قیمت عمده پتو نرمینه سوپر برجسته

خرید عمده و انبوه از مراکز فروش کالای خواب مزایای بسیار زیادی دارد که به بهترین مزیت آن یعنی کاهش هزینه در خرید انبوه نسبت به خرید تکی میتوان اشاره کرد. عمده فروشی و فروش انبوه نوعی تجارت است که در آن از تولید کنندگان مقادیر بسیار زیادی از کالای مورد نظر مانند کالای خواب را خریداری میکنیم. با توجه به اینکه خرید ما به صورت انبوه است، میتوانیم علاوه بر اینکه هزینه کمتری را بپردازیم، سود بیشتری را نیز داشته باشیم.خرید انبوه کالای خواب از مراکز فروش این کالا باعث حمل و نقل راحت تر و ذخیره سازی و انبار برای مشتریان میشوند.
در ادامه این مقاله به سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید پاسخ خواهیم داد مانند:

  • منظور از پتوی سوپر برجسته چیست؟
  • شهرهای تولید کننده پتو در ایران کدام اند؟
  • مقایسه پتوی طرح برجسته و ساده چگونه صورت میگیرد و چه تفاوت هایی با هم دارند؟
  • کودکان چه مدل پتویی را میپسندند؟
  • مرکز صادرات انواع پتو نرمینه سوپر برجسته کجا است؟
  • عرضه کنندگان بی واسطه پتوی نرمینه سوپر برجسته کدام اند؟

با ما همراه باشید تا در طول این مقاله بتوانید پاسخ هر یک از این سوال ها را بیابید و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در زمینه ی انتخاب پتوی نرمینه سوپر برجسته داشته باشید و با استفاده از عنوان هایی که در ادامه ذکر می شود بتوانید اطلاعات و آگاهی خود را ارتقا دهید تا با راهنمایی های مربوطه بهترین خرید را تجربه کنید.

منظور از پتوی سوپر برجسته چیست؟

تولید کننده پتوهای نرمینه مدل سوپر برجسته

تولید کننده پتوهای نرمینه مدل سوپر برجسته با افزایش خریداران و همچنین رشد متقاضیان در زمینه تولید انواع پتوهای نرمینه مدل سوپر برجسته روندی صعودی داشته و به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم محصولات تولیدی خود را عرضه میکند. البته به این نکته توجه داشته باشید که شما برای خرید و سفارش آنلاین محصولات کالای خواب از جمله پتو میتوانید با مشاوران فروش تیم پر قدرت دیبا بافت در تماس باشید تا با بیان ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد هر پتو و همچنین ارائه قیمت های واقعی و بروز شده آنها بتوانید انتخابی صحیح را در این زمینه تجربه کنید.
همان طور که میدانید پتو یکی از اقلام ضروری و شخصی است که مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد و مجزا باشد. پتوها همواره در طول خواب شخص با پوست بدن وی در تماس هستند، بنابراین لازم است که شما با صرف هزینه بیشتر، پتوی مرغوب تری را خریداری نمایید تا از ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی جلوگیری شود. یکی از این پتوهای درجه یک پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته است که در ادامه خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد این محصول را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

ویژگی که از پتوهای نرمینه مدل سوپر برجسته
اولین ویژگی که از پتوهای نرمینه مدل سوپر برجسته به چشم میخورد، لطافت و نرمی فوق العاده آنهاست که علت نام گذاری این نوع پتوها نیز به همین علت است. چراکه از الیاف طبیعی و بسیار نرم و مرغوبی در ساخت و تولید آنها استفاده شده است و هنگام استفاده از این پتو فرد احساس آرامش و راحتی میکند.
این پتوها دارای طرحی برجسته هستند که زیبایی و جذابیت آن را دو برابر کرده است و استفاده از آن میتواند تغییرات ظاهری مثبتی را در دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد کند. پس میتوان گفت که مشتری با خرید پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته، هم کیفیت و هم زیبایی را به صورت همزمان دریافت میکند.
با وجود اینکه پتوهای نرمینه مدل سوپر برجسته از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار اند، اما در عین حال وزنی سبک داشته و هنگام جمع کردن آنها فضای کمی را اشغال میکنند. از این رو مورد پسند اکثر متقاضیان و خریدارانی هستند که دارای فضای نگهداری کم و آپارتمانی هستند.
همان طور که قبلا اشاره کردیم به دلیل اینکه پتو مکرر با پوست بدن انسان و آلودگی هوا در تماس است، نیاز به شست و شو دارد. بنابراین یکی از فاکتورهای مهم این است که در برچسب های راهنما و مراقبتی، عبارت قابل شست و شو درج شده باشد. یکی دیگر از ویژگی های بارز و منحصر به فرد پتوهای نرمینه مدل سوپر برجسته این است که قابل شستن بوده و در صورت شست و شو دچار افت کیفیت نمیشوند.
در خصوص فروش پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته باید بگوییم که فروشنده این محصول در ارائه و عرضه محصولات خود تنوع و تعدد را رأس کار خود قرار داده است؛ بنابراین میتواند پاسخ گوی نیازهای متفاوت مشتریان با هر سلیقه ای باشد. از آنجا که مراکز فروش و نمایندگی های پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته، امکان ارسال به سراسر کشور را دارند، بنابراین از تمام نقاط کشورمان ایران و در سطح شهرهای مختلف امکان سفارش و خرید این پتوها را دارند. کیفیت محصول نهایی بسیار بالا بوده و در طراحی و تولید پتوهای نرمینه مدل سوپر برجسته ظرافت خاصی به کار برده شده است. پس بر اساس کیفیت مطلوبی که دارد میتوان گفت از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار اند به گونه ای که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند.

معرفی شهرهای تولید کننده پتو در ایران

معرفی شهرهای تولید کننده پتو در ایران

قبل از پرداختن به موضوع اصلی باید بدانید اگر هدف شما تجربه خوابی آسوده و آرام بخش است، باید بگوییم لازمه تحقق این خواسته شما داشتن سرویس خوابی است که مطابق معیارها و استانداردهای مربوطه باشد. از جمله کالای خواب پتو است که در انتخاب آنها باید دقت لازم و کافی را به عمل آورید چراکه باید به این نکته توجه داشته باشید که انسان یک سوم عمرش را در خواب قرار دارد، بنابراین باید در انتخاب کالای خوابش به ویژه پتو توجه کند و بداند که انتخاب پتوی مناسب به قدری اهمیت دارد که حتی اگر بالش و تشک نبود، اهمیت چندانی ندارد، اما صرفا پتو حرف اول را در آرامش خواب شبانه میزند.
امروزه با توجه به شرایط کنونی و اینکه اکثر خانه ها آپارتمانی شده اند، این نکته حائز اهمیت است که بدانید کمبود فضای نگهداری نمیتواند پاسخگوی پتو و لحاف های سنگین وزن و سنتی باشد، چراکه فضای زیادی را اشغال میکنند و دست و پا گیر اند. همین امر منجر شده است که شهرهای مختلفی در سطح ایران پتوهایی سبک وزن و با حجم کم تولید کنند و سرمایه داران، کارخانه های بافتی را احداث کرده اند که موجب رونق تجارت و خرید و فروش این پتوها در شهرهای مختلف ایران شده است و شرکت های متعددی در همین زمینه در شهرهای گوناگون احداث شده اند. در ادامه چند نمونه از این کارخانه های برتر در شهرهای مختلف ایران را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از طریق آنها بهترین و مرغوب ترین نوع پتو را انتخاب کرده و از انتخاب خود خشنود باشید.

پتو سوپر برجسته
• کارخانه نساجی پتوی لاله قم
• کارخانه تولید پتوی گلبافت در اصفهان
• کارخانه های نساجی و بافندگی شادیلون در مشهد
• کارخانه بافندگی و ریسندگی زر بافت کویر در یزد
• کارخانه پتوی نیلگون و نساجی در یزد
• کارخانه های پتوی لیلیان و لیلیان بافت در یزد
• کارخانه نگار بافت و تولید کننده های انواع پتوی نگار در یزد
• کارخانه تولید کننده سیمین پتو در یزد
• کارخانه تابان بافت در یزد
با یک نگاه کوتاه به این چند کارخانه متوجه خواهید شد که بیشترین کارخانه های تولید کننده پتو در شهر یزد واقع شده و حالتی رقابتی بین تولید کنندگان پتو ایجاد شده است. ضمن اینکه استان یزد قطب مهم و قدرتمند در زمینه تولید کننده پتو در ایران به شمار میرود.
مجموعه تولیدی دیبا بافت با ارائه و عرضه محصولات به قیمت عمده و به صورت مستقیم از کارخانه موجب شده است تا شما برای خرید انواع پتو هزینه کمتری را بپردازید و هزینه های زائد و جانبی را به طور چشمگیری کاهش میدهد.

مقایسه پتوی طرح برجسته و ساده

مقایسه پتوی طرح برجسته و ساده

یکی از موارد بسیار تاثیرگذار روی دکوراسیون اتاق خواب شما، طرح روی پتو است که میتواند مستقیما عواطف و احساسات شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. طرح رویی پتوها به دو صورت طرح گل برجسته و طرح ساده قابل عرضه هستند. همچنین طرح رویی آنها علاوه بر اینکه تغییرات مثبتی را در فضای خانه شما ایجاد میکند، بلکه یک عامل موثر در تعیین قیمت نهایی پتو است. البته فراموش نکنید که طرح روی پتو تنها عامل تعیین کننده قیمت نهایی نیست، بلکه عوامل دیگری همچون سایز پتو (از نظر اینکه یک نفره یا دو نفره باشند) ابعاد پتو، الیاف به کار رفته در ساخت و تولید پتو و… دست به دست هم داده و قیمت نهایی پتو را تعیین میکنند.
پس از سپری کردن یک روز پر از مشغله های فکری و جسمی تنها چیزی که میتواند انسان را از تنش دور کند و او را به آرامش برساند، یک رخت خواب آرام بخش است؛ بنابراین میتوان گفت خواب و استراحت جز نیازهای ضروری و واجب هر فرد است که لازمه آن داشتن سرویس خوابی مناسب از جمله پتو است که نرمی و لطافت مشهود آن هر چه زودتر در تحقق یافتن این امر کمک کند.

پتو نرمینه سوپر برجسته
پتوی نرمینه یکی از تولید کنندگان معتبر پتو است که توانسته است با محصولات تولیدی با کیفیتی که تولید میکند به اکثر خانه های ایرانی راه یافته است. همان طور که میدانید این برند تولید کننده پتوهای تولیدی خود را در انواع و اقسام مختلف عرضه میکند و میتوان آنها را از جهت های گوناگونی دسته بندی کرد، ضمن اینکه با یکدیگر مقایسه شوند تا در نهایت متقاضیان و خریداران محترم بتوانند به راحتی به کالای مورد پسند خود دست یابند.
یکی از دسته بندی هایی که وجود دارد، دسته بندی پتوها از نظر طرح رویی آنها است. به گونه ای که همه پتوها از این نظر به دو گروه طرح برجسته و ساده تقسیم میشوند و قابل مقایسه با یکدیگر هستند. در ادامه چند ویژگی مهم از پتوهای گل برجسته را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا به راحتی به تفاوت و تمایز آن با پتوهای طرح ساده پی ببرید. اولین ویژگی منحصر به فردی که از پتوهای گل برجسته به چشم میخورد زیبایی و جذابیت ظاهری آنها است، به گونه ای که اگر آنها را روی تخت بگسترانیم این زیبایی و جذابیت دو چندان شده و میتواند در نمای کلی و دکوراسیون اتاق خواب شما تغییرات ظاهری مثبتی ایجاد کند. الیاف به کار رفته در ساخت و تولید این دسته پتوها از پلی استر بوده که همین ویژگی پتو منجر به لطافت و نرمی فوق العاده این کالا شده است. از دیگر ویژگی های پتوهای گل برجسته میتوان به تراکم بالای بافت آنها اشاره کرد؛ چراکه پتوهایی متراکم با ضخامت بالایی هستند. آخرین ویژگی این پتوها این است که به گونه ای طراحی و تولید شده اند که کاملا با پوست بدن انسان سازگار بوده و ایجاد مشکلات پوستی مانند اگزما، آلرژی و حساسیت پوستی نمیکنند.

کودکان چه مدل پتویی را میپسندند

کودکان چه مدل پتویی را میپسندند

کودکان اغلب پتویی را که طرح روی آن کارتون مورد علاقه آنها باشد یا در طراحی و ساخت پتو رنگ های پاستیلی، شاد و گرم به کار رفته باشد، می پسندند تا وقتی که زیر پتو میخزند حس آرامش و رویایی به آنها القا شود، شاید هم در رویاهای کودکانه خود، نوعی همذات پنداری با شخصیت کارتونی روی پتو داشته باشند. توجه داشته باشید که از خرید پتوهایی با رنگ تند و تیز مانند قرمز بپرهیزید، چراکه آرامش ناشی از خواب را از انسان سلب میکند، هم چنین از خرید پتوهای کودکانه ای با طرح های کارتونی ترسناک خودداری کنید، زیرا مستقیما روی روان و خلقیات کودک دلبند شما تأثیر گذاشته و میتواند خواب وی را مختل کند.

مرکز صادرات انواع پتو نرمینه سوپر برجسته

مرکز صادرات انواع پتو نرمینه سوپر برجسته

شرکت معتبر پتوی نرمینه، محصولاتی همچون پتوهای گل برجسته یا ساده، پتوهای تک نفره یا دو نفره، پتوهای کودک، نوجوان یا بزرگسال و به طور کلی کالای خواب مانند انواع تشک های طبی و فنری، سرویس خواب، سرویس میهمان، انواع لحاف، بالش، رو تختی و رو فرشی را خدمت مشتریان عرضه میکند. صادرات پتو با طرح های عالی از ایران به سایر کشورها خصوصا کشورهای همسایه صورت میگیرد. کیفیت ساخت پتو یکی از فاکتورهای مهم و تعیین کننده صادرات پتو با طرح های عالی است که همواره مورد توجه خریداران واقع شده است.
برخی از کارگاه های تولیدی علاوه بر اینکه نیاز داخل کشور را به پتو تأمین میکنند، بلکه بخش قابل توجهی از تولیدات خود را روانه بازارهای خارج از کشور میکنند. همین امر منجر شده تا صادرات پتو با نرخ ثابت و قیمت مصوب بخش عظیمی از صادرات های غیر نفتی کشور را به خود اختصاص دهد.

عرضه کنندگان بی واسطه پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته

عرضه کنندگان بی واسطه پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته

به این نکته توجه داشته باشید که خرید کارخانه ای و مستقیم از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند، میتواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد، زیرا وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود، چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمد زایی و سود را دارد، اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون به صرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید. بنابراین عرضه کنندگان بی واسطه پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته در سطح کشورمان ایران و در شهرهای مختلف وجود دارند و آماده ارائه به خریداران محترم هستند.

خرید آسان انواع پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته

خرید آسان انواع پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته

برای خرید آسان انواع پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته دو راه وجود دارد. شما میتوانید با مراجعه به نمایندگی های فروش به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید یا در خانه به صورت آنلاین از سایت های معتبر اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

سخن پایانی

به پایان این گفت و گو رسیدیم، در آخر از تک تک شما عزیزان سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید و وقت گران بهای خود را در اختیار ما گذاشتید. امیدواریم این مقاله برای شما کارآمد باشد و توانسته باشیم پاسخگوی شما بوده تا بتوانید با استفاده از عنوان هایی که در این مقاله شرح داده شد، بهترین انتخاب را در زمینه انتخاب انواع پتوی نرمینه مدل سوپر برجسته داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما