید پتو مینک یکتا با قیمت استثنایی

خرید پتو مینک یکتا با قیمت استثنایی با توجه به ویژگی هایی که این نوع پتو دارد، طرفداران آن بسیار افزایش یافته و به دلیل تقاضا های فراوان از سوی بازار، میزان تولیدات آن نیز بالا رفته است.

مجموعه ما یکی از برترین عرضه کنندگان این پتو در کشور بوده که اقدام به فروش نوع با کیفیت آن به قیمت استثنایی کرده و رضایت بسیاری از مشتریان عزیز جلب شده است. 

متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع از قیمت پتو مینک یکتا، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما و مقایسه قیمت ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش خرید پتو مینک نمایند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما