قیمت انواع پتو گلبافت دو لایه

امروزه یکی از مهمترین و محبوب ترین لوازم خواب بسیار ضروری برای همه افراد از نوزاد تا بزرگسال، پتو دولایه می باشد که شرکت های تولیدی توانسته اند با استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید انواع و اقسام گوناگون از پتوها از جمله: پتو گلبافت دو لایه با انوع برندهای معتبر با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به روش عمده به مردم ارائه نمایند.

قیمت انواع این محصول عمده بر اساس نوع بافت، تعداد لایه ها، نوع برند و شرکت سازنده، نوع جنس، تنوع در طرح و رنگ و نوع کیفیت پتو متفاوت می باشد.

قیمت انواع پتو گلبافت دو لایه

آشنایی با برند گلبافت تولیدکننده پتو

آشنایی با برند گلبافت تولیدکننده پتو

در حال حاضر کارخانجات تولیدی معتبری در سراسر کشور وجود دارند که با استفاده از برندهای مختلف و متعدد مشغول به ساخت و ارائه انواع مختلف پتو بوده که با تنوع تولیدات با کیفیت عالی همراه و توانسته اند این محصول را با قیمت مناسب به روش مستقیم و نیز بدون واسطه در اختیار نمایندگی ها و مراکز فروش عمده در سراسر کشور قرار دهند تا مشتریان بتوانند با دسترسی آسان و خرید راحت آن را خریداری نمایند که برای فروشندگان از سود و منفعت زیادی برخوردار می باشد.

از انواع پتو پنبه ای با کیفیت مرغوب می توان به پتو گلبافت ضخیم اشاره نمود که در نوع خود بی نظیر و دارای خواص زیادی می باشد که اغلب در فصل های سرد سال به دلیل ضخامت بالا و گرمای زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع پتوها در ابعاد و اندازه های مختلف و نیز در انواع برندهای متفاوت به صورت تک نفره، دو نفره، مسافرتی، حوله ای، ساده و غیره در انواع طرح و رنگ های بسیار زیبا و جذاب در کشور تولید می شوند که افراد زیادی را متوجه خود ساخته است.

همچنین یکی دیگر از انواع پتوها که دارای خواص زیادی در نوع خود می باشد استفاده از پتو گلبافت طرح دار  است که دارای نقش و نگارهای زیبا و برجسته بوده که به صورت تک رنگ و ترکیبی از رنگ های دلنواز و زیبا و همچنین دارای لطافت و نرمی قابل شستشو در ماشین لباسشویی، لب دوزی شده، دارای وزن سبک بوده که چشم هر بیننده ای را به خود می نوازد که دارای طرفداران زیادی است.

بررسی بازار داخلی پتو گلبافت دو لایه

بررسی بازار داخلی پتو گلبافت دو لایه

کارخانجات ایرانی با بازاریابی های متعدد و با بهره مندی از طراحان زبده و همچنین استفاده از آخرین مدل های روز در دنیا در تولید بافت انواع پتوهای گلبافت دولایه  توانسته اند طرح های جدیدی را برای این محصول به کار ببرند.

همچنین نوع بافت پتوهای ایرانی طوری است که دارای پرزدهی بسیار پایین، قابل شستشو، دارای جنس های مرغوب با الیاف طبیعی و ارگانیک، دارای استانداردهای خاص و نیز رنگ های به کار رفته مورد تاییدیه وزارت بهداشت جهانی است، بسیار نرم و راحت، ضد حساسیت و آلرژی، دارای ابعاد، اندازه، مدل، دوام و کیفیت بسیار بالا بوده که بازارهای داخلی سعی بر فروش این محصول با کیفیت عالی نموده اند تا از فروش مناسب و سود زیادی برخوردار شوند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما