پتو گوسفندی ضد آب ضخیم جدید

بین گذشته و امروز، پتو کالای خوبی است که به دلیل لزوم استفاده در طول عمر ان خریداری شده و کیفیت ان برای خریداران بسیار مهم است. در میان پتوهایی که مورد استقبال بیشتر زوج های جوان قرار گرفته است، یک پتوی گوسفند ضد اب جدید وجود دارد.

پتو گوسفندی ضد آب

همچنین به دلیل کیفیت بالای پتو، به افرادی که هر روز ان را خریداری می کنند اضافه می شود. پتو ها در عرض یک و دو در بازار قرار دارند. این کالای عمومی دارای حساسیت بی‌نظیری است که باعث شده والدین ان را برای نوزادان و فرزندانشان خریداری کنند.

پتو گوسفندی ضخیم

قیمت مناسب پتوی پشمی گوسفند باعث افزایش تقاضا برای ان شده است. پتو گوسفند پتو پتو گوسفند ضد اب همه مردم نیاز به دیدگاه ملایم دارند تا بتوانند راحت بخوابند. خواب خوب در سلامت جسمی و روحی ما بسیار مؤثر است و یک پتوی مناسب می‌تواند خواب ارامی را برای ما به ارمغان بیاورد.

پتو گوسفندی ضخیم

پتوی مقاوم در برابر گوسفند به دلیل فیبرهای ویژه ای که در ان استفاده می شود، مایع نیست؛ این تقاضا در میان خریداران افزایش یافته است. گوسفند است که تنوع زیادی دارد و انتخاب ان برای هر سلیقه ای اسان است. پتو گوسفند ضخیم یک پتوی مناسب می‌تواند کیفیت خواب را تحت تاثیر قرار دهد.

پتو گوسفندی جدید

پتوهای موجود در ابعاد مختلف تولید می شوند. ابعاد ان ها بر اساس طول و عرض متناسب با ارتفاع بیمار در نظر گرفته شده است. الیاف حاصل از این پتو ها از پشم خالص ساخته شده که برای بدن بسیار مفید است. پشم گوسفند مزایای بسیاری برای کاهش ارتریت و کاهش تورم دارد.

همچنین این انزیم تاثیر مثبتی بر قسمت های مویرگی پا و سایر اندام ها دارد. پشم گوسفند باعث تسریع انتقال خون در بدن و اعضای بدن می‌شود و باعث بهبود درد و خستگی در افراد می‌گردد. پتو دو لایه ضخیم گوسفند برای افراد مبتلا به رگ های واریس و درد مشترک بسیار مناسب است.

پتو گوسفندی جدید

همچنین، این پتو ها پس از مصرف کوتاه مدت به علت خواص ضد باکتری شناسی به راحتی کثیف نمی شوند. همچنین در صورت الوده شدن به ویروس می توانند شستشو کنند و مانند روز اول به راحتی تمیز و تمیز شده و از حالت اولیه خود خارج نمی شوند.

پتو گوسفند جدید استفاده از پتو و پتو، یکی از مهمترین اقلام برای مصرف کنندگان است. ابعاد باید به گونه ای باشد که تمام ارتفاع یک شخص را پوشش دهد، به طوری که شخص در خواب احساس سرما نکند، و به طور کامل در زیر انها قرار بگیرد، تا احساس سرما اتاق را احساس نکند.

الیاف پتو گوسفند جدید در یک روش کاملا استاندارد و ضد الرژیک تولید می شود. پوشش‌های طراحی شده برای این سازه پتو به صورت دقیق در مدل‌ها، اندازه و اندازه‌ های مختلف طراحی و ساخته شده‌اند.

پتو گوسفندی ضد صدرا

پتو گوسفند ضد صدرا پتو ضد سم گوسفند لایههای زیادی دارد که در داخل لایههای ان پشم گوسفند است و با الیاف دیگر و پارچه پوشش داده شده است. ساختار پشم گوسفند به گونه‌ای است که هیچ احساسی ایجاد نمی‌کند. پتو گوسفند قیمت پتو گوسفند پتو گوسفند پرشده فیبرهای پلی استر در پتوهای مانند گوسفند استفاده نمی شوند.

پتو گوسفندی طرح دار

رنگبندی این فرش ها بسیار جذاب است و رنگ های قرمز و ابی رنگ ترین رنگ ها در بین خریداران می باشد. این پتو در طرح های جدید و منحصر به فرد مناسب برای هر سلیقه ای تولید می شود و همچنین طرح های کودکان که بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

پتو گوسفندی طرح دار

پتو گوسفند گل در تولید پتوی گل گوسفند، بهترین فیبر پشم ایران نیز در انواع مدل های جدید مانند Bambi Travel Pet و طراحی های ویژه استفاده می شود.

پتو گوسفندی گل برجسته

به دلیل نازک بودن الیاف، هیچ سایه ای در طول استفاده ایجاد نمی شود و طراحی پتو به وضوح قابل مشاهده است. پتو گل گوسفند تنوع بسیاری در بازار وجود دارد که می توان از میان طرح های دختران پتو که شامل پتوهای گوسفند رنگ می باشد و رنگ های ویژه ان بسیاری از مشتریان را به خود جذب می کند، انتخاب نمود.

پتو گوسفندی گلدار

پتو های گوسفند-رنگی نیز در رنگ فیروزه ای ساخته شده اند که تاثیر زیادی بر ارام سازی و دفع انرژی های منفی دارد. پتو گوسفند پتو گوسفند زنجان پتو گل گوسفند نمونه‌های زیادی از پتو در بازار موجود است. طرح های چشم نواز مانند پتو بوت استرپ نوزاد، به راحتی با تنظیمات اتاق خواب برای زوج های جوان یا اتاق کودکان تنظیم می شود.

پتو گوسفندی گلی

طراحی ویژه اتاق دختران نوجوان با رنگ های روشن به این اتاق ظاهری بی نظیر می دهد. پتو گوسفند هشت پا یکی دیگر از ویژگی های پتوی گوسفند-هشت-هشت این است که مواد و پارچه های مورد استفاده در ان خواص ضد الکتریکی هستند و در هنگام استراحت یا خواب برای بدن مشکل ایجاد نمی کنند.

پتو گوسفندی هشت پا

این پتوها تغذیه نمیکنند و فیبرها در برابر گرما و نور خورشید تغییر نمی کنند و همچنین در تمام گروه های سنی قابل استفاده هستند زیرا تک لایه هستند. مهمترین ویژگی یک پتوی خوب، مانند پتوهای پنبه ای-پشمی، الیاف طبیعی ان است که به پارچه پتو کیفیت عالی می دهد.

پتو گوسفندی 5 ستاره

پتو گوسفند ۵ ستاره یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های یک پتو گوسفند ۵ ستاره این است که خیلی دیر و خیلی مشکل است که در صورت افتادن روی ان، بسوزد و الیاف این نوع از پتوی بره، مانند پتوهای ژله، تا حدودی در برابر اتش و گرما مقاوم هستند.

پتو گوسفندی 5 ستاره

این تدارکات به منظور محافظت از گوسفندان در برابر اتش است و در صورتی که در معرض ان قرار گیرند خطری جدی ندارد. پارچه اصلی از پشم گوسفند بافته شده ساخته شده و پوشش ان از مواد مختلف تشکیل شده است. بسیاری از مشتریان مدل پتو را به دلیل ویژگی‌های ویژه‌اش مورد استقبال قرار داده و کار صادرات ان را به کشورهای همسایه از طریق وب‌سایت اسان‌تر کرده‌اند.

210

  1. پتو گوسفندی یکی از گرم ترین پتوهای بازار است که طرفداران زیادی دارد من به شخصه چند مدل پتو گوسفندی از شما خرید کردم و دارای کیفیت بالایی بودند
    ممنون از سایت خوبتون.

  2. سلام وقت بخیر
    پتو های گوسفندی به دلیل الیاف درجه یک پشم گوسفند و گرمای مطلوب دارای ضخامت مناسبی هم می‌باشد که خوابی دلپذیر را ایجاد می کند

  3. پتو گوسفندی یکی از بهترین پتوهایی است که بسیار نرم و گرم هستند و بسیار لطیف می باشند.

  4. پتوی گوسفندی از گذشته تا به امروز مورد استفاده بوده و ایجاد حساسیت نمیکند. پدر بزرگم همیشه توصیه به استفاده از این پتو میکند.

  5. پتوی گوسفندی از گرما دهی فوق العاده ای برخوردار است و گرسنه مناسبی برای افراد ساکن مناطق سردسیری است.

  6. من مدت زیادی را در سوئد ساکن هستم و در هربار مسافرتم به ایران از پتوی گوسفندی مجموعه شما بعنوان سوغاتی خریداری میکنم.

  7. پتوی گوسفندی ضد آب؟! باید خیلی جالب و کاربردی باشه. ترغیب شدم ک حتما یکیشو بخرم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  8. کیفیت پتو های شما بی نظیر است. من همیشه از شما خریداری میکنم در واقع مشتری مداری و تعهد کاری شما در خرید موثر بوده.
    کسب و کارتون پربرکت

  9. با سلام و خسته نباشید
    میخواستم این محصول را در تعداد بالا سفارش دهم چگونه میتوانم با سمت ارتباط بگیرم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام عطر آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید-کیفیت وکمیت در محصولاتتان تجلی است و دست کارگران ومدیران خسته مباد-میخواستم امروز تعطیلی چندتا پتو برای هدیه روز زن ومادر ازکجا تبریز میتونم تهیه کنم حضوری یاارسالی فرق نمیکند-ممنون میشم راهنمایی کنید-سپاس-م ح-ر اهری ازتبریز

  10. سلام وقت بخیر
    قیمت مناسب پتوی پشمی گوسفند باعث افزایش تقاضا برای ان شده است.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  11. سلام وقت بخیر
    این کالای عمومی دارای حساسیت بی‌نظیری است که باعث شده والدین ان را برای نوزادان و فرزندانشان خریداری کنند.

  12. سلام از ویژگی های پتوی گوسفندی این است که مواد و پارچه های مورد استفاده در ان خواص ضد الکتریکی هستند و در هنگام استراحت یا خواب برای بدن مشکل ایجاد نمی کنند.

  13. سلام وقت بخیر
    پتوهایی که مورد استقبال بیشتر زوج های جوان قرار گرفته است، یک پتوی گوسفند ضد اب جدید وجود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  14. سلام وقت بخیر
    در میان پتوهایی که مورد استقبال بیشتر زوج های جوان قرار گرفته است، یک پتوی گوسفند ضد اب جدید وجود دارد.

  15. سلام وقتتون بخیر
    پتو های گوسفند در رنگ های مختلف نیز تولید می شوند و بسیار باکیفیت هستند.

  16. سلام وقت بخیر ارسال به ساری هم دارید؟
    ممنون میشم من را در زمینه ایفا و مواد و نخ بکار رفته راهنمایی کنید سپاس گذارم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  17. سلام وقت بخیر
    در میان پتوهایی که مورد استقبال بیشتر زوج های جوان قرار گرفته است، یک پتوی گوسفند ضد اب جدید وجود دارد.

  18. سلام وقت بخیر
    پتوهایی که مورد استقبال بیشتر زوج های جوان قرار گرفته است، یک پتوی گوسفند ضد اب جدید وجود دارد.

  19. سلام وقت بخیر
    پتو ها در عرض یک و دو در بازار قرار دارند. این کالای عمومی دارای حساسیت بی‌نظیری است که باعث شده والدین ان را برای نوزادان و فرزندانشان خریداری کنند.

  20. سلام وقت بخیر
    ارسال به مازندران هم دارید ممنون میشم من ر ا راهنمایی بفرمایید که بعد خرید به مشکل برنخورم چون آدم حساسیم

  21. سلام وقت بخیر
    پتو گوسفند پتو پتو گوسفند ضد اب همه مردم نیاز به دیدگاه ملایم دارند تا بتوانند راحت بخوابند. خواب خوب در سلامت جسمی و روحی ما بسیار مؤثر است

  22. سلام وقت بخیر
    قیمت پتودگوسفندی ضد آب ضخیم شادیون در طرح های مختلف را ارسال بفرمایید؟
    اگر امکانش هست لیست قیمت و عکس محصولات را در ایمیل من ارسال کنید در برنامه های دیگر فعالیتی ندارم و پی از مشاهده حتما همکاری خواهیم داشت موفق باشید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  23. سلام وقت بخیر
    این کالای عمومی دارای حساسیت بی‌نظیری است که باعث شده والدین ان را برای نوزادان و فرزندانشان خریداری کنند.

  24. سلام وقت بخیر
    این کالای عمومی دارای حساسیت بی‌نظیری است که باعث شده والدین ان را برای نوزادان و فرزندانشان خریداری کنند.

  25. طراحی ویژه اتاق دختران نوجوان با رنگ های روشن به این اتاق ظاهری بی نظیر می دهد. پتو گوسفند هشت پا یکی دیگر از ویژگی های پتوی گوسفند-هشت-هشت این است

  26. پتوی گوسفندی از گرما دهی فوق العاده ای برخوردار است و گرسنه مناسبی برای افراد ساکن مناطق سردسیری است

  27. پارچه اصلی از پشم گوسفند بافته شده ساخته شده و پوشش ان از مواد مختلف تشکیل شده است. بسیاری از مشتریان مدل پتو را به دلیل ویژگی‌های ویژه‌اش مورد استقبال قرار داده

  28. قیمت مناسب پتوی پشمی گوسفند باعث افزایش تقاضا برای ان شده است. پتو گوسفند پتو پتو گوسفند ضد اب همه مردم نیاز به دیدگاه ملایم دارند تا بتوانند راحت بخوابند

  29. سلام ممنون از مجموعه خوبتون خیلی خوبه که این همه نوع پتو دارید و خیلی خوشحالم که این سایت و بهم معرفی کردند پتو هاتون بی نظیر اند

    • Adminسلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  30. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    من ازشما خرید کردم بسیار راضي بودم خیلی قشنگ بودوجنسشم خیلی عالی

  31. سلام عرض ادب پتو دو لایه ضخیم گوسفند برای افراد مبتلا به رگ های واریس و درد مشترک بسیار مناسب است و خیلی لطیفند

  32. پتو گوسفندی ست خواب که شامل پتو هم میشه کاملا ضد حساسیت هست و برای پوست نوزادان هیچ آلرژی به وجود نیاره.

  33. سلام عطر آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید-کیفیت وکمیت در محصولاتتان تجلی است و دست کارگران ومدیران خسته مباد-میخواستم امروز تعطیلی چندتا پتو برای هدیه روز زن ومادر ازکجا تبریز میتونم تهیه کنم حضوری یاارسالی فرق نمیکند-ممنون میشم راهنمایی کنید-سپاس-م ح-ر اهری ازتبریز

  34. سلام وقت بخیر
    پتو گوسفندی ضد آب شادیلون با ابشن هایی که قرار داده جزو تک رقمی های پتو در رده ی جهانی هست

  35. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  36. سلام وعرض ادب پتوهای پشم گوسفند باعث تسریع انتقال خون در بدن و اعضای بدن می‌شود و باعث بهبود درد و خستگی در افراد می‌گردد باتشکر

  37. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  38. سلام وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  39. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  40. سلام خسته نباشید پتو دو لایه ضخیم گوسفندی برای افراد مبتلا به رگ های واریس و درد مشترک بسیار مناسب است وگرمای مطلوبی داره

  41. رنگبندی این پتو ها بسیار جذاب است و رنگ های قرمز و ابی رنگ ترین رنگ ها در بین خریداران می باشد. این پتو در طرح های جدید و منحصر به فرد مناسب برای هر سلیقه ای تولید می شود و همچنین طرح های کودکان که بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

  42. سلام وقتتون بخیر این پتو ها پس از مصرف کوتاه مدت به علت خواص ضد باکتری شناسی به راحتی کثیف نمی شوند. همچنین در صورت الوده شدن به ویروس می توانند شستشو کنید.

  43. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تریکو تیشرتی با درجه کیفیت اعلا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من وایبر کنید.

  44. بین گذشته و امروز، پتو کالای خوبی است که به دلیل لزوم استفاده در طول عمر ان خریداری شده و کیفیت ان برای خریداران بسیار مهم است. در میان پتوهایی که مورد استقبال بیشتر زوج های جوان قرار گرفته است، یک پتوی گوسفند ضد اب جدید وجود دارد.

  45. بین گذشته و امروز، پتو کالای خوبی است که به دلیل لزوم استفاده در طول عمر ان خریداری شده و کیفیت ان برای خریداران بسیار مهم است. در میان پتوهایی که مورد استقبال بیشتر زوج های جوان قرار گرفته است، یک پتوی گوسفند ضد اب جدید وجود دارد.

  46. سلام و عرض ادب
    ممنوم از سایت خوبتون .سفارش من به دستم رسید خیلی عالی و باکیفیت .متشکرم

  47. وجود سایت های اینترنتی مطمئنی همچون سایت دیبا بافت نگار. از بهترین روش ها برای خرید اینترنتی است و افرادی تمایل به خرید آنلاین دارند می توانند این محصول عالی را با قیمت مناسب خریداری کنند

  48. واقعا ممنون از مطالب پربارتون. ظاهرا این طور است که این خاصیت باعث شده تا پتو گوسفندی از امنیت بالایی برخوردار باشد

  49. سلام عرض ادب پتوهای با پشم گوسفند باعث تسریع انتقال خون در بدن و اعضای بدن می‌شود و باعث بهبود درد و خستگی میشه و گرمای خوبی داره

  50. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشم صادرات شما به چه صورت است ؟

  51. سلام عرض ادب پتو دو لایه ضخیم گوسفند برای افراد مبتلا به رگ های واریس و درد مشترک بسیار مناسب است

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  52. این پتو ها برای استفاده در فصل زمستان بسیار مناسب هستند چونکه به خوبی بدن را گرم میکندوبعث حساسیت نمیشود

  53. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  54. از پتو های برند ایرانی که در انتخاب برای صادرات می‌تواند یکی از اولویت ها باشد پتوی گوسفندی است.

  55. این پتوها در بیشتر مواقع از الیاف مصنوعی تولید می شوند و سطح آن ها دارای پرز است. به طور کلی این کالای خواب عمر چندان زیادی ندارد و البته قیمت آن نیز کمتر از سایر مدل های پتو است

  56. سلام خسته نباشید
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  57. سلام خسته نباشید پتوهای گوسفندی گرم و ضد حساسیت هستند و برای بچها و سالمندان گزینه خوبی است

  58. پتوی خوب به دلیل این که از الیاف مناسب تولید شده باعث بروز حساسیت های پوستی و بیماری های پوستی نمیشه.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  59. پتو نوعی پارچه تک‌لایه مستطیلی می باشد که در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود

  60. مزایای استفاده از پتو بسیار بالا بوده و یکی از ضروری ترین ملزومات در هر خانه و مکانی جهت مقابله با سرما می باشد این محصولات نه تنها در فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرند بلکه در بیشتر مواقع در هنگام مطالعه، تماشای تلویزیون و یا هر زمانی که احساس سرما کنید قابل استفاده می شوند

  61. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  62. پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  63. این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  64. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد‌

  65. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  66. سلام و وقت بخیر
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  67. پتوهایی که برای سایز نوجوانان و کودکان با طرح های متنوع تولید شده بسیار جالب هستند و مثل گذشته پدر مادر ها مجبور نیستند که پتوهای بزرگ برای بچه ها استفاده کنند

  68. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  69. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  70. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  71. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  72. سلام وقتتون بخیر
    بار من به دستم رسید ممنونم فقط خواستم بپرسم که اینار به صورت چکی با من کار می کنید.

  73. این مجموعه بهترین نوع پتو شادیلون را وارد بازار نموده است. از نظر جنس و کیفیت عالی هستند
    از آنجایی که پتو ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم مثلاً برای کودک از پتو های بچگانه استفاده کنید

  74. تولید پتو های جدید با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت صورت می گیرد و الیاف به کار رفته در این محصول دارای درجه کیفی مناسب همراه با تراکم بالا می باشد از میزان ماندگاری بالایی برخودار است. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوان انتخاب مطلوبی داشت و برای شستشوی آن ها دچار مشکل نشد و با یک قیمت مناسب آن را تهیه نمود

  75. پتوها از الیاف مصنوعی تهیه میشوند و پرز دار هستند و در رنگها و طرح‌های زیبا در بازار یافت میشوند
    پتو مسافرتی بسیار خریدش بالاست در بازار و بسیار کاربردیست برای مسافران و قیمت خوبیم دارد برای سفارش راحت واسان ومستقیم میتونیم به سایت مراجعه کنیم

  76. سلام وقت شما بخیر . شاید این گونه باشد که این نوع پتو ها جایگزین مناسبی برای الیاف های مصنوعی می باشند و موجب بالا رفتن کیفیت خواب می شوند و چون مناسب برای استفاده در تمامی فصول هستندو ان شالله که همیشه سالم و تندرست باشید و کسب و کارتون پر برکت باشه

  77. سلام وقت شما به خیر و نیکی باشه . مرسی از تیم بسیار خوب شما که با راه اندازی سایت، درباره پتو مسافرتی جدید و مشخصات پتو مسافرتی و نکات کاربردی نوشتید و امکان خرید آنلاین و بدون دردسر رو برای علاقه مندان به خرید اینترنتی فراهم کردید. تشکر از شما

  78. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من چند بار ی با مشاوران شما صحبت کردم و خواستار خرید از شما هستم خودتون باهم تماس می گیرد یا خودم تماس بگیرم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  79. سلام وقت بخیر
    این پتو ها بسیار کاربردی هستند برای هدیه دادن و از همه لحاظ خوب هستند ‌تنوع زیادی دارند فکر کنم ارسال به شهرستان دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  80. پتو از وسایل گرمایشی است که علاوه بر جنس نرم و با کیفیت باید دارای اندازه مناسب و طرح زیبایی باشد تا مورد پسند مشتری قرار بگیرد
    تو های شادیلون طرح ها و رنگ های مختلفی دارند من خیلی خوشم میاد چطوری میتونم از این سایت سفارش بدم

  81. پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند و در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  82. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من از این نوع پتو ها خرید داشتم عالی بودند و زود تر از موعد ب دستم رسید خیلی ممنون از شما

  83. سلام خدمت شما پتوهای گوسفندی بافت ضخیمی داره وبرای سالمندان وکودکان انتخاب خوبی است

  84. سلام وقت بخیر
    این پتو ها خیلی قشنگ هستند و دارای کیفیت بالایی هستند و سبک وباداوام هستند وبه راحتی شسته می شوند

  85. سلام وقتتون بخیر
    فروش عمده شما از چه تعدادی شروع میشه؟ بی زخمت قیمت ها رم برام در واتساپ ارسال کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  86. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  87. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری اطلاعاتی به من بدید

  88. این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  89. سلام وقتتون بخیر
    هزینه گمرک تا کشور گرجستان چقدر است ؟ چه مدت زمان طول میکشه تا بار فرستاده شود؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  90. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  91. سلام روز خوش
    داشتن محصولات باکیفیت نیازمند به همت و تلاش فراوان است مجموعه شما با همت زیاد توانسته به موفقیت دست یابد ممنون از تیم خوبتون

  92. سلام خسته نباشید
    حداقل میزان خرید چقدره؟ شرایط فروشتون چطوریه؟زمان ارسال چقدره؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  93. قیمت مناسب پتوی پشمی گوسفند باعث افزایش تقاضا برای ان شده است. پتو گوسفند پتو پتو گوسفند ضد اب همه مردم نیاز به دیدگاه ملایم دارند تا بتوانند راحت بخوابند

  94. سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شماو در دسته ی ارقام صادراتی قرار دارد و جزء با کیفیت ترین برندها می باشد که همیشه توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد

  95. با این وجود به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  96. سلام وقت بخیر
    ارسال بارتون خیلی طول کشید وپیگیری بارتون ضعیفه ، وقتی نمیتونیم نباید سفارش قبول کنین

  97. سلام عرض ادب پتو دو لایه ضخیم گوسفند برای افراد مبتلا به رگ های واریس و درد مشترک بسیار مناسب است

  98. سلام
    در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  99. قیمت پتو سربازی بستگی به الیاف به کار رفته در آن دارد هر چه الیاف به کار رفته در آن از مواد مرغوبی تولید شده باشد قیمت پتو نیز گران تر خواهد بود و اگر از مواد مصنوعی برای تولید آن استفاده شده باشد قیمت آن ارزان تر خواهد بود

  100. سلام وقت بخیر
    پتوهای جنس خوب حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند و می توان سال ها از آنها استفاده کرد

  101. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  102. به دلیل کیفیت بالا، رنگبندی و طرح های بسیار زیاد انواع مختلف این پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند

  103. مشاوران ما شما برای یک خرید به صرفه شما را راهنمایی می کنند. همچنین می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  104. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت پتو هاتون را در واتساپ برام ارسال کنید.
    ممنون

  105. برای خرید این پتو ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشورت های لازم در خصوص قیمت و مدل های مختلف ،خدمت شما ارائه شوند

  106. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  107. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  108. سلام

    چون توسایت گفتیدمورداستقبال زوجهای زیادی قرارگرفته پتوی گوسفندی من وهمسرم هم میخایم برای جهازمون تهیه کنیم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  109. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  110. با سلام و خسته نباشید
    از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت سپاسگزارم و این که کیفیت محصولات شما عالیه و دارای طرح ها ورنگ های زیبایی است

  111. سلام خسته نباشید
    من از مشتری قدیمی شما هستم و سال هاست با شما کار می کنم و هر دفع که از شما خریداری می کنم خداروشکر می کنم که با شما آشنا شدم.

  112. .سلام امروز به دلیل مشغله های روزمره بیشتر مردم علاقه دارند که خرید اینترنتی داشته باشند و در کنار آن محصولی با کیفیت خریداری کنن این سایت مجموعه خوبیه برای خرید اینترنتی

  113. سلام خسته نباشید
    این پتوها خیلی خوب هستند و در طرح و نقش های مختلف تولید می شوند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند

  114. الیاف حاصل از این پتو ها از پشم خالص ساخته شده که برای بدن بسیار مفید است. پشم گوسفند مزایای بسیاری برای کاهش ارتریت و کاهش تورم دارد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  115. سلام خسته نباشید
    من از مشتری قدیمی شما هستم و سال هاست با شما کار می کنم و هر دفع که از شما خریداری می کنم خداروشکر می کنم که با شما آشنا شدم.

  116. سلام عرض ادب پشم گوسفند باعث تسریع انتقال خون در بدن و اعضای بدن می‌شود و باعث بهبود درد و خستگی در افراد می‌گردد

  117. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  118. Fantastic beat I would like to apprentice while you amend your web site how could i subscribe for a blog site The account helped me a acceptable deal I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما