مرکز فروش پتو گلبافت عروسکی

شرکت تولیدی گلبافت، جهت سود دهی بیشتر و هم چنین دسترسی آسان مردم به این محصولات، انواع پتو گلبافت عروسکی را توسط  سایت های اینترنتی به طور مستقیم به فروش می رساند. فروش این محصولات از طریق فروشگاه های آنلاین بسیار زیاد است و به دلیل قیمت مناسب و هم چنین تنوع رنگ و مدل استقبال زیادی از آن به عمل آمده است.

مرکز فروش پتو گلبافت عروسکی

با پتوهای عروسکی آشنا شوید

با پتوهای عروسکی آشنا شوید پتو های عروسکی توسط شرکت های مختلفی با برندهای معروف نظیر؛ گلبافت به صورت یک نفره، دو نفره و حتی نوزادی تولید می شود که مطابق با جنسیت کودک، دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد. معمولا دختران پتو با شکل سیندرلا و رنگ های صورتی و پسران پتو هایی با شکل های کارتونی پسرانه انتخاب می کنند.

پتو گلبافت دو نفره در اندازه های ۱۲۰×۲۶۰ تولید می شوند که اندازه ای کاملا استاندارد دارند. شرکت گلبافت برای نوجوانان از طرح های فانتزی و مدرنی استفاده کرده که بسیار مورد توجه آنان قرار گرفته است. معمولا در میان دختران، طرح عروسکی سیندرلا بسیار محبوب است؛ این پتوها دارای ابعاد و اندازه هایی مختلفی هستند و برای همه رده سنی مناسب می باشد.

شرکت گلبافت برای جذابیت بیشتر پتو های عروسکی، بیشتر از طرح های کارتونی و برای حاشیه از رنگ های مختلفی استفاده می کند. نوعی دیگر از پتوهای شیک و جذاب تولیدی این شرکت، پتو گلبافت گل برجسته می باشد که نمایی طبیعی و مدرن به پتو می بخشد. این پتوها برای کودکان هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کنند به این صورت که بیشتر از الیاف مصنوعی برای این پتو ها استفاده می شود که بسیار نرم و لطیف و سبک هستند.

همان طور که می دانید کودکان مطابق با تخیلات خود، طرح روی پتو را انتخاب می کنند، گلبافت همه نوع طرح و رنگ را روی پتو ها اجرا می کند تا کودک شما خواب راحت و خوبی داشته باشد.

عرضه کنندگان فله ای پتو گلبافت عروسکی

عرضه کنندگان فله ای پتو گلبافت عروسکی بسیاری از مراکز وجود دارند که به صورت فله ای و کیلویی پتو ها را عرضه می کنند. این عرضه کنندگان به نمایندگی از شرکت های تولیدی و کارخانجات، سعی می کنند انواع پتو عروسکی در طرح ها و رنگ های متعدد را جهت دسترسی راحت مشتریان با قیمت مناسبی ارائه دهند.

ارائه این محصولات به صورت فله ای توسط عرضه کنندگان بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد؛ زیرا این افراد پتوهای با کیفیت و درجه یک را که با بهترین مواد ساخته شده اند را عرضه می نمایند. امروز عرضه فله ای پتو گلبافت به صورت اینترنتی نیز انجام می شود تا افراد از نقاط دور نیز بتوانند محصول مد نظر خود را تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما