مرکز صادرات پتو لاله مهرگان زنبق

پتو یکی از منسوجات پرکاربرد در زندگی فردی هر شخص است، امروزه در بازار و مرکز صادرات انواع پتو، برندهای گوناگون داخلی و خارجی وجود دارد که در سطح بازار پخش شده است. پتو لاله مهرگان خصوصا مدل مهرگان زنبق با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است به خوبی خود را در سطح کشور و خاورمیانه نشان دهد و انواع مختلفی از این محصول توزیع شود. آنچه در این محتوا میخوانید:
– مرکز صادرات پتو لاله مهرگان زنبق
– از پتو لاله مهرگان چه اطلاعاتی دارید؟
– مزایای استفاده از پتو ضد حساسیت
– میزان گرمی پتو پشمی چقدر است؟
– تولید کنندگان بهترین انواع پتو لاله مهرگان زنبق
– پتو بهاره

مرکز صادرات پتو لاله مهرگان زنبق
در این محتوا میخواهیم برندی را مورد بررسی قرار دهیم که توانسته است با نمونه های خارجی و داخلی مشابه خود به خوبی رقابت کرده و طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جذب نماید. پتو لاله مهرگان یکی از منسوجات صادراتی به شمار میرود که هر سال بیش از ۵۰۰ تن از این محصول به کشورهای همسایه و خاورمیانه به صورت گسترده توزیع میشود، از جمله کشورهایی که خریدار این منسوج با کیفیت هستند، شامل کشور عراق، ترکیه، چین، ارمنستان، تاجیکستان، پاکستان، افغانستان و… است. بازرگانان و تاجران زیادی با صادرات این محصول به کشورهای دیگر توانسته اند سود زیادی را شامل خود کنند و از این راه در آمد زیادی را کسب نمایند، برند پتو لاله مهرگان توانسته است به خوبی خود را نشان دهد و در خارج از کشور طرفداران زیادی در بازار داخلی داشته باشد، صادرات این پتو باعث ایجاد زمینه برای اشتغال بسیاری از نیروهای فعال و زبده هموطن شد؛ زیرا هر چقدر صادرات این محصول و تقاضا بازار نسبت به خرید این محصول بیشتر شود باعث میشود مرکز فروش بیشتری تاسیس شود و به همین دلیل نیروی انسانی بیشتری مشغول به کار خواهند شد.
امروزه متاسفانه در بازار داخلی و خارجی برندهای نامرغوبی از سوی سودجویان و دلالان توزیع شده است که از طریق کلاهبرداری توانسته اند سود گزافی را به دست آورند، در این میان ضرر کننده و خریدار این محصول ضمن اینکه ضرر مالی داشته است. در کنار این موضوع سلامتی اش به خطر افتاده است زیرا اگر این پتو نا مرغوب باشد در سلامتی او تاثیر گذاشته و باعث میشود دچار حساسیت پوستی و بیماری اگزما شود.

مرکز صادرات پتو لاله مهرگان زنبق
در نتیجه خریداران پتو لاله مهرگان زنبق میتوانند این محصول و سایر محصولات این شرکت را به صورت مستقیم از طریق کارخانه تولیدی با استفاده از تلفن همراه خود به صورت آنلاین سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند، همچنین تاجران با استفاده از سفارش مستقیم این محصول توانسته اند محصولات مورد نظر خود را به قیمت کارخانه و به صورت عمده و خرده خریداری کنند. خریداران این محصولات میتوانند به مرکز فروش این محصول هم برای خرید محصولات مورد نظر مراجعه کنند و این پتو را با طرح و رنگ دلخواه خود به صورت عمده و خرده از طریق مرکز عرضه این محصول خریداری کنید.
شرکت تولیدی مهرگان با ایجاد قابلیتی برای مصرف کنندگان این محصولات و با ضمانت ۷ روزه محصولات خود را به فروش برساند، به همین علت اگر از طریق سفارش آنلاین از شرکت اقدام کنید با ضمانت محصول خود را خریداری کردید و اگر از جنس خریداری شده خود اطمینان نداشتید میتوانید آن را به کارخانه مرجوع کنید.

از پتو لاله مهرگان چه اطلاعاتی دارید

از پتو لاله مهرگان چه اطلاعاتی دارید

امروزه انواع برندهای پتویی در بازار وجود دارد، یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین پتوها، پتو لاله مهرگان است، این پتو با داشتن جنس مقاوم و کیفیت بالا توانسته است فروش گسترده ای را از ان خود کند.
پتو لاله مهرگان در انواع طرح و رنگ تولید و بسته بندی میشود، همان طور که میدانیم همه ما در طول زندگی از پتوها استفاده کردیم و در برخورد با یک پتو نرم و سبک از آن استقبال کردیم و موجب افزایش کیفیت خواب ما شده است، اما در برخورد با یک پتو زبر و سنگین آن را کنار میزنیم و گاهی اوقات با استفاده از آن دچار حساسیت پوستی و خفگی میشویم. پتو وسیله است برای ایجاد گرما در بدن و محافظت از بدن در برابر سرمای محیط اطراف بخصوص فصل زمستان و فصول دیگر است. این پتو انواع مختلفی دارد و برخی از آنها دارای یک رو و دارای دو رو هستند. پتو مهرگان لاله با طرح زنبق به صورت ساده و طرح برجسته تولید میشود که در فصل زمستان و هم در تابستان مورد استفاده قرار میگیرد.
پتو لاله مهرگان زنبق به پتویی گفته میشود که در یک طرف خود دارای طرح هست و در طرف دیگر این پتو بسیار نرم و لطیف است که مناسب برای کشیدن بر روی بدن است، این پتو از پتوهای دو طرفه است که از هر دو طرف آن میتوان استفاده کرد، اما نمونه دیگری از این محصول شامل پتو یک رو است که در یک طرف آن نرمی و در یک طرف آن طرح زنبق وجود دارد و به همین دلیل جزو پتوهای یک رو است. پتو چیست؟ پتو به معنی نوعی بافت با تراکم بالا است که هنگام استراحت و خواب ان را بر روی بدن می اندازیم تا از سرمای محیط اطراف دور بمانیم. بعضی از لایه های این پتو برای گرما و برخی از لایه های دیگر برای زیبایی و جلوه دادن به تخت خواب و اتاق است که در طرح های برجسته یا طرح سه بعدی تولید میشوند. کلمه زنبق به معنی گل است و از این جهت پتو لاله مهرگان زنبق را در طرح های گل میتوانید در بازار پیدا کنید که این گل ها برجسته و ساده است.

از پتو لاله مهرگان چه اطلاعاتی دارید
پتو لاله مهرگان زنبق از الیاف پنبه به میزان ۸۰ % و الیاف پلی استر ویسکوز به میزان ۲۰ % تولید شده است، این پتو در ابتدا با استفاده از ماشین تار و پود به یکدیگر به صورت ورق ورق و لایه لایه با ضخامت های مناسب ترکیب میشوند تا بافت اصلی و یک پارچه و یک دست پتو تشکیل شود. سپس بافت پتو تولید شده به خط بافندگی هدایت میشود تا با استفاده از جدیدترین متدهای دوخت و تولید با ماشین آلات مدرن بافندگی این پتو در خطوط زیگزاگی یا مثلثی بافته شود و با استفاده از ماشین چله زنی، چله هایی بر روی این پتو ایجاد شود تا گرما و تنفس را به خوبی در خود حبس کنند، در کنار این موضوع پتو باید گردش هوا داشته باشد تا بوی بد به خود نگیرد. به صورت کلی پتو لاله مهرگان زنبق از نظر این معیار که گرما را درون خوب حبس میکند و با گردش هوای مناسب معیار مناسبی برای خرید بسیاری از مصرف کنندگان است.
در ادامه پتو به خط ریسندگی هدایت میشود تا با ماشین ریسندگی این چله ها به خوبی به یکدیگر محکم شوند و بافت یک پارچه و مقاومی از پتو را ایجاد کند، در این پتو به دلیل اینکه از درصد زیادی پنبه استفاده میشود به همین دلیل جزو منسوجات با نرمی بیشتر است نسبت به پتو پلی استری و نخی؛ چرا که آنها ضخیم تر هستند و میتوان گفت گیاه پنبه طبیعی است و باعث بافت سبکی از پتو میشود. سپس پتو مهرگان زنبق تولید شده به دستگاه تثبیت رنگ و رنگریزی هدایت میشود تا با استفاده از رنگ های طبیعی، این پتوها مزین به رنگ هایی زیبا شوند تا زیبایی آنها دو چندان به نظر برسد. سپس در بخش طرح ریزی، طرح های برجسته و سه بعدی یا ساده ای بر روی پتو ایجاد میشود، این طرح ها تحت نظر کارشناسان بخش نقاشی و گرافیست های حرفه ای ایجاد میشوند، سپس پتو به ماشین کاتر هدایت میشود تا در اندازه های مختلف تک نفره و دو نفره برش داده شود.
کارخانه پتو لاله مهرگان با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی وزن تمامی پتوهای تولید شده را اندازه گیری میکند و تراکم بافت این پتوها مشخص میشود، سپس پتو تولید شده به بخش بسته بندی هدایت میشود تا با استفاده از نیروی انسانی این پتوها در بسته های کیف مانند قرار گیرند. پتو لاله مهرگان زنبق با داشتن اندازه های گوناگون مانند اندازه ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر برای پتو تک نفره و وزن ۵۰۰ گرم و اندازه ۲۲۰ در ۲۶۰ سانتی متر برای پتوهای دو نفره با وزن ۸۰۰ گرم گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان پتوهای سبک و زوجین است.

مزایای استفاده از پتو ضد حساسیت

مزایای استفاده از پتو ضد حساسیت

پتوهای صادراتی مهرگان زنبق با داشتن ویژگی هایی توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جذب نمایند، یکی از ویژگی های بارز این پتو ضد حساسیت است، بسیاری از افراد در استفاده از پتوها با خارش بدن و حساسیت پوستی همراه خواهند بود، برخی پتوها علاوه بر این موارد دچار پرزدهی هستند و در استفاده از این محصولات پرزها به درون بینی یا روی صورت پخش میشوند که مصرف کننده را بسیار اذیت میکند؛ در این میان پتو ضد حساسیت لاله مهرگان توانسته است از این نظر تمامی متدها را به کار ببرد و جزو پتوهای ضد حساسیت به شمار میرود.
شرکت تولید و صادرات پتو لاله مهرگان زنبق در تمامی رده های سنی محصولات خود را عرضه میکند، از جمله پتو نوزاد با اندازه ۸۰ در ۱۲۰ سانتی متر، پتو نوجوان با اندازه ۱۲۰ در ۲۰۰ سانتی متر، پتو بزرگسالان تک نفره با اندازه ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر، پتو بزرگسالان دو نفره با اندازه ۲۴۰ در ۲۶۰ سانتی متر هستند، یکی از حساس ترین و مهم ترین تولیدات این شرکت تولید پتو نوزاد مناسب برای کودکان است، کودکان و نوزادان با توجه به تحقیقات به دست آمده ساعات بیشتری را نسبت به سایر رده های سنی به خواب میپردازند به عنوان مثال کودکان ۱ ماه تا ۲ سال به طور میانگین ۱۲-۱۵ ساعت از ۲۴ ساعت شبانه روز را مشغول خواب هستند وکودکان ۲ سال تا ۱۰ سال به طور میانگین حدود ۹ – ۱۰ ساعت را به خواب میپردازند، از این ارقام میتوان نتیجه گیری کرد که برای کودکان و نوزادان باید پتویی استفاده شود که دارای حساسیت پوستی نباشد و خودش را به خوبی بتواند با پوست نوزاد وفق دهد در این صورت پتو لاله مهرگان زنبق گزینه مناسبی به شمار میرود و به دلیل درصد پنبه به کار رفته در این محصول بیشتر از سایر الیاف ها است به همین دلیل ضد حساسیت پوستی است.

میزان گرمی پتو پشمی چقدر است

میزان گرمی پتو پشمی چقدر است

پتو پشمی یکی از تولیدات دیگر شرکت مهرگان و سایر شرکت های تولیدی پتو است، کارخانجات تولیدی این منسوج را با استفاده از جدیدترین ماشین آلات تولید میکنند. الیاف پشم به کار رفته در این محصول از پشم گوسفند است که میزان گرمی بسیار بالایی دارد به صورتی که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان و دوستداران پتو واقع شده است. وزن این پتو بسیار سبک بوده و در اندازه های تک نفره و دو نفره به صورت طرح برجسته یا ساده در گستره رنگی متنوع تولید میشود.
پتو پشمی مهرگان زنبق یکی از محصولات مهم صادراتی در مرکز عرضه این پتو به شمار می آید و هر سال بیش از ۲۰۰۰ تن از این محصول به کشورهای دیگر صادر میشود. بهترین الیاف ها در تولید این پتوها مورد استفاده قرار میگیرد و باعث شده گرمای زیادی را به کانون گرم خانواده شما منتقل کند.

تولید کنندگان بهترین انواع پتو لاله مهرگان زنبق

تولید کنندگان بهترین انواع پتو لاله مهرگان زنبق

تولید کنندگان بهترین انواع پتو لاله مهرگان در بسیاری از شهرهای کشور وجود دارد و این محصول را هم به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان میرسانند هم به صورت واسطه ها خریداران میتوانند این محصول را خریداری کنند. قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه است که مراجعه به سایت شرکت تولیدی و تماس با شماره های درج شده درون سایت میتوانید انواع قیمت و انواع طرح های این پتوها را مطلع شوید که مستقیما به دست شما میرسانند.

پتو بهاره

پتو بهاره

کارخانه تولیدی پتو لاله مهرگان محصولات خود را متناسب با شرایط اقلیمی ایران تولید و عرضه میکند، کشور ایران کشوری پهناور است و با داشتن چهار فصل نیازمند به تولید پتوهایی برای هر فصل است. پتو لاله مهرگان مدل زنبق یکی از محصولات جدید این شرکت است که جزو پتو بهاره به شمار میرود و با داشتن ضخامت مناسب از آن در فصل بهار و سایر فصول میتوانید استفاده کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما