لیست قیمت انواع پتوهای نیکو باف عالی

پتو نیکوباف از برندهای پرفروش و با کیفیت عالی در بازار کالای کشور به شمار می‌آید که توزیع و پخش آن در تمام شهرها توسط مراکز معتبری انجام می‌شود. کاتالوگ و لیست قیمت انواع پتوهای نیکو باف از روش‌های مختلف حضوری و غیرحضوری قابل دسترسی است. مجموعه ما یکی از بهترین مراکز فروش و عرضه انواع پتو می باشد. برای خرید انواع پتوهای نیکو بافت و خرید مستقیم انواع پتو از کارخانه پتو گلبافت اصفهان با قیمت ارزان، می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

لیست قیمت انواع پتوهای نیکو باف با عالی

فروشندگان برتر پتو نیکوباف در کشور

تعداد زیادی نمایندگی و فروشگاه پتو نیکوباف در شهرهای مختلف کشور فعالیت می‌نمایند و محصولات این شرکت را با نازل‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهند.

اگر به دنبال خرید یک هدیه با قیمت مناسب و در عین حال شیک برای جشن عروسی دوستان و آشنایان هستید، محصولات کارخانه پتو نیکوباف را از دست ندهید.

پتو کادویی نیکوباف، از مواد اولیه آنتی باکتریال (ضد حساسیت)، مقاوم و در طرح‌های بسیار زیبا قابل خریداری است.

لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌هایی که به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام به عرضه محصولات شرکت نیکوباف می نمایند را می‌توان از طریق سایت‌های اصلی این شرکت به دست آورد.

راه‌های ارتباطی متفاوتی که این شرکت برای انجام سفارش خرید فراهم نموده است، موجب شده خریداران بتوانند به آسانی و بدون هیچ گونه دردسری (حتی از منزل) لیست جدیدترین محصولات را با مشخصات کامل مشاهده، انتخاب و خریداری نمایند تا در اسرع وقت برایشان ارسال گردد.

 

فروشندگان برتر پتو نیکوباف در کشور

انواع مختلف پتو ایرانی با کیفیت خوب

آشنایی با انواع پتو ایرانی و خارجی موجود در بازار موجب خرید محصولی با کیفیت عالی می‌شود. در ادامه به مقایسه چند نمونه از پتوهای پرفروش در بازارهای داخلی و جهانی می‌پردازیم:

  • پتو نوزاد: پتوی دورپیچ، پتو‌های زیپ‌دار و پتوی کلاه‌‌دار از پر فروش‌ترین مدل‌های پتو برای نوزادان می‌باشند. طبیعی بودن الیاف و ضد حساسیت بودن این نوع پتو‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

  • پتو کودک: پتو کودک معمولا طرح‌های جالبی از شخصیت‌های کارتونی محبوب برای این سنین را دارد.
  • پتو نوجوان: نوجوانان دختر و پسر، مدل‌هایی متناسب با سن خود را برای پتو می‌پسندند. به عنوان مثال طرح‌‌های ورزشی مانند لوگو باشگاه‌های معروف جهان برای این رده سنی جذابیت خاصی را دارد و به عنوان یک هدیه عالی نیز می‌تواند در نظر گرفته شود.

 

  • پتو بزرگسال: این نوع پتوها به صورت یک نفره و دو نفره به بازار عرضه می‌شوند و در طرح‌های مختلفی مانند پتو گل برجسته، پتو پلنگی، پتوی مخمل و پتوی ابریشم قابل سفارش و خریداری می‎‌باشند.

 

  • پتو ژله ای: این مدل پتو با نام پتو شمدی هم در بازار به فروش می‌رسد. پتو ژله ای، علاوه بر استفاده خانگی، به عنوان پتو سفری نیز گزینه مناسبی می‌باشد.

 

  • پتو سه بعدی: تولید کنندگان بزرگ پتو در ایران و جهان همواره به فکر طراحی مدل‌های جدید و جذاب تر هستند و یکی از جالب‌ترین انواع پتوهای جدید، پتو سه بعدی است که ویژگی بارز آن بُعد و برجستگی است. این پتوها در سایز و طرح‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و به همین دلیل گزینه‌‌هایی مناسب برای همه گروه‌های سنی بچه گانه، نوجوان و بزرگسال می‌باشند.

 

قابل ذکر است که پتو را بعد از شستشو در آفتاب مستقیم قرار ندهید تا  رنگ خود را از دست ندهد. نگهداری در محیط مرطوب، باعث آسیب به الیاف می شود. برای شستشوی پتو‌های سبک و کم حجم، از آب ولرم و مایع لباس‌شویی باید استفاده نمود. اگر با دست قصد شستشو دارید، از چنگ زدن زیاد خودداری نمایید.

انواع مختلف پتو ایرانی با کیفیت خوب

قیمت روز انواع پتو نیکوباف با جنس اعلا

محصولات تولیدشده در شرکت تولیدی نیکوباف با طرح و قیمت‌های متنوعی که دارند، نظر مشتریان زیادی با سطح‌های اقتصادی متفاوت را جلب می‌نمایند و استفاده از تکنولوژی‌های روز در فرآیند تولید باعث رضایت کامل خریداران شده است.

عملکرد و عمر مفید پتو نیکوباف به گونه‌ای می‌باشد که بسیاری از خریداران قبلی حتی با یکبار خرید، آن را به دوستان و آشنایان خود توصیه نیز می‌نمایند و همین امر موجب رونق بازار تولید و فروش این برند شده است.

 

پتو نیکوباف صادارتی با جنس اعلا و نام‌های تجاری مختلفی به بازار عرضه می‌شود که هر کدام قیمت و سایزهای متنوعی را دارند. از جمله معروف‌ترین این نام‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پتو نیکوباف الماس
  • پتو نیکوباف برلیان
  • پتو نیکوباف پریما
  • پتو نیکوباف پروانه
  • پتو نیکوباف ثمین
  • پتو نیکوباف زمرد

این کارخانه معتبر، نظرات و پیشنهادهای مشتریان و همچنین سلایق مختلف را برای ارائه محصولات بهتر لحاظ می‌نماید و به همین دلیل، هر چند وقت یکبار مدل‌های جدیدی با کیفیت مناسب تر و طرح‌های زیباتر از طریق مراکز توزیع این شرکت به بازار عرضه می‌شود.

 

قیمت روز انواع پتو نیکوباف با جنس اعلا

فروشگاه عرضه پتو خانگی با برند معتبر

مراکز فروش پتو خانگی در تهران و سایر شهرهای کشور، انواع برندهای معتبر پتو خانگی طرح دار و ساده را با قیمت‌های مختلف عرضه می‌نمایند.

هر چه تنوع محصولات در یک فروشگاه بیشتر باشد، طبیعتا پاسخگوی نیاز سلیقه مشتریان بیشتری خواهد بود و به همین دلیل، عمده فروشان، میزان فروش بالاتری دارند و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نیز جایگاه مناسبی برای عرضه کالای خواب در کشور دارا می‌باشند.

 

یکی از مدل پتوهای پر طرفدار در بازار، پتو حوله‌ای است و همانطور که از نام آن نیز بر می‌آید شبیه حوله است و می‌تواند از زیرمجموعه‌های پتو ژله‌ی به شمار آیند.

قدرت گرمایشی بالای این نوع پتوها موجب افزایش تعداد خریدار پتو حوله‌ی عمده و جزئی در بازار شده است.

 

فروشگاه عرضه پتو خانگی با برند معتبر

خریدار اصلی پتو فانتزی در کشور

پتوهای مخصوص کودکان و نوزادان در بازار فروش کالای خواب جایگاه خاصی را دارند تا جایی که برخی از مراکز فروش در شهرهای مختلف، به صورت اختصاصی اقدام به عرضه این نوع پتوها می‌نمایند. پتو فانتزی از محبوب‌ترین و پر فروش‌تربن پتوها برای کودکان به شمار می‌آیند.

 

از جمله ویژگی‌های مهمی که در هنگام خرید پتو فانتزی باید در نظر گرفته شود، عدم پرزدهی، وزن سبک، ثبات رنگ پس از شست و شو، گرما رسانی مناسب، استفاده از الیاف باکیفیت و عدم ایجاد حساسیت می‌باشد.

 

با توجه به این که بسیاری از ویژگی‌های ذکر شده را نمی توان در نگاه اول و بدون داشتن تخصص و تجربه کافی تشخیص داد، می‌توان از افراد مورد اطمینان که تجربه خرید برندهای مختلف را داشته اند کمک گرفت.

 

عمده فروشان و نیز شرکت‌های صادراتی پتو از جمله خریداران اصلی پتو فانتزی از شرکت‌های مختلف می‌باشند. بهره گرفتن از یک راهنما و مشاور تجاری خبره برای بالا بردن میزان فروش و کسب رضایت مشتری در این مراکز بسیار مهم و ضروری است.

 

خریدار اصلی پتو فانتزی در کشور

فروشنده معتبر پتو کودک با بهترین کیفیت در بازار

اهمیت پتو کودک و میزان فروش آن در بازار موجب شده تعداد فروشگاه و نمایندگی پتو کودک نیز در حال افزایش باشد و برای خرید محصولات، معتبرترین شرکت‌ها با بهترین کیفیت، گزینه‌های بسیاری پیش روی مشتریان قرار بدهند.

 

ست کامل انواع کالای خواب نوزاد معمولا شامل پتو مسافرتی کوچک (متناسب با این سنین)، بالشت و تشک است و از طریق این مراکز قابل تهیه می‌باشد.

 

از آن جا که کیفیت پتو بر سلامت پوست نیز تأثیر می‌گذارد، انتخاب مرکز معتبر برای خرید آن در همه ابعاد و سایزها، ضرورت زیادی دارد و این ضرورت برای افرادی با سنین پایین تر مانند نوزادان و کودکان به مراتب بالاتر است. تولیدکنندگان و فروشندگان پتو کودک، محصولاتی با رنگ‌های مختلف را به بازار عرضه می‌نمایند.

 

فروشنده معتبر پتو کودک با بهترین کیفیت در بازار

پتو نیکوباف به قیمت تولیدی با جنس شگفت انگیز

مراجعه حضوری شرکت تولیدکننده و خرید مستقیم از انبار، یکی از راه‌های کاهش قیمت پتو برای مصرف کننده بخصوص عمده فروشان و شرکت‌های صادرکننده است.

 

شرکت پتو نیکو باف به منظور تسهیل فرآیند خرید به قیمت تولیدی، راه‌های مختلفی را پیش روی مشتریان قرار داده و از راه‌های مختلفی مانند تماس تلفنی و شبکه‌ها و سایت‌های مجازی اقدام به ثبت سفارشات آنان می‌نماید.

 

پتو نیکوباف در شهرهای مختلف کشور دارای نمایندگی‌هایی است که محصولات را با قیمت تولیدی به مشتریان ارائه می‌دهند. استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه را می‌توان دلیل اصلی و عمده جنس شگفت انگیز و کیفیت فوق العاده محصولات این شرکت و مطرح شدن آن‌ها به نامی مطرح در بازار کالای خواب کشور دانست.

 

 

شرایط اضطراری مانند سیل، زلزله یا ورزش‌هایی مانند کوهنوردی نیازمند پتو‌هایی سبک با گرمای مناسب همه شرایط آب و هوایی است. پتو جیبی که با نام پتوی نجات هم در بازار شناخته می‌شوند و بسیار کم‌ حجم و کم ‌وزن می‌باشد، یکی از محصولات پر طرفدار شرکت نیکوباف است.

 

پتو نیکوباف به قیمت تولیدی با جنس شگفت انگیز

پتو‌های گلدار درجه یک با قیمت باورنکردنی

یکی از عواملی که مورد توجه خریداران پتو قرار می‌گیرد، هماهنگ بودن رنگ و طرح آن با سایر وسایل اتاق خواب است. پتوهای گلداری که توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی در مراکز مختلف به فروش می‌رسند قیمت‌های متفاوتی دارند.

 

تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی در فروشگاه‌های کالای خواب سراسر کشور را می‌توان به عنوان یک امتیاز بزرگ برای خریداران عمده و جزئی به حساب آورد.

 

بررسی قیمت روز پتو گلدار با برندهای مختلف عملاً کمی دشوار به نظر می‌رسد و مزیت فروشگاه‌های اینترنتی در مورد دسترسی آسان و سریع به آخرین لیست قیمت‌ها، می‌تواند کمک بسیاری به خرید مقرون به صرفه ترین پتو گلدار نماید.

 

توصیه‌های روان پزشکان نیز این است که برای آرامش قبل از خواب، از پتوهایی با طرح شکل‌های هندسی یا گل‌های زیبا و ترجیحا با رنگ‌های لیمویی، یاسی، صورتی، گلبهی، سبز ملایم، کرم و سفید استفاده شود.

 

پتو‌های گلدار درجه یک با قیمت باورنکردنی

بهترین پتو مسافرتی با قیمت مناسب

پتو مسافرتی متری از جمله پتوی موجود در بازار به شمار می‌آید که به لحاظ صرفه جویی در هزینه‌ها مورد توجه خریداران عمده و جزئی قرار می‌گیرد و همچنین از لحاظ کیفیت نیز بسیار عالی است.

 

این مدل پتوها سبک‌ و غالبا یک نفره هستند و برای حمل و نقل بسیار مناسب می‌باشند زیرا جای بسیار کمی را اشغال می‌نمایند.

 

گرمای بسیار مناسب و وزن سبک، بیانگر کیفیت این نوع پتوهاست، از طرف دیگر وقتی قیمت آن‌ها را نیز در بازار مورد مقایسه قرار دهید متوجه ارزان بودن آن‌ها، بخصوص مدل‌های پتو متری و کیلویی می‌شوید.

 

پتوهای بسته بندی نشده، به صورت کیلویی و متری به مشتریان ارائه می‌شوند و به دلیل این که قیمت مناسبی دارند و از طرفی نیز مشکل چندانی از لحاظ گرما ندارند، برای مسافرت  به عنوان زیرانداز بسیار مناسب هستند.

 

بهترین پتو مسافرتی با قیمت مناسب

خرید پتوی برلیان نیکو باف یک نفره

در فرآیند تولید پتو برلیان تمامی استانداردهای بین المللی لحاظ شده و مواد اولیه درجه یک به کار رفته در آن، توسط فعالین در زمینه خرید و فروش کالای خواب به خوبی قابل تشخیص است.

ارزش پتو برلیان نیکوباف زمانی روشن تر می‌شود که آمار خرید، فروش و صادرات آن را در سال‌های اخیر مورد بررسی قرار دهید. رضایت مشتریان داخلی را می‌توان از طریق مراجعه به شبکه‌های مجازی مشاهده نمود.

 

در زمینه صادرات این برند نیز می‌توان به کشورهای مختلف دنیا از جمله موارد زیر اشاره نمود:

  • عراق
  • سوریه
  • امارات
  • پاکستان
  • ترکمنستان
  • ازبکستان
  • قطر
  • افغانستان

وزن مناسب، الیافی با ثبات رنگ بالا و تراکم عالی، قابلیت شستشو با دست و نیز ماشین لباسشویی از جمله ویژگی‌های یک پتو ایده آل است که به بهترین شکل در برند برلیان نیکوباف لحاظ شده است.

پتوی برلیان نیکوباف یک نفره، برای همه سنین و با سایزهای متنوع به شیوه حضوری و غیرحضوری قابل خریداری است.

 

خرید پتوی برلیان نیکو باف یک نفره

ویژگی پتو‌های ایرانی مخصوص صادرات

شناخت دقیق از سلیقه مشتریان در کشورهای مختلف، به عنوان یکی از مهمترین عوامل برای موفقیت در صادرات، اهمیت بسیاری را دارد.

کیفیت عالی پتو ایرانی و قیمت مناسب آن نسبت به محصولات بسیاری از کشورهای دیگر موجب شده صادرات آن به کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی درآمدزایی بالایی برای تولیدکنندگان داشته باشد.

 

از ویژگی‌های بارز پتو صادراتی علاوه بر کیفیت می‌توان به رنگ و طرح فوق العاده آن  اشاره نمود. انواع مختلفی از پتوها توسط شرکت‌های معتبر ایرانی تولید و در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پتوهای پنبه‌ای
  • پتوهای ارگانیک
  • پتوهای مسافرتی
  • پتوهای پشمی
  • پتوهای پشم شیشه ای
  • پتوهای بافتنی
  • پتوهای دولایه

ویژگی پتو‌های ایرانی مخصوص صادرات

معرفی طرح‌های متنوع پتو نیکوباف

اگر بخواهیم به طرح‌های بسیار پتو نیکوباف اشاره نماییم، می‌توان پتو نیکوباف طرح الماس، طرح زمرد، طرح نیکو و طرح نرمینه را نام برد.

از خریداران عمده انواع پتو نیکوباف، می‌توان به سربازخانه‌ها و ارگان‌ها و نهادهای ارتشی نظامی اشاره نمود که معمولا پتو نیکوباف نمدی را به سایر انواع ترجیح می‌دهند.

 

پتوهای نمدی در دو نوع طرح‌دار و ساده و با رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، بهترین مرجع برای بررسی جدیدترین طرح محصولات شرکت پتو نیکوباف می‌باشند که با داشتن آخرین لیست قیمت‌ها، برای سفارش و تهیه پتو نمدی مقرون به صرفه نیز مراکز بسیار مناسبی هستند.

 

شما مشتریان گرامی،می‌توانید این محصول با کیفیت را از سایت ما مشاهده و خریداری نمایید و نهایت رضایت را برای خود به ارمغان بیاورید.

معرفی طرح‌های متنوع پتو نیکوباف

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما