قیمت پتو گلبافت بن تن یکنفره

سایت فروش آنلاین ما به عنوان یکی از مراکز پخش پتو گلبافت بن تن در کشور است که متخصصان در این حوزه می توانند محصولات مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه و البته با کیفیت بالا از سایت آنلاین ما تهیه و خریداری کنند و از همه نظر خیال راحت داشته باشند.

قیمت پتو گلبافت بن تن یکنفره

سایز بندی پتو گلبافت بن تن یکنفره

سایز بندی پتو گلبافت بن تن یکنفره

انواع پتو گلبافت : پتو مخمل سه بعدی و آبرنگی به سبب طرح ها و نقش های خاصی که دارد خیلی پر طرفدار می باشد و البته مورد پسند افراد شیک پسند می باشد افراد با رسیدن فصل های گوناگون بیشتر مردم به فکر تغییر دکوراسیون خانه خود هستند و بیشتر وسایل را جدید می کنند ، در طرح های به روز جهت نو کردن کوسن دار .طرح کوسنی و خرید های مبل روشی راحت است
گاهی ضرورت تغییرات دکوراسیون اتاق خواب از سایر بخش های خانه بیشتر باشد اما کمتر کسی به فکر به وجود آوردن تغییرات در آن است. کلیه وسایلی که برای خواب استفاده می گردند مثل بالش، پتو و تشک ها از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.
در واقع روتختی به جهت حفاظت و سالم نگه داشتن از تخت ها کارایی دارند و سبب زیبایی بخشیدن به اتاق خواب نیز می گردد.
طرح های گوناگونی که از روبالشی ها وجود دارد سبب راحت تر شدن گزینش ما می شودانواع و اقسام گوناگون روبالشتی:

استفاده از رو تختی مخمل جهت تخت ها  علاوه بر وجود آوردن زیبایی و حس خوب سبب می گردد که بالش ما فرسوده نگردد و قیمت های بالاتری نسبت به سایر دیگر رو بالشتی ها دارد ولی هزینه عمده روبالشی مقرون به صرفه است .
همچنین می دانید نمی شود که به صورت مرتب بالش ها را شست چون سبب خراب شدن و کاهش یافتن کیفیت آن ها می گردد 

با داشتن پتو و روتختی بر روی تخت ها می توانیم به راحتی آن را بشوریم و مانع از تجمع میکروب ها بر روی بالش و منتقل شدن آن شویم.

بدن ما زمان خواب مقدار زیادی عرق می کند که بودن روبالشتی سبب جلوگیری از رسیدن آن ها به بالش میگرددخوب است روبالشتی خود را هر هفته بشوریم تا آلودگی ها بر آن جمع نشود.

پتو ارزان از جنس مخمل آبرنگی

این نوع از پتو ها از جنس مخمل هستند که روی آن ها طرح های آبرنگی نقش بسته است.پارچه مخمل خیلی مرغوب است که به سبب داشتن لطافت و نرمی ، جهت پتو مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت بالا می باشد.

برخی از ویژگی های پارچه مخمل به صورت زیر است:

  • داشتن  نرمی و لطافت
  • گران بودن
  • داشتن  دوام خیلی بالا
  • قابلیت  شست و شوی راحت
  • داشتن  تنوع در رنگ و طرح ها
  • داشتن  دوام رنگ زمان شست و شو

از نظر بافت پارچه های مخمل دو نوع ساده و برجسته هستند و در مدل های گوناگونی تهیه و تولید می گردند

فروشگاه بزرگ انواع پتو گلبافت کارتونی

فروشگاه بزرگ انواع پتو گلبافت کارتونی جهت خرید انواع پتو گلبافت کارتونی می توانید به فروشگاه پتو گلبافت غیرحضوری در سایت فروش آنلاین ما مراجعه کرده و از تنوع محصولات با کیفیت ما برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما