فروش ویژه پتو با کیفیت پریما لیلیان یزد

آیا شما پتو پریما یزد را می شناسید؟ آیا شما مشخصات پتو پریما یزد را می دانید؟ آیا شما ابعاد و مزیت های پتو پریما دو نفره را می دانید؟ آیا از قیمت پتو پریما یزد اطلاع دارید؟ آیا شما مرجع فروش پتو پریما یزد را می دانید؟
موضوع این مطلب در مورد پتو است. در این مطلب قصد داریم علاوه بر یادآوری نکاتی که ضمن خرید پتو حتماً باید به آن دقت کنید، یکی از بهترین پتو های بازار یعنی پتو پریمای یزد را به شما معرفی کنیم و ویژگی های این پتو را برای شما شرح دهیم. پس اگر قصد خرید پتو دارید و می خواهید بهترین پتوی ممکن را انتخاب کنید تا انتها همراه ما باشید.

پتو پریما یزد

نکات لازم و ضروری که قبل از خرید پتو باید بدانیم

همان طور که می دانید پتو یکی از کالاهایی است که در طول زندگی بشر نمونه های مختلف آن وجود داشته است. این منسوج یکی از پر کاربرد ترین وسایلی است که ما انسان ها از آن استفاده می کنیم. در واقع می توان این طور گفت، بعد از پوشاک و خوراک که نیاز های اساسی انسان هستند، کالاهایی کمی را می توان نام برد که امروزه همه انسان ها از بزرگ تا کوچک یکی از آن کالا به صورت شخصی و جداگانه برای خود داشته باشند؛ پتو یکی از همین کالا هاست. پتو جزو وسایلی است که همه انسان ها یکی از آن برای خود دارند.
با مطالب جدیدی که دانشمندان و محققان در خصوص فواید پتو و تأثیر آن بر خواب و زندگی ما کشف کرده اند، اکنون شاید زیاد اشتباه نباشد که پتو را جزو کالا های اساسی زندگی انسان ها بدانیم. اگر نتایج به دست آمده در خصوص تأثیر پتو بر خواب انسان ها را مطالعه کنید، متوجه می شوید که واقعاً پتو یک کالای اساسی در زندگی ما است. متأسفانه برخی از ما با انتخاب پتوی نا مناسب نه تنها پول و زمان خود را هدر می دهیم، بلکه باعث بروز یک سری از مشکلات مثل بد خوابی های شبانه برای خود نیز می شویم.
پتویی که می خریم باید چند ویژگی اساسی داشته باشد که برخی از آن ها را برای شما بیان می کنیم.

ویژگی های پتو پریما یزد

۱٫ اولین مورد قیمت، شاید یکی از مهم ترین نکاتی که با اوضاع اقتصادی کنونی مردم جامعه به آن توجه می کنند، قیمت باشد. حتی ممکن است شرایط بعضی از اقشار جامعه به گونه ای باشد که قبل از کیفیت و مزایای یک کالا، قیمت را اولین فاکتور برای خرید وسایل مورد نیاز خود قرار دهند که البته قیمت یک کالا کم اهمیت هم نیست، حتی برای کسانی که مشکل مالی ندارند هم مهم است، اما خب به مراتب اولویت اول آن ها نیست. به هر حال خیلی از ما برای خرید هر وسیله ای قیمت آن وسیله برایمان بسیار مهم است. امروزه کسانی که پتو های چینی یا پتو های تقلبی ایرانی را در بازار پخش می کنند سعی بر این دارند تا قیمت این گونه پتو ها را کمتر از پتو های اصل و با کیفیت ایرانی ارائه دهند تا مشتریان بیشتری جذب کنند، اما باید بگوییم که بسیاری از تولیدی های معتبر پتو برای رفع این گونه مشکلات و رسیدن پتویی مرغوب دست مردم قیمت گذاری های خود را با توجه به شرایط تا حد امکان پایین آورده اند تا همه مردم بتوانند از پتو هایی با کیفیت استفاده کنند و توان خرید داشته باشند. یکی از این تولیدی ها کارخانه نگار بافت یزد است که قیمت واقعاً مناسب و مقرون به صرفه ای برای پتو های پریما در نظر گرفته است، مخصوصاً برای کسانی که قصد خرید عمده یا خرید جهیزیه دارند و خرید آن ها از تعداد مشخصی بالاتر باشد، علاوه بر تخفیفاتی که از سوی تولیدی پتو پریما می گیرند، مزایای خرید عمده نیز شامل حال آن ها می شود.
۲٫ دومین مورد کیفیت، کیفیت یک کالا حائز اهمیت ترین موضوع برای خرید آن کالا است. همه ما زمان خرید به دنبال مرغوب ترین جنس می رویم که البته حق هم داریم. برای اینکه هر محصولی از جمله پتو با کیفیت زیاد تولید شود، رعایت یک سری نکات از سمت تولید کننده ها الزامی است.
هر کالایی برای اینکه کیفیت کافی داشته باشد باید در تولید آن از مواد اولیه درجه یک استفاده شود. اصلاً امکان ندارد که شما با مواد اولیه نا مرغوب بتوانید کالایی با کیفیت خیلی زیاد تولید کنید. به غیر از مواد اولیه چند مورد دیگر نیز در کیفیت پتو های تولید شده تأثیر گذار است، مثلاً تجهیزاتی که برای تولید از آن ها استفاده می شود، یکی از مهم ترین مواردی هستند که کیفیت آن محصول را تحت تأثیر قرار می دهند، یا تیم تولید کننده خود تأثیر به سزایی در با کیفیت بودن یا نبودن یک محصول دارند. پتو های پریما در کارخانه نگار بافت یزد علاوه بر اینکه از بهترین مواد اولیه موجود برای تولید آن ها استفاده می شود، تحت نظر یک تیم با تجربه و متخصص تهیه می شوند. از سوی دیگر صفر تا صد کار نیز توسط تیم دیگری تحت عنوان تیم تضمین کیفیت مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد.

کارخانه پتو لیلیان یزد
در کنار همه این موارد دستگاه های کارخانه لیلیان یزد بسیار پیشرفته و کار آمد هستند که در بیشتر شدن کیفیت پتو به صورت چشمگیری موؤثر واقع می شوند.
۳٫ سومین مورد ظاهر، ما انسان ها به ویژه خانم های عزیز برای خرید حتی کوچکترین و جزئی ترین وسایل به ظاهر آن وسیله اهمیت زیادی می دهیم. ما حتی برای خرید کالا های خیلی کم اهمیت تر به ظاهر آن ها توجه زیادی می کنیم، چه برسد به پتو که بعد از تخت خواب یا شاید هم‌سطح تخت خواب مهم ترین فاکتور برای زیبایی سرویس خواب ما به شمار می رود.
واقعاً پتو یکی از مهم ترین وسایل برای داشتن اتاق خوابی زیبا است. این موضوع برای کسانی که از پتو به عنوان روتختی هم استفاده می کنند، بیشتر اهمیت دارد. یکی از توصیه های مهمی که باید به شما کنیم؛ توجه به طرح و رنگ پتویی که می خرید است. طرح و رنگ یک پتو تعیین کننده زیبایی آن است. امروزه پتو ها با طرح های زیاد و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارند؛ اما کمتر طرح هایی وجود دارند که هم خاص و شکیل باشند و هم نهایت زیبایی را داشته باشند. کارخانه نگار بافت یزد، پتو پریمای یزد را با طراحی بسیار متفاوت تهیه کرده و به بازار فرستاده است. طرح های این پتو هم بسیار متفاوت با سایر طرح ها هستند و هم در عین حال که همه افراد آن ها را می پسندند، طرح هایی خاص نیز هستند. پتو های پریما با انواع مختلف گل برجسته و معمولی به بازار عرضه می شوند که هر دو مدل آن زیبایی و جلوه خاص خود را دارند.

ابعاد پتو پریما یزد
۴٫ چهارمین مورد ابعاد پتو، در خرید هر وسیله ای یکی از فاکتور های ما برای خرید سایز و ابعاد آن است. اصولاً هر نوع کالایی که زیاد بزرگ باشد یا خیلی کوچک باشد را نمی پسندیم و نمی خریم، بلکه به دنبال وسایلی هستیم که از لحاظ اندازه کاملاً متناسب با نیاز ما باشند. به اندازه پتو در زمان خرید باید از دو جهت توجه کرد که توضیح خواهیم داد.
مثلاً شما زمانی که لباس می خرید، لباس را جوری انتخاب می کنید که برای قد و اندام شما مناسب باشد نه بزرگ می خرید و نه کوچک.
زمان خرید وسیله هایی مثل کمد و میز برای منزل به فضایی که در خانه شما برای آن وسیله آزاد هست، دقت می کنید.
زمان خرید پتو به فضایی که در خانه دارید، باید دقت کنید؛ مثلاً اگر از تخت خواب استفاده می کنید، سعی کنید پتویی که می خرید برای پوشاندن تخت خواب شما مناسب باشد و ابعاد پتو از ابعاد تخت کوچک تر نباشد.
اگر از تخت خواب استفاده نمی کنید، سعی کنید پتویی که می خرید متناسب با نیازتان باشد؛ پتو را آن قدر بزرگ انتخاب نکنید که وسط اتاق پخش شود و با کشیده شدن روی فرش یا در معرض رفت و آمد بودن زود کثیف شود، البته این موارد به تدریج باعث از بین رفتن کیفیت پتو هم می شوند.
پتو های پریما ابعاد یک نفره و دو نفره دارند. مدل یک نفره این پتو کاملاً برای استفاده یک نفر مناسب است و تخت های یک نفره را نیز می پوشاند.
ابعاد دو نفره آن نیز برای دو نفر مناسب است و تخت های دو نفره را می پوشاند.
ابعاد پتو های پریما کاملاً میانه و مناسب است، نه زیادی بزرگ که پخش زمین شوند و نه آن قدر کوچک که قسمتی از بدن فرد بیرون پتو بماند.
ابعاد یک نفره پتو پریما ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر مربع و دو نفره این پتو سانتی متر مربع است.

وزن پتو پریما
۵٫ پنجمین مورد وزن پتو، بعضی از افراد علاقه به پتو های سبک دارند و در پتو هایی که روی بدن آن ها سنگینی نمی کند راحت تر خواب می روند، برخی دیگر علاقه به پتو های سنگین دارند و تا پتوی سنگین نداشته باشند، نمی توانند راحت بخوابند.
باید بگوییم از منظر تحقیقات علمی پتو باید تا یک حدی سنگینی داشته باشد تا ما راحت تر بخوابیم. سنگینی پتو به بهتر خوابیدن ما کمک می کند. البته این سنگینی نباید آن قدر زیاد باشد که ما احساس نفس تنگی کنیم. اصولاً پتو های مسافرتی سبک تهیه می شوند، زیرا شرایط سفر این امر را ایجاب می کند تا حمل این پتو در مسافرت آسان شود، اما پتو های معمولی که در خانه هایمان به عنوان روانداز استفاده می کنیم، باید وزنی مناسب داشته باشند. پتو های پریما دارای وزنی کاملاً مناسب هستند. وزنی معمول و به اندازه تا نه احساس سنگینی زیاد روی خود کنید و نه آن قدر سبک هستند که شما به خوبی نخوابید.
وزن پتو های یک نفره پریما یزد ۲ کیلو گرم و دو نفره آن ها ۲٫۸ کیلو گرم است.

ضد حساسیت بودن پتو پریما
۶٫ ششمین مورد ضد حساسیت بودن پتو، یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید پتو باید به آن دقت کنید، همین مورد ششم است. از آنجا که پتو بی واسطه با قسمت هایی از بدن ما در ارتباط است و ممکن است باعث بروز حساسیت در ما شود، این مورد بسیار مهم است. حسایت چه شدید و چه خفیف می تواند برای ما مشکل ساز شود و یک روز یا چند روز از امور روزمره و کار ما را به کلی مختل کند. حتی ممکن است آن قدر اوضاع وخیم شود که عارضه های پوستی شدید برای ما به وجود آید و مجبور به صرف زیادی از پول و زمان خود برای رفع این عارضه ها شویم. از این لحاظ هم پتو های پریما بهترین هستند، چرا که پتو های پریمای یزد با الیافی که کاملاً آنتی باکتریال هستند، تولید می شوند و هیچ گونه حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کنند.
۷٫ هفتمین مورد نرم و لطیف بودن پتو، انسان ها ذاتاً از هر جسمی که لطیف باشد، خوششان می آید. خشن ترین آدم ها نیز دوست ندارند لباس آن ها زبر باشد. پتو هم مثل لباس است، چون با بدن ما در تماس مستقیم قرار دارد. استفاده از پتو هایی که لطیف هستند، خوابی با آرامش را به ما هدیه می کند. حتماً همه شما تجربه این را داشته اید که پتو های زمخت قدیمی را کنار گذاشته و از پتو های نرم امروزی استفاده کرده باشید؛ احساس بی نظیری که پتوهای نرم و لطیف در آن لحظه به شما داده اند، بسیار دل نشین و دوست داشتنی بوده است. چه بهتر که همیشه زمان خواب شبانه که زمان استراحت و آرامش کامل است، این حس را تجربه کنیم. برای این امر فقط باید یکی از پتو های پریما را خریداری کنید. الیاف پلی استری درجه یکی که در تولید پتو های پریما استفاده می شوند، باعث شده اند این پتو واقعاً نرم و لطافت درجه یکی هم داشته باشد.
۸٫ هشتمین مورد قابل شستشو بودن، به هر حال پتو یکی از منسوجات است و مانند سایر آن ها کثیف می شود و نیاز به شستشو دارد. برای خرید پتو باید به قابل شستشو بودن آن دقت کنیم. پتو پریمای یزد قابلیت شست شو با دست و ماشین لباس شویی را دارد و به راحتی در منزل می توانید آن را بشورید.

مراجع فروش پتو پریمای یزد

مراجع فروش پتو پریمای یزد

کارخانه تولید پتو پریمای یزد در اقصی نقاط ایران دارای نمایندگی های معتبر فروش است. همچنین بسیاری از سایت های فروش کالای خواب اقدام به فروش این پتو کرده اند؛ اما نکته قابل توجه این است که شما از معتبر بودن نمایندگی و سایت اطمینان حاصل کنید، سپس اقدام به خرید پتو نمایید. سایت ما یکی از سایت های معتبر فروش پتو پریما است که برای خرید پتو پریما می توانید از طریق قسمت خرید کالا در خود سایت یا شماره های درج شده در آن اقدام نمایید.

1

  1. سلام ممنون میشم کاتالوگ محصولات خود را در سایت قرار دهید تا راحت تر بتوانیم انتخاب کنیم . باید از طریق واتساپ پیام بدهم تا از قیمت مطلع شوم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما