فروش تضمینی پتو نرمینه نوزاد

تولید پتو نرمینه نوزاد، محصولات خود را از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه می نمایند. این گروه از تولیدکنندگان تا اندازه ای از کیفیت محصولات تولیدی خود اطمینان دارند که محصولات خود را به صورت تضمین شده و همراه با ضمانت نامه فروش و کاغذ گارانتی به فروش می رسانند. 

فروش تضمینی پتو نرمینه نوزاد

علت استفاده از پتو نرمینه برای نوزاد

علت استفاده از پتو نرمینه برای نوزاد

بسیاری از والدین هستند که تازه صاحب فرزند شده اند و در انتخاب وسایلی که برای نوزاد خود می خرند بسیار حساس بوده و سعی می کنند بهترین نمونه های موجود در بازار را خریداری نمایند. 

یکی از این وسایل پتو نوزاد است که تاثیر بسزایی در حفظ آرامش خواب و به تبع آن بهبود رشد و بهداشت روانی نوزاد آن ها دارد. 

پیشنهاد ما برای این گروه از افراد این است که از پتو نرمینه کودک استفاده نمایند، بدیهی است که ما برای انتخاب خود دلایل ویژه ای داریم که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می شود : 

نرمی و لطافت : پتو های نرمینه از الیاف طبیعی ضد حساسیت تولید شده و نرمی و لطافت منحصر به خود را داشته که باعث ایجاد بستری آرام بخش برای خواب نوزاد یا کودک شما می گردد. 

عدم ریزش پرز : در بسیاری از موارد دیده شده که نوزادان یا کودکان به علت ورود پرز های پتویی که موقع خواب استفاده می کنند به مجاری تنفسی یا حلق آن ها دچار انسداد لوله تنفسی یا حساسیت ریوی حاد شده اند. 

تولید کنندگان پتو نرمینه کودک با در نظر گرفتن این مهم، پتو ها را به گونه ای طراحی نموده اند که پرز های آن ها به اندازه استانداردی بلند بوده و جزئی از بافت پتو محسوب می شوند، به همین دلیل به هیچ عنوان حتی با کمک دست پرز دهی نداشته و از این طریق، سلامت و امنیت کودک دلبند شما را تضمین می کنند. 

وزن سبک : پتو های نوزاد که توسط شرکت نرمینه تولید می شوند دارای وزن بسیار کمی می باشند که این امر باعث می شود اگر احیانا پتو روی صورت نوزاد قرار گرفت با یک حرکت ساده دست و پا، پتو کنار رفته و به این ترتیب جان کودک را نجات می دهد. 

توزیع کنندگان انواع پتو نرمینه نوزاد

توزیع کنندگان انواع پتو نرمینه نوزاد

توزیع کنندگان انواع پتو نرمینه محصولات تولیدی این شرکت را که شامل پتو های نوزادی ساده، پتو طرح دار سیسمونی، پتو کودک ویژه سنین پنج تا ده سال و برخی موارد دیگر از این قبیل می باشد از طریق نمایندگی های انحصاری ویژه فروش محصولات خود که از سوی شرکت در سراسر کشور راه اندازی شده است به متقاضیان عرضه می نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما