مرجع عرضه پتو لیلیان مدل هدیه

مراحل هر خریدی به نوبه خود خاص هستند. برای خرید یک پتو مناسب، باید ویژگی های آن را در نظر داشته باشیم تا اشتباه نکنیم، به علاوه برای تهیه پتو لیلیان مدل هدیه با قیمت مناسب و منصفانه، باید به سراغ مرجع عرضه پتو لیلیان برویم. چنین مراکزی بدون واسطه و گاهی به صورت عمده، اقدام به فروش میکنند؛ یکی از این مراکز سایت دیبافت است که اعتبار آن ثابت شده است.

ویژگی پتو لیلیان مدل هدیه

ویژگی پتو لیلیان مدل هدیه

از زمان بروز شدن صنعت نساجی در خارج از کشور و ایران، انتظارات ما از پتو مدرن بسیار متفاوت تر از نیاکانمان است، ما امروزه توانسته ایم از الیاف مصنوعی مرغوبی، بافت پتو را انجام دهیم.
قبل از هرگونه سفارش پتو بهتر است به خوبی با ویژگی های آن محصول آشنا شوید و به بررسی بهتر نیازتان بپردازید؛ پتو لیلیان مدل هدیه، وزن خالص ۲۷۰۰ گرم دارد و با ساک دسته دار (که حمل و نقل را آسان تر میکند و بهداشت را بالاتر میبرد)، به وزن ۳۱۰۰ گرم میرسد. این پتو در طرح دو نفره با ابعاد ۲۲۰ در ۱۹۵ سانتی متر مربع تولید میشود و از قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی پشتیبانی میکند. تمامی پتوهای لیلیان با دوردوزی بی نظیر و البته مراقبت مناسب، میتوانند سال های متمادی بدون تغییر کیفیت اولیه کار کنند و بادوام هستند. وجود طرح و رنگ های بی نظیر و متنوع، جا را برای انتخاب بازتر میکند و قیمت مناسب این پتو در کنار درجه یک بودنش، آن را جزء پتوهای ممتاز قرار میدهد. این پتو به صورت برجسته و جزء موارد مهم برای صادرات به کشور عراق است زیرا توانسته معیار های لازم را کسب کند. کارخانه پتو لیلیان از سال ۱۳۸۳ تا به حال در زمینه تهیه منسوجات با پشتکار و همت، اقدام به تولید کرده و این خود دلیل دیگری برای اعتماد به محصولات این شرکت است.

از انواع پتو طرح دار چه میدانید

از انواع پتو طرح دار چه میدانید

امروزه بازار پتو لاکچری و طرح های متنوع برجسته، کلاسیک، اسپرت و انواع دیگر بسیار داغ است و میتوان به سادگی آنها را تهیه کرد. زمانی خرید پتو چند رنگ مزیت بود و امروزه تکنولوژی، ما را به حدی توانا کرده که میتوانیم طرح های سه بعدی دلخواه را با دستگاه های پیشرفته بر روی پتو حک کنیم. این طرح ها در نهایت به قدری زیبا میشوند که واقعی به نظر میرسند. پتوها حتی طبق درجه بندی سنی، طرح های مخصوص خودشان را دارند‌، به طبع طرح پتو کودکان با بزرگسالان متفاوت است. طراحی ها بیشتر به سلیقه و میزان بودجه شما بستگی دارند؛ اگر شیفته اتاق خواب های سلطنتی هستید، این نوع از پتو جلوه کافی را ایجاد خواهد کرد. پتوهای اسپرت یا گل دار هم به همین نسبت میتوانند طرفدار داشته باشند و گل دارها ایجاد فضایی دلپذیر و لطیف میکنند. رنگ پتوهای گل دار روشن، اتاق را بازتر نشان میدهند و انواع برجسته آن زیبایی بیشتری ایجاد میکنند.

بررسی جنس پتو نسوز

بررسی جنس پتو نسوز

آتش این درخشان گرما بخش، از زمان کشف همواره فواید زیادی برای ما به ارمغان آورده است. اما گاهی پیش می آید که آتش کنترل نمیشود و شعله ها به هر سمت و سویی زبانه میکشند که دلخواه ما نیست. در اینگونه موارد، جان و مال انسان در خطر می افتد و در این میان پیدا کردن راهی مطمئن که بتواند آتش را در همان لحظات اول سرد و مهار کند، میتواند بسیار راه گشا باشد. این حادثه فقط مختص خانه ها نیست که مثلا دستمالی پای اجاق گاز آتش بگیرد و در ادامه منجر به آتش سوزی بزرگی شود. این اتفاقات در همه جا از جمله در آزمایشگاه ها هم رخ میدهند و اگر سریعا حریق مهار نشود، طبعات آن جبران ناپذیر خواهد بود و از طرفی جان کارکنان آزمایشگاه به خطر می افتد. خوشبختانه دانشمندان با فکر خوب و ایده های نو توانسته اند الیافتی بسازند که در نهایت پتوهای ضد حریق شوند. نیازها به همین جا ختم نشده اند و آنها به بافت پتویی موسوم به پتو نسوز یا همان پتو سرامیکی نیز رسیده اند. این پتو همانطور که از نامش پیداست، از الیاف سرامیکی بافته شده و این موضوع باعث میشود جریان گرما را انتقال ندهد و در اصل عایق گرما باشد.
قابلیت عایق گرما بودن این پتوها در دماهای بالا به حدی مناسب است که از مصارف ساده گرفته تا صنعت فولاد سازی، پتروشیمی و فلزات رنگین کاربرد دارند. پتو سرامیکی در دماهای بالا و پایین و همچنین طی سالیان متوالی، استحکام خود را حفظ میکند و در برابر آتش مقاوم است و حرارت را نگه میدارد. به اصطلاح این پتوها دیرگداز هستند که این نوع جزء پرمصرف ترین مواد نسوز محسوب میشود. اگر برای مصرف در کوره تهیه شوند، این پتوها سبک بوده، نیاز به عمل آوری و خشک شدن ندارند و از آن مهم تر، قرار نیست به آنها شکل خاصی بدهیم و زمان بیشتری را صرف کنیم.

بررسی جنس پتو نسوز
از فواید این پتو میتوان به هدایت حرارتی پایین، مقاوم در برابر کشش، شوک حرارتی و ارتعاشات مکانیکی ، عایقی مناسب برای صدا و گرما، استحکام مناسب در برابر مواد شیمیایی و ظرفیت حرارتی پایین که همگی در پتوهای نسوز وجود دارند، اشاره کرد. ماده اولیه این پتوها از طریق سوزن کاری ساخته میشوند و با چسب و روش های نامستحکم دیگر شکل نمیگیرند، به همین دلیل این پتوها بسیار انعطاف پذیر هستند و کشسانی خوبی دارند. این کشسانی در حدود ۴۰ تا ۱۲۰KPa است و مقاومت آنها در برابر دما از ۱۲۶۰ تا ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد است که دمای قابل توجهی است.
کاربرد پتو نسوز تنها در صنایع و کارخانجات نیست بلکه این پتوها در کنار کپسول های آتش نشانی میتوانند حریق به وجود آمده را در ثانیه های آغازین خاموش کنند و این کار به کمک حذف عنصر اکسیژن و خفه کردن آتش انجام میشود. شما میتوانید این پتوها که با علم روز دنیا بافته شده اند را برای آشپزخانه یا آزمایشگاه خود تهیه کنید. بهتر است پتو را به صورت عمودی در محل مناسب نزدیک به مکان های آتش زا قرار دهید تا در صورت نیاز سریعا مورد استفاده قرار گیرند. خیالتان از بابت استحکام پتوها در برابر آتش راحت باشد و مطمئن باشید میتوانید به قابلیت های مختلف این پتوها در برابر آتش اطمینان کنید.

شرکت بازرگانی پتو لیلیان مدل هدیه

شرکت بازرگانی پتو لیلیان مدل هدیه

گاهی قصد داریم پتویی مخصوص هدیه دادن (برای مثال به زوجی که ابتدای مسیر زندگی شان هستند)، بخریم. خوب است به سمت خرید جنسی کاربردی برویم. انتخاب شرکت مناسب که برندی قابل اعتماد را همراه داشته باشد، از نکات کلیدی است. پتو لیلیان مدل هدیه توسط شرکت بازرگانی مجربی بافته میشوند. این پتوها با قیمت و کیفیت مناسب در سراسر کشور عرضه میشوند و امروزه شما میتوانید از طریق سایت های اینترنتی معتبر مانند دیبافت، اقدام به خریدی مطمئن کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما