قیمت بهترین پتو شادیلون مدل تیسا

سال هاست که برخی از کارخانه های پتو در ایران بسیار موفق بوده و پتوهایی با کیفیت تولید میکنند و همچنین علاوه بر کیفیت خوبی که دارند قیمت خوب و مناسب و کمتری نیز نسبت به پتوهای خارجی با رده کیفی در حد خودشان دارند. قیمت یکی از بهترین های پتو شادیلون که مدل تیسا است بسیار مناسب بوده و میتوانیم این مدل پتوی زیبا را در فروشگاه های کالای خواب و پتو خریداری کنیم. بهترین پتو شادیلون مدل تیسا را میتوانیم از فروشگاه های کالای خواب و پتو به صورت حضوری خرید کنیم.
ولی برخی فروشگاه های کالای خواب و پتو، منسوجات خود را به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی هم به فروش میرسانند که فروش آنلاین مزایای فوق العاده زیادی نسبت به فروش حضوری دارد. تمام مدل های پتو شادیلون همچنین پتو تیسا شادیلون توسط فروشگاه دیبا بافت نگار قم به سرتاسر ایران ارسال میشود و همچنین این کالاهای بسیار نرم و لطیف و ‌با کیفیت توسط این شرکت فعال به خارج از کشور ایران نیز ارسال میگردد. قیمت پتو تیسا به علت متفاوت بودن ابعاد یک نفره و دو نفره متفاوت است و همچنین به علت نوسانات بازار، قیمت دقیق و مشخصی را نمیتوان تعیین کرد یا تا مدت ها این قیمت را نگه داشت. همچنین قیمت خرید پتو شادیلون مدل تیسا به صورت عمده بسیار کمتر از خرید به صورت تکی است. شایان ذکر است خرید عمده مزایایی غیر از قیمت فروش تک برای خریداران عزیز دارد.

مشخصات پتو شادیلون مدل تیسا

مشخصات پتو شادیلون مدل تیسا

پتو شادیلون مدل تیسا مشخصات زیادی دارد که امیدواریم این ویژگی ها به طور کافی اطلاعات مورد نیازتان ارائه شود. پتو شادیلون دارای مدل های جدید و تازه بوده که شامل پتوهای طرح دار، تک رنگ، یک نفره، دو نفره، نوزادی، مسافرتی، گل برجسته، پتو طرح پلنگی و… است که خوشبختانه تمامی سلایق و تمامی سنین از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان عزیز را در بر میگیرد. گفتنی است که به صورت یک نفره و دو‌ نفره تولید و به فروش میرسد.

مهم ترین و شاخص ترین ویژگی های پتو تیسا

مهم ترین و شاخص ترین ویژگی های پتو تیسا

۱) نرمی و لطافت بسیار زیاد پتو شادیلون مدل تیسا که موجب آرامش هنگام خواب است.
۲) سبک بودن وزن پتو تیسا که هنگام خواب علاوه بر نرمی‌ سنگینی روی بدن ندارد.
۳) ضد حساسیت و ارژی بودن پتو تیسا به دلیل با کیفیت بودن مواد اولیه پتو.
۴) رنگ با کیفیت پتو تیسا که بعد از چندین سال استفاده مکرر از پتو کماکان رنک زیبای خود را حفظ میکند.
۵) کیفیت خوب و محکم بافت پتو تیسا که موجب ماندگاری ان نیز است.
پتو تیسای زیبا و مرغوب یک نفره در ابعاد ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتی متر و در وزن ۱۵۰۰ گرم تولید میشود. همچنین پتو دو نفره تیسا در ابعاد ۲۰۰ در ۲۲۰ سانتی متر و در وزن ۱۸۰۰ گرم بافته میشود. پتو شادیلون مدل تیسا دور دوزی شده است که دوخت دور پتو باعث میشود لبه های پتو زود از بین نرود و محکم باقی بماند. این پتوی فوق العاده نرم و لطیف ضد حساسیت و جنس ان پلی استر نیز است. بهترین پتو شادیلون مدل تیسا در غالب پتو مسافرتی نیز تولید میشود. به دلیل یک لایه بودن این پتو بسیار سبک و نرم است، کیفیت خوب این پتو باعث شده حتی با یک لایه همچنان مقاوم و محکم باقی بماند و گرما را در خود حفظ کند. دارای قابلیت شست و شو در خشکشویی، ماشین لباسشویی و حتی با دست بوده، بسته بندی ساک مانند آن موجب میشود حمل و نقل را راحت و باعث جاگیری کمتر این پتو در هر مکان باشد.

رایج ترین مدل های پتو در ایران

رایج ترین مدل های پتو در ایران

رایج ترین مدل پتوها در گذشته ایران پتوهایی بوده که از پشم گوسفندان تشکیل میشده، به این صورت که بعد شستن و پاک کردن پشم گوسفندان آنها را باز میکردند، کنار هم میگذاشتند و میکوبیدند تا طویل و عریض شود و در برابر سرما از بدن محافظت کند. اصطلاحا به این کار ریسیدن میگفتند. ولی وزن این پتوها به حدی سنگین بود که افراد زیر این پتوها اذیت میشدند؛ رفته رفته با گذشت زمان مردم متوجه شدند میتوانند به جای کوبیدن پشم گوسفند و فشردن آن، پشم ها را باز کنند، میان دو لایه پارچه بلند بگذارند و دور تا دور این سه لایه را با دست دور دوزی کنند. وزن این پتو که لحاف نام گذاری شده بود، نسبت به پتوی قبلی کمتر بود، بنابراین بیشتر مورد پسند عموم قرار گرفت. زیرا علاوه بر وزن کمتر، با پارچه بزرگی که پوشانده میشد زیبایی بیشتری نیز میگرفت.
افراد میتوانستند با پارچه های رنگی روی لحاف های خود تکه هایی بدوزند، همین تکه دوزی ها نیز زیبایی پتوها را بیشتر میکرد. لحاف سال های سال استفاده میشد و مردم از داشتن چنین پتوی بزرگ و زیبایی رضایت کامل داشتند، ولی رفته رفته باز هم سنگینی وزن لحاف ها و جمع کردن و پهن کردنشان و همه مهم تر شستن این لحاف ها مردم را خسته کرده بود. بعد از گذشت سال ها دستگاه هایی وارد ایران شد که پشم ها را با مواد دیگر مانند پنبه مخلوط کرده و در حالت های کوبیده شده میبافتند که به آن پتوهای نمدی میگفتند. این پتوها وزن فوق العاده کمتری نسبت به لحاف ها داشتند؛ رضایت مردم با خرید این پتوها در زندگی شان تاثیرگذار بود. پتوهای نمدی توسط کارخانه های پتو تولید میشد و فروش بسیاری هم در این زمینه داشت.

عرضه مستقیم پتو شادیلون مدل تیسا
کم کم چاپ طرح و رنگ روی پتوها توسط کارخانه های تولیدی دایر و پتوهایی با طرح پلنگ وارد بازار ایران شد، بنابراین خواسته و تقاضای مردم بالاتر رفت. چندین سال بعد با استفاده مکرر از پتوهای نمدی مردم از پرز دهی زیاد و حساسیت زایی این پتوها خسته شدند. از همین رو تولیدی ها کم کم پتوهایی را با الیاف طبیعی و مصنوعی تولید کردند.
کارخانجات نساجی پتوبافی از پشم، پنبه، پلی استر و… استفاده کردند تا کم کم بعد از گذشت سال ها بهترین ترکیب مواد پتو را یافتند. در حال حاضر پتوهای پلی استر در حال تولید است که کارخانه هایی از جمله کارخانه نرمینه که یکی از بهترین تولیدات این کارخانه فعال پتو سروین است در زمینه تولید پتو و کالای خواب بسیار موفق شده اند و هم فروش به داخل ایران و هم صادرات به خارج از کشور عزیزمان ایران هم دارند.
کارخانه پتو نرمینه هنوز از الیاف طبیعی برای پتوهای طبی خود استفاده میکند ولی با این تفاوت که نقص کارهای مردم ایرانِ قدیم را در تولیدات خود به کار نمیبرد و جایگزین بهتری برای با کیفیت تر کردن منسوجات خود برگزیده است.

ویژگی های انواع پتو مخصوص کودکان

ویژگی های انواع پتو مخصوص کودکان

پتوهای کودکان شادیلون علاوه بر جنس خوب‌ و مرغوبی که دارند ظاهری زیبا، دلنشین و همچنین رنگ های شاد و زیبا دارند که این طرح ها بسیار مورد پسند کودکان دلبند بوده و با استفاده از پتوی خود لذت را خواهند برد. پتوهای بسیار زیبای کودک شادیلون کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست لطیف و حساس این گروه سنی بسیار مناسب است. پتو شادیلون یک نفره کودکان در ابعاد ۲۱۰ در ۱۵۰ سانتی متر تولید میشود و وزن این پتوهای بسیار زیبا، گرم و نرم ۲۶۰۰ گرم است.
نکاتی در مورد خرید پتو برای کودکان ذکر میکنیم که امیدواریم استفاده کافی را ببرید: برای خرید پتو شادیلون مخصوص کودکان اندازه بسیار اهمیت دارد، پتوهای شادیلون کاملا مناسب انداختن روی تخت خواب بوده به طوری که لبه های پتو کامل‌ تشک تخت را میپوشاند. رنگ بندی پتو و چاپ رنگ و طرح پتو بسیار اهمیت دارد. کیفیت پتو کودک شادیلون باعث شده طرح و رنگ بسیار جذابی روی پتو ظاهر بشود و میدانید که ظاهر پتو برای کودکان بسیار مهم است. دوام و ماندگاری پتو علاوه بر صاحبان پتو که کودکان عزیز هستند برای خریداران که در واقع شما پدر و مادرها هستید نیز اهمیت بسیار دارد، زیرا ماندگاری زیاد پتو سبب میشود که بعد از گذشت سال های سال هنوز نیازی به خرید مجدد پتوی دیگر برای فرزندتان نداشته باشید.
نرم بودن پتو و ضد حساسیت بودن مواد اولیه پتو از همه ویژگی های پتو مهم تر است؛ زیرا کودکان باید خواب راحت و آسوده ای داشته باشند تا پدر و مادرها با خیال راحت پتو را برای کودکان خریداری کنند.

عرضه مستقیم پتو شادیلون مدل تیسا

عرضه مستقیم پتو شادیلون مدل تیسا

فروشندگان زیادی در زمینه عرضه پتو شادیلون مدل تیسا فعالیت میکنند و کالاهای زیبا و درجه یک شادیلون را به صورت عمده و تکی فروش میرسانند. فروشگاه های کالای خواب و پتو در بازار سرتاسر ایران بسیار بوده که بعضی از این فروشگاه ها فقط به صورت حضوری کالای خود را عرضه میکنند. برخی از این فروشگاه ها به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی این فعالیت های اقتصادی را انجام میدهند ولی فروشگاه هایی که کالاهای خواب و پتوهای خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی به سرتاسر ایران و تمامی کشور های خارجی ارسال میکند نادر هستند.
فروشگاه دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت یکی از بهترین فروشگاه های کالای خواب و پتوی ایران است که سال هاست فعالیت مثبت خود را در این زمینه ثابت کرده است. شرکت دیبافت با مجرب ترین مدیریت، بهترین مشاوران خرید و بهتری پرسنل اداره میشود و تمام اوقات کاری خالصانه اطلاعات جامع و کامل خود را به مشتریان عزیز ارائه میدهد. اگر قصد خرید کالای خواب و پتو از جمله پتوهای جدید شادیلون، طرح پلنگی، تک رنگ، یک نفره، دونفره و از همه مهم تر پتو شادیلون مدل تیسا را دارید، میتوانید با مراجعه به سایت دیبافت از خدمات این شرکت بهره مند شوید و در صورت انتخاب‌ کالای‌ مورد نظر و ممتاز و زیبای خود از شرکت به صورت حضوری و آنلاین در غالب تکی و عمده خرید کنید و تجربه خرید لذت بخش و گرم و نرمی را برای خود خاطره ساز کنید.

1

  1. با سلام و عرض ادب نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمتشون چطوره؟ لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم تا راحت تر به نتیجه برسیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما