فروشگاه فروش اینترنتی انواع پتوهای شادیلون ممتاز در ایران

پتوها را برندهای مختلفی در ایران تولید می نمایند. از آن جمله می شود به کارخانه تولیدی شادیلون اشاره کرد که محصولات آن را از راه های متفاوتی می توان به دست آورد. این شرکت، یکی از بزرگترین تولیدی های پتوها در سراسر کشور است. فروش اینترنتی انواع پتوهای شادیلون ممتاز از جانب فروشگاه های آنلاین متعددی انجام می شود. طرح، رنگ و همین طور کیفیت کالاهای این کارخانه، مثال زدنی است و اگر به دنبال یک پتوی خوب می باشید، بهتر است که پتو شادیلون نوبافت را امتحان کنید. 

فروشگاه فروش اینترنتی انواع پتوهای شادیلون ممتاز در ایران

قیمت روز بهترین پتو های ایرانی با طرح جدید

قیمت روز بهترین پتو های ایرانی با طرح جدیددر بازار انواع پتو ایرانی را می توان پیدا کرد که توسط شرکت های متفاوتی تولید شده اند. هر کدام از این محصولات دارای طرح های گوناگونی می باشند. از طرفی، تولیدی ها می کوشند تا هر از چندگاهی مدل های جدیدی را ارائه دهند. اما اگر می خواهید که قیمت روز بهترین پتوهای طرح جدید ایرانی را به دست آورید، به مراجع مختلفی سر بزنید. 

در این زمینه، باید به این موضوع اشاره کرد که هر کدام از برندها، محصولات شان را در تنوع بالایی ارائه می دهند. آن ها همین طور بر اساس یک سری از موارد، کالای خود را ارزش گذاری می کنند. طبعاً در این زمینه از جمله عوامل اصلی تعیین نرخ، کیفیت محصول است. نوع مرغوب، از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. 

از طرف دیگر، سایز، طرح، رنگ و همین طور نوع بسته بندی و نحوه خرید و فروش نیز می تواند روی نرخ های این کالای اساسی خواب، تأثیر مستقیمی بگذارد. بهترین پتو ایرانی به این شکل قیمت گذاری می شود و سپس روانه مراکز فروش می گردد. این گونه است که ما گاهی با تفاوت قیمت ها مواجه می شویم. 

در کل، راه های متفاوتی را می شود در پیش گرفت تا بتوان نرخ های جدید این گونه از محصولات را به دست آورد و حتی به خریدشان پرداخت. 

خریدار عمده پتو های شادیلون درجه یک

خریدار عمده پتو های شادیلون درجه یکخرید پتو شادیلون درجه یک را به صورت عمده ای می توان به روش های گوناگونی انجام داد. در این زمینه، اغلب فروشندگان کالای خواب در بازارهای متفاوت، هتل ها، مهمان پذیری ها، سازمان ها و ارگان های مختلف امداد رسان و سایر مراجع دیگر خریدار کلی پتوهای این برندهای معروف به شمار می روند. 

مشتریان می توانند به صورت مستقیم به خود کارخانه و دفتر فروش آن سر بزنند و سفارش پتوها را ارائه دهند و یا این که به نمایندگی های معتبر این شرکت که در بیشتر شهرهای کشورمان در عرصه فروش فعالیت می نمایند. از طرف دیگر، زمینه برای سفارش آنلاین عمده هم مساعد شده که در این خصوص، سایت های زیادی فعال هستند. 

شما می توانید پتو شادیلون تکنفره و دو نفره را راحت در هر مدل و طرحی که خواسته باشید، به دست آورید. این کارخانه پتو درجه یک را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد و به این ترتیب است که به عنوان یک برند معروف در بازار جا پیدا کرده است. اگر به دنبال پتو جنس خوب هستید، بهتر است که محصولات این شرکت ها را بخرید. 

پتوهای شادیلون، در تنوع رنگ و طرح بالا و همین طور برای همه رده های سنی تولید شده است و کالاهایی گرم، لطیف و در عین زمان، از نظر قیمت مناسب می باشند. 

فروش ویژه پتو مسافرتی متری با قیمت ارزان

فروش ویژه پتو مسافرتی متری با قیمت ارزانفروشندگان پتو در همه جای کشورمان فعالیت می نمایند. برخی از آنان فروش ویژه و ارزان قیمت پتو ها را انجام می دهند. این عرضه کنندگان عموماً پتو مسافرتی متری را نیز ارائه می کنند. این پتوها، نوع خاصی از محصول به شمار می روند. آن ها سبک، نازک و در همین حال در الوان متفاوتی ارائه می گردند. 

این ها از جمله مشخصات اصلی چنین کالایی محسوب می شود. اما در بازار می شود پتو مسافرتی ضخیم را هم پیدا کرد. خلاصه این که برای آن شمار از کسانی که در پی پتویی می گردند که جای زیادی را اشغال نکند و همین طور بشود به عنوان روانداز و زیر انداز استفاده نمود، پیشنهاد می کنیم که این محصول را تهیه کنند. 

البته این گونه از محصول، از جنس های گوناگونی تولیدی می شود. در زمره این کالاها می توان پتو نمدی را هم قرار دارد. این پتو ارزان قیمت در بازار به شمار می رود. 

نوع مسافرتی پتوها نیز مانند سایر محصولات مشابه، از طرح های گوناگونی برخوردار می باشد. شما در هر مدلی که بخواهید، می توانید این نوع از کالای خواب را به شکل حضوری و غیر حضوری به دست آورید. آن را عرضه کنندگان زیادی در سراسر کشورمان برای مشتریان خود به شکل کلی و تکی و در سایزبندی های مختلفی ارائه می کنند. 

بهترین پتو های شادیلون با قیمت صادراتی

بهترین پتو های شادیلون با قیمت صادراتیپتو های صادراتی شادیلون را می شود با بهترین قیمت ها و کیفیت از بازار تهیه کرد. این گونه از پتو ها در ابعاد و همین طور طرح های مختلفی ارائه می شوند. می توانید پتو شادیلون مشهد را در زیر این نام ها به دست آورید که از الیاف گوناگونی ساخته شده اند و برای صادرات نیز مناسب می باشند. به این موارد توجه کنید: 

  • پتو ویژه کودکان 
  • پتو نوجوان 
  • پتو جوان 
  • پتو یک نفره 
  • پتو دو نفره 

البته محصولات این شرکت زیر نام های متفاوتی ارائه می شود که از آن جمله می شود به پتو شادیلون آتیس اشاره کرد؛ کالایی مرغوب و در همین کال کاربردی است. در هر حال، برای آن تعداد از کسانی که می خواهند پتو خانگی اعلاء را تهیه کنند و یا به عنوان جهاز استفاده نمایند، یکی از بهترین مارک ها، شادیلون است. 

مراکز ویژه پخش پتو ایرانی با کیفیت

مراکز ویژه پخش پتو ایرانی با کیفیتدر شهرهای مختلف کشورمان، مراکز متفاوتی را می شود پیدا کرد که در آن، کالای خواب عرضه می گردد. از فروشگاه های این بازارها می شود پتوهای ایرانی با کیفیت را تهیه کرد. از طرف دیگر، مراکز ویژه ای هم وجود دارند که تنها پتو را می فروشند. آنان به گونه تخصصی اقدام به این کار می کنند و برخی عرضه مستقیم پتو را انجام می دهند. 

خریدار عمده پتو می تواند با مراجعه به این مراکز، بهترین نوع محصول را به دست آورد که از الیاف مخصوصی بافته شده است. البته نیاز است که در این جا به این الیاف اشاره کنیم تا بهتر بتوانید پتوهای مرغوب را بشناسید. آن ها در کل به دو دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارت می باشند از: 

  1. الیاف طبیعی که پشم، پنبه، ویسکوز و غیره می باشند. 
  2. الیاف مصنوعی که فلامنت، پلی استر، آکریلیک و … هستند. 

در حال حاضر، از الیاف نوع دوم بیشتر پتوها بافته می شوند. البته با دستگاه های پیشرفته ای که بهترین ها را تولید می نمایند و در بازار هم راحت پیدا می شوند. 

کارخانه عرضه کننده انواع پتو ایرانی گلدار

کارخانه عرضه کننده انواع پتو ایرانی گلدارپتوهایی را که کارخانه تولید کننده به بازار عرضه می نمایند از لحاظ طرح می شود به دو دسته اصلی دسته بندی کرد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم: 

  1. طرح گلدار 
  2. طرح ساده 

نوع گلدا، به صورت برجسته و معمولی ارائه می شود. نوع برجسته را هنگام لمس کردن به راحتی می توان در برابر نوع ساده تشخیص داد. 

اما نوع ساده در رنگ های متفاوتی عرضه می گردد که در این زمینه تنوع زیادی را هم می توان مشاهده کرد. در کل، انواع پتو ایرانی گلدار را قادر خواهیم بود که در طرح گل درشت و گل ریز به دست آورد. هر کدام از این پتوها گل های شان متفاوت است و رنگ های به خصوصی هم دارد. 

در حال حاضر، از جمله پر فروش ترین محصولات همین نوع گلدار می باشد. به همین علت است که به شکل زیادی ما در بازار با آن ها مواجه می شویم. 

پتو طرح جدید پسرانه با بهترین قیمت

پتو طرح جدید پسرانه با بهترین قیمتتولیدی ها برای اقشار گوناگون و همین طور جنسیت های متفاوتی پتوها را در طرح های جدید می بافند و به بازار عرضه می کنند. در این میان می شود به نوع پسرانه اشاره کرد. این پتو ها از مدل های کاملاً متفاوت برخوردار می باشند. برای نمونه بیشتر در رنگ های تیره تر ارائه می شوند. 

همین طور طرح های آنان را می توان در بازار با لوگوی باشگاه فوتبال ایرانی و خارجی، بازیگران مشهور، طرح های راه راه و غیره در بازار مشاهده کرد. می توانیم با مراجعه به مراکز اصلی فروش، این گونه از محصولات را با بهترین قیمت به دست آوریم. 

البته باید در نظر داشته باشید که برای تهیه یک محصول خوب، حتماً به مراجع معتبر سر بزنید. آن ها به صورت تضیمنی کالا را در اختیارتان قرار می دهند که این یک نکته مثبت است. در کل، پتوهای پسرانه را همه شرکت هایی که در کار تولید این کالای خواب می باشند، ارائه می دهند. 

فروش پتو دخترانه با طرح های شیک

فروش پتو دخترانه با طرح های شیکنوع دخترانه پتوها طرح های شیک و رنگ ها شادتری دارند. این پتو ها نیز بر اساس اقتضای سن دخترخانم ها تولید می شوند و به فروش می رسند. شما می توانید برای دختران نوجوان رنگ های شاد صورتی، نارنجی، قرمز، آبی و غیره را انتخاب کنید. 

همین طور طرح هایی از شخصیت های کارتونی گوناگونی که می توان به باربی ها، ملکه یخی، تدی، گل های رز و سایر مدل های دیگر اشاره کرد. یکی از مدل های زیبای این محصولات، پتو طرح فانتزی می باشد. 

گفتنی است که مدل های شیک را هر ساله تولیدی ها وارد بازار می نمایند. می شود نوع خارجی و داخلی این کالاها را به راحتی از بازارهای متعددی پیدا نمود. در این حوزه، تنوع زیاد به چشم می خورد و قطعاً هر چه هم که دخترخانم ها سختگیر باشند، باز هم مدلی طبق سلیقه شان پیدا می شود. 

پتو های ضخیم مسافرتی با رنگ های مختلف

پتو های ضخیم مسافرتی با رنگ های مختلفدر مورد پتوهای مسافرتی ضخیم در بالا توضیح دادیم. همین طور به مدل های متفاوت، کاربردهای آن و همین طور این سایر مواد دیگر اشاره کردیم. در این جا می خواهیم از رنگ های مختلف شان بگوییم که می شود در آنان را به راحتی در این الوان از بازارهای سراسر کشور به دست آورد: 

  • پتو مسافرتی در رنگ سرمه ای 
  • پتو مسافرتی در رنگ قهوه ای 
  • پتو مسافرتی در رنگ نسکافه ای 
  • پتو مسافرتی با رنگ مشکی 
  • پتو مسافرتی با رنگ خاکستری 
  • و سایر الوان دیگر 

فروشنده اصلی پتو با برند شادیلون با طرح ساده

فروشنده اصلی پتو با برند شادیلون با طرح سادهکارخانه تولیدی شادیلون، پتوهای خود را در طرح های ساده، گلدار و امباس وارد بازار می نماید. می شود از فروشنده اصلی کالای این برند را به دست آورد. 

پتوهای این شرکت عموماً از پلی استر، آکریلیک و غیره الیاف دیگر ساخته شده اند و به همین دلیل است که از کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشند. در کنار این، این شرکت بزرگ، کالایش را به طرق گوناگونی به دست مشتریان می رساند که از آن جمله می توان به فروشگاه های مختلفی در بازار اشاره کرد. 

همین طور، شعب رسمی آن هم از جمله اصلی ترین ارائه دهندگان محسوب می شود. در مراکز عرضه کالای خواب، فروشنده پتو عروسکی این برند را هم می شود پیدا نمود. این پتو، مخصوص نوزدان است و کلاه آن در طرح های گوناگونی تولید می شود. به همین دلیل به آن عروسکی می گویند. 

در هر حال، مراجع مختلفی اند که طرح ساده پتو برند شادیلون را به فروش می گذارند. 

سفارش پتو های کیف دار مناسب برای کادو

سفارش پتو های کیف دار مناسب برای کادوپتوها را می توان به عنوان یک کادو در نظر گرفت. البته این محصول را می شود در بسته بندی های گوناگونی تهیه کرد. هر کدام از آن ها دارای کیف های مخصوصی می باشند که این وسیله باعث می شود تا پتو از رطوبت و گرد و غبار در امان بماند. عموماً پتوهای کادویی را برای زوجین جوان در نظر می گیرند. 

در هر صورت، سفارش پتوهای کیف دار مناسب برای کادو را می شود به سایت های معتبر اینترنتی هم ارائه داد. در این سایت ها تنوع زیادی به چشم می خورد و از جانب دیگر، راحت می شود در هر جایی از کشور که باشیم، نوع طرح دار، قشنگ و چشم نواز را انتخاب کرد. 

ویژگی اصلی پتو های صادراتی شادیلون

ویژگی اصلی پتو های صادراتی شادیلونپتوهای شادیلون که جهت صادرات آماده می شوند، همه ویژگی های اصلی یک کالای خواب مرغوب را دارا می باشند. این شرکت، نهایت سعی خود را می نمایند تا بتواند کالایی در خور توجه و عالی را تولید کند. این گونه است که پتوهای صادراتی شادیلون حتی در خارج از مرزها، مشتریان خاص خود را پیدا کرده است. 

اما در این جا به چند مشخصه آن اشاره می کنیم: 

  1. از بهترین الیاف بافته شده اند. 
  2. وزن و سایز استانداردی دارند. 
  3. تنوع رنگ و طرح زیادی را دارا می باشند. 
  4. با نرخ های مناسب و منصفانه ای ارائه می گردند. 
  5. حساسیت زا نیستند. 
  6. برای رده های سنی مختلف تولید شده اند. 
  7. و سایر موارد دیگر از این دست 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما