پخش عمده پتو اکریلیک ونلون

از روزگاران گذشته تاکنون انسان برای گرم نگه داشتن شب های سرد و زمستانی خود از وسایل گرمایشی همچون پتو استفاده میکرده است که با پیشرفت تکنولوژی نساجی به تدریج کیفیت و بهره وری پتوها افزایش پیدا کرد. معمولا برندهای معروف و محبوب پتو، توسط پخش عمده پتو اکریلیک ونلون که یکی از بزرگترین مراکز پخش و فروش عمده پتو است به فروش میرسد. پخش عمده پتو اکریلیک ونلون با برندهای معروف و محبوبی همچون نرمینه و گلبافت همکاری داشته و در این راه موفقیت های بسیاری را کسب کرده است. پخش عمده پتو اکریلیک ونلون پتوهای تولیدی خود را در تمامی شهرهای کشور پخش و عرضه میکنند، این شرکت های پخش تمامی انواع پتوهای تولیدی خود را از کارخانه های تولیدی به نمایندگی ها و مراکز فروش خود در تمامی نقاط کشور انتقال میدهند تا خریداران اصلی بتوانند به خوبی از این کالا بهره ببرند. در شرکت های پخش عمده پتو اکریلیک ونلون این امکان برای خریداران وجود دارد تا با سفارش عمده و تعدادی زیاد از پتوهای تولیدی و با کاهش هزینه باربری و حذف واسطه بتوانند بصورت مستقیم پتوی مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

پتو اکریلیک ونلون
شرکت صنعتی پتوی نرمینه یکی از معروفترین برندها است که در تولید و ساخت محصولات خود بیشتر از اکریلیک استفاده میکند؛ پتو اکریلیک نرمینه شامل پتو سوپر برجسته جعبه ای، پتو ترمه ساده، پتو و نلون جعبه ای نخ ژاپن، پتو کودک برشی و پتو نوزاد برشی است که که شرکت پتو نرمینه موفق به تولید و عرضه آنها به بازار شده است. پخش عمده پتو اکریلیک ونلون با همکاری شرکت های نرمینه و گلبافت موفق شده است که سالانه بیشتر تولیدات خود را علاوه بر بازار داخلی به بازارهای کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان، کشورهای عربی و حتی کشورهای صنعتی پیشرفته ای همچون آلمان، فرانسه و ایتالیا صادر کند. در حال حاضر پتو اکریلیک صادراتی به یکی از فعالیت های اقتصادی سودآور برای کشور تبدیل شده است؛ چرا که در سال‌های اخیر، با افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی، بیشتر تاجران بین المللی تمایل به تجارت و همکاری با بازار ایران را پیدا کرده اند، چراکه این کار، سود زیادی برای آنها دارد. با این اوصاف میتوان انتظار افزایش سرمایه و فعالیت های اقتصادی این تاجران در عرصه پتو و همکاری با پخش عمده پتو اکریلیک ونلون، که دارای باکیفیت ترین پتوها با قیمت های کم و به صرفه هستند داشت.
لازم به ذکر است که پخش عمده پتو اکریلیک ونلون امکان خرید آنلاین و غیر حضوری را برای مشتریان خود به وجود آورده که در حقیقت خرید آنلاین به منزله پل ارتباطی تولید کننده با خریدار تلقی میشود و این اولین قدم برای سودآوری است.

از پتو اکریلیک ونلون چه میدانید

از پتو اکریلیک ونلون چه میدانید

برندهای زیادی از پتو اکریلیک ونلون وجود دارد که معروفترین آنها پتو نرمینه و گلبافت است، اما قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم که اکریلیک چیست؟ الیاف اکریلیک از یک ماده پتروشیمیایی به نام اکریلونیتریل ساخته شده است. اکریلونیتریل با مقدار ناچیزی از مواد شیمیایی ترکیب میشود تا قابلیت جذب رنگ الیاف تولیدی را افزایش دهد. ویژگی های منحصربفرد الیاف اکریلیک که وجود آن در درون هر کالایی همچون پتو را با ارزش کرده است شامل مقاومت بالای این الیاف در برابر نور خورشید و عدم چروک شدن این الیاف است، الیاف اکریلیک رطوبت را بسیار کم جذب میکنند و هوا را بخوبی عبور داده و گرمایی دلنشین را به فرد میدهند.
یکی از معروفترین نمونه های پتو اکریلیک ارزان قیمت در پخش عمده پتو اکریلیک ونلون، پتو سوپر نرمینه گل برجسته است. این کالا نمونه ای از پتو اکریلیک شیک و پرطرفدار است که بسیار نرم و لطیف، زیبا، براق و خوش رنگ است.
پتوهای اکریلیک نرمینه تک نفره معمولا ابعادی بین ۲×۱۶۰ ×۲۲۰ را دارا است و وزنی حدود ۳ کیلوگرم را دارد در حالیکه پتوهای دو نفره دارای ابعادی حدود ۲×۲۲۰×۲۴۰ و وزنی حدود ۴ کیلوگرم را دارد.

شست و شوی پتو اکریلیک ونلون
این پتوها قابل شست و شو با دست و ماشین لباسشویی هستند و بدلیل کیفیت بالای مواد اولیه ای که در ساخت این پتوها بکار برده شده با شستن های مداوم شکل و رنگ خود را از دست نمیدهند و چروک نمیشوند. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های پتو اکریلیک ونلون عدم ایجاد حساسیت پوستی در این پتوها است و خریداران با استفاده از این کالا از شر بیماری های پوستی و آلرژی در امان میمانند و این محصول بهترین انتخاب برای افراد دارای حساسیت پوستی است. پخش عمده پتو اکریلیک ونلون با برند معروف دیگری بنام گلبافت همکاری داشته و توانسته پتوهایی با رنگ و طرح های زیبا و فریبنده تولید کند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، طرح هایی با گل های برجسته و رنگ های زیبا که مصرف کنندگان این پتوی زیبا میتوانند آن را به راحتی با اتاق خواب خود ست کنند.
از آنجایی که پتو اکریلیک گلبافت بسیار نرم و لطیف، سبک و راحت و همچنین از زیبایی خاصی برخوردار است و باعث نمیشود که مصرف کنندگان عرق کنند یکی از پرفروش ترین پتوها در پخش عمده پتو اکریلیک و نلون هستند. بازار پخش عمده پتو اکریلیک و نلون یکی از پرفروش ترین بازارهای عرضه محصولات سرویس خواب است که براحتی در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ در دسترس است.

نکات مهم برای خرید پتو

نکات مهم برای خرید پتو

پتو یکی از کالاهای مهم و پرمصرف است که همواره وجود آن در هر خانه ای لازم و ضروری است. در واقع میتوان گفت که پتو نوعی روانداز است که افراد هنگام خواب آن را بر روی خود میکشند و با آن خود راز سرما محافظت میکنند و با آن به خواب عمیق فرو میروند. برندهای مختلفی از انواع پتوها در بازار وجود دارد که بر اساس کارایی و استفاده هر فرد خریداری و استفاده میشوند.
۱_ برای خرید پتوی مناسب ابتدا ابعاد و اندازه پتو را در نظر بگیرید و قبل از خرید پتو حتما به سایز و اندازه آن دقت کرده و برای خود تعیین کنید که به چه نوع و اندازه ای از پتو علاقه مند هستید.
۲_ سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که به راحتی قابل شستن با دست باشد و شستن های مداوم، شکل و رنگ خود را از دست ندهد و چروک نشود.
۳_ سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ با سرویس خواب شما هماهنگی داشته باشد و به زیبایی با وسایل اتاق خواب شما ست بشود.
۴_ سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که حساسیت زا و تحریک کننده پوست نباشد و پرز پس ندهد چرا که افراد دارای حساسیت های پوستی تنفسی با استفاده از این پتوها دچار بیماری های پوستی همچون جوش، خارش، اگزما و… میشوند و سلامتی فرد را به خطر می اندازند.
۶_ سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از لحاظ قیمت با بودجه شما تناسب داشته باشد تا بتوانید پتوی متناسب با بودجه خود را انتخاب و خریداری کنید.
۷_ سعی کنید از خرید پتوهای با رنگ و طرح های ترسناک و خشن برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان خودداری کنید چرا که این طرح ها باعث کابوس های شبانه، استرس و اضطراب در این افراد میشود.

دانستنی های خواندنی درباره پتو

دانستنی های خواندنی درباره پتو

پتو یکی از ضروری ترین کالاها برای هر خانه ای است. باید بدانیم که پتوها هم دنیای خاص و متفاوت خود را دارند که افراد با دانستن این تفاوت ها پتوی مناسب با روحیات، سلایق و نیازهای خود را خریداری میکنند.
ما در این مطلب همه ویژگی و تفاوت های انواع پتو را برای شما به اشتراک میگذاریم تا خریداران پتو با آگاهی کامل برای خرید این کالای خواب ضروری اقدام کنند.
۱_ پتوهای دو لایه: پتوهای دو لایه بهترین انتخاب برای استفاده در روزهای زمستانی برای افرادی است که علاقه ای به استفاده از لحاف های سنگین ندارند و همینطور از سرما فراری هستند زیرا این پتو گرمای زیادی را برای افراد به وجود میآورند. گفتنی است که این پتوهای دو لایه برای افراد با آلرژی، مشکلات پوستی و اگزما توصیه نمیشود زیرا باعث تشدید و به وجود آوردن این بیماری ها برای افراد حساس میشود.
۲_ پتوهای پشمی: پتوهای پشمی یکی از بهترین انتخاب برای افرادی است که به سرما حساسیت زیادی دارند چرا که پشم، گرما را به خوبی درون خود نگه میدارد، از این رو پتوی پشمی مناسب ترین انتخاب برای افراد گریزان از سرما در روزهای سرد است، گفتنی است که این پتوها از انواع پنبه ای و حتی انواعی که الیاف مصنوعی دارند کمی زبر تر و سنگین تر هستند. از این ‌رو، استفاده از آن برای کودکان و افرادی که حساسیت پوستی دارند توصیه نمیشود.

انواع پتو اکریلیک ونلون
۳_ پتو پشم شیشه ای: این پتوها بهترین انتخاب برای کودکان و افراد مبتلا به آلرژی و حساسیت های پوستی است، چرا که در این نوع از پتوها یک لایه سبک از پشم شیشه در میان پارچه نخی بزرگی دوخته میشود که امکان تماس پوستی و تنفسی را با پشم شیشه از بین میبرد. حال اگر پارچه رویی پتو هم نخی و با رنگ روشن باشد، امکان هر گونه حساسیتی نسبت به پتو از بین میرود. پتوهای پشم شیشه ای برخلاف نازکی و سبکی شان گرمای خوبی را دارند و بهترین انتخاب برای افراد حساس، کودکان و سالمندان هستند.
۴_ پتوهای مسافرتی: پتوهای مسافرتی که بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را اشغال میکنند، بهترین برای مسافرت به شمار میروند.
۵_ پتوهای ارگانیک: پتوهای ارگانیک معمولا از الیاف طبیعی ساخته شده اند از این ‌رو بسیار نرم و گرم بوده، ایجاد حساسیت نمیکنند و بهترین گزینه برای افرادی است که دچار بیماری های پوستی و تنفسی، آلرژی و… هستند.
۶_ رنگ و طرح پتو: یکی دیگر از نکات مورد توجه در هنگام خرید پتو، رنگ و طرح پتو است. استفاده از پتوهایی با طرح و رنگ مناسب میتواند سبب آرامش و خوابی راحت شود.

بررسی قیمت انواع پتو اکریلیک ونلون

بررسی قیمت انواع پتو اکریلیک ونلون

در این مقاله سعی داریم موضوع قیمت انواع پتو را در مرکز پخش عمده پتو اکریلیک و نلون مورد بررسی قرار دهیم. پتو جزو کالاهای ضروری برای خواب و استراحت است و وجود آن برای هر خانه ای لازم و ضروری است. همان طور که پیشتر گفته شد پتو در انواع گوناگونی تهیه و تولید میشود که هر کدام از آنها ویژگی ها و قیمت خاص خود را دارند. گفتنی است که خریداران پتو اکریلیک و نلون میتوانند انواع پتو را با مراجعه به مرکز پخش عمده پتو اکریلیک و نلون یا از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های آنلاینی که با مرکز پخش عمده پتو اکریلیک و نلون همکاری دارند نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایند.
شرکت صنعتی پتو نرمینه در تولید بسیاری از محصولاتش از اکریلیک استفاده کرده است از این‌رو به این محصولات نام پتو نرمینه اکریلیک را اختصاص داده است. اکریلیک الیافی است که باعث نرمی و لطافت پتو میشود و هر چه که میزان اکریلیک موجود در پتو بیشتر باشد آن پتو نرم تر و لطیف تر است. پتو راشل یکی از این نمونه ها است چرا که بیشترین میزان الیاف اکریلیک در ساخت آن بکار رفته است. گفتنی است که پتوهای سوپر برجسته نرمینه، ترمه نرمینه و انواع پتوهای کودک نرمینه که نرمی و لطافت خاصی دارند درصد قابل توجهی از اکریلیک در ساخت آنها بکار رفته است. این پتوها نسبت به سایر محصولات به دلیل نرمی و لطافت زیاد و عدم ایجاد حساسیت از قیمت بیشتری نیز برخوردارند و توسط پخش عمده پتو اکریلیک و نلون در سراسر کشور پخش و به راحتی قابل دسترسی هستند. در واقع مرکز پخش عمده پتو اکریلیک و نلون در شهرهای بزرگ، پتوهای تولیدی را از کارخانه به مراکز و بازارهای فروش انتقال میدهد تا خریداران اصلی این پتوها بتوانند آنها را در بازارهای فروش تهیه نمایند.

8

  1. پتوی اکرولیک خیلی پتوی خوبی هست رنگهاش رونگو که عالیه واقعا عالی وپ اینکه فضای کمی رو میگیره بسیار سبک هست

  2. سلام
    من تعداد ۵۰ تا سفارش دادم ، تمامی ان ها سالم و بدون زدگی و مشکل بودند

  3. ازبهترین ویژگی پتوهای اکریلیک نرمی ولطافت این پتوهاست که واقعا بی نظیره.

  4. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.برای خرید عمده چطور باید اقدام کنم؟

  5. سلام آیا این پتوها به صورت عمده به سایر کشورهای همسایه ارسال می شود؟ آیا دارای ضمانت و گارانتی است؟ در کدام‌ شهرهای ایرانی نمایندگی های فروش حضوری دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما