کارخانه تولید پتو لیلیان مدل هدیه

کارخانه تولید پتو لیلیان مدل های متنوعی از پتو را تولید میکند که یکی از این مدل ها، مدل هدیه است. این کارخانه با در نظر گرفتن تمام موارد ایمنی و بهداشتی و با رعایت تمام استانداردهای ضروری توانسته است با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته محصولی را تولید نماید که به غیر از تجار ایرانی، تجار بین المللی نیز علاقه زیادی دارند محصولات کارخانه پتو لیلیان را در مدل های مختلف از جمله مدل هدیه به صورت عمده خریداری نمایند.
محصولات کارخانه تولید پتو لیلیان مدل هدیه همگی دارای کیفیت تضمینی بوده و به سایر کشورها نیز صادر میشوند. مجوز صدور این محصول گواه بر این است که این کالا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای استانداردهای لازم نیز است.
پتو لیلیان مدل هدیه یک محصول وطنی بوده و کارخانه تولید آن نیز با بهره گیری از افراد متخصص و ماهر توانسته است با تولید ابعاد مختلف این پتو در سایزهای یک نفره و دو نفره نیازهای بازار را به طور کامل از این منسوج برطرف نماید و افراد با توجه به نیاز خود میتواند این پتو را در سایزهای مختلف خریداری نمایند.

از پتو لیلیان مدل هدیه چه میدانید

از پتو لیلیان مدل هدیه چه میدانید

با توجه به الیاف درجه یکی که در تولید پتو لیلیان مدل هدیه در کارخانه تولید آن به کار رفته این محصول از درجه کیفی بالایی برخوردار است. این محصول خیلی نرم و لطیف بوده و مناسب افراد در هر سن و وزنی است. در ابعادهای متنوعی هم در سایز یک نفره و هم دو نفره تولید شده و این ویژگی باعث میشود که افراد متناسب با اندازه تختخواب خود کالای مورد نظر خود را در طرح دلخواه خود خریداری نمایند.
این کالا در بسته بندی شیک و زیبایی تهیه شده و با توجه به جنس خوب و کیفیت بالایی که دارد، قیمتش نیز خیلی مناسب است. نوع الیافی که در این محصول به کار رفته، باعث میشود که کیفیت این محصول خیلی بالاتر از محصولات مشابهش باشد. خرید این محصول به صورت عمده به دلیل قیمت مناسبش علاوه بر تجار ایرانی، نظر تجار خارجی را نیز جلب کرده، به طوری که علاقه زیادی به خرید عمده این محصول دارند.
طرح های زیبایی که در تولید این منسوج به کار برده شده، نظر هر بیننده ای را جلب کرده و چشم آدمی را خیره میکند. این کالا مناسب اشخاصی است که هم به دنبال کیفیت هستند و هم زیبایی را دوست دارند.

نکاتی طلایی در نگهداری از پتو

نکاتی طلایی در نگهداری از پتو

همه ما میخواهیم کالای باکیفیتی را خریداری کنیم و انتخابی مناسب داشته باشیم، اما باید این را هم بدانیم که هر کالایی احتیاج به مراقبت و نگهداری دارد‌. اگر کالایی باکیفیت خریداری شود ولی نگهداری صحیحی از آن به عمل نیاید، صد در صد کیفیت آن محصول افت کرده و طول عمرش نیز کاهش می یابد. این امر در مورد پتوها هم صدق میکند. در این مقاله روش های صحیح مراقبت از پتو را ذکر میکنیم تا با انجام این روش ها، عمر کالای خود را افزایش داده و از پوسیدگی پتو نیز جلوگیری کنید.
• وقت های خانه تکانی که بیشتر خانم ها با فرا رسیدن فصل بهار انجام میدهند، بهتر است پتوها را نیز از کمد در آورده و در هوای آزاد آویزان کنید. این کار باعث میشود که اگر رطوبتی داخل پتو باشد، خارج شده و پتو زنده تر و شاداب تر از قبل شود.
• در مواقعی که پتو احتیاج به شست و شو نداشته باشد، هرگز این کالا را نشویید، زیرا از عمر محصول کاسته میشود و کیفیتش کمی پایین می آید.

نکاتی طلایی در نگهداری از پتو
• هنگام شست و شو، پتو را با درجه مناسب یعنی ۳۰ درجه سانتی گراد در ماشین لباسشویی با مواد شوینده مخصوص شست و شو دهید. در مرحله آبکشی ماشین لباسشویی را روی آبکشی اضافه تنظیم کنید تا پتوی شما را به طور صحیحی آبکشی کند. دقت کنید که حجم پتو مناسب با ماشین لباسشویی شما باشد. در صورتی که ابعاد پتوی شما بزرگ باشد، ماشین لباسشویی قادر به تمیز کردن صد درصدی پتوی شما نبوده و ممکن است کمی از پودری که در شست و شو استفاده کردید روی سطح پتو بماند و بعدها در هنگام استفاده از پتو پوستتان دچار خارش شود. اگر تمایل به شستن پتو با دست دارید، میتوانید لگنی را از آب ولرم پر کنید و با ایجاد کفی مناسب یا با دست ورز دهید یا با پاهایتان پتو را لگدمال کنید تا تمیز شود. بعد لگن را خالی کنید و با آب خالی و ولرم شسته و آب کشی نمایید.
• هنگامی که پتو را شسته اید، برای خشک کردنش آن را جلوی تابش مستقیم خورشید قرار ندهید. همانگونه که اطلاع دارید نور خورشید رنگ پتوها را تغییر داده و از بین میبرد. برخی از پتوها هم که جنسشان بیشتر از پشم است با پهن کردن آنها جلوی نور خورشید، ابعادشان کوچک تر شده و تغییر سایز میدهند.
• برای اینکه گرمای پتوها را حفظ کنید و از گرد و خاک شدن آنها جلوگیری کنید، بهترین راه استفاده از ملحفه بین آنهاست. حتماً هم کمد یا جایی که پتوها را آنجا می‌گذارید بررسی کنید، چون اگر آن مکان نمناک و دارای رطوبت باشد، باعث پوسیدگی پتوهای شما میشود. گاهی هم پتوها را باز کنید و از محلی دیگر تا بزنید و درواقع تایشان را عوض کنید تا خطی مشخص روی سطح پتوها نیفتد.

اطلاعاتی جهت خرید انواع پتو

اطلاعاتی جهت خرید انواع پتو

قبل از خرید پتو، در مرحله اول باید ابعاد مورد نظر را مشخص کنید و بعد طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بودجه تان را در نظر بگیرد و متناسب با بودجه تان دنبال کالایی بگردید که هم کیفیت مناسبی داشته باشد و هم قیمتش مناسب باشد که بهترین سایت خرید برای چنین افرادی، سایت اینترنتی شرکت دیبافت است.
قبل از انتخاب طرح پتوی خود، طرح اتاق خواب مورد نظر را هم در نظر بگیرید تا طرح انتخابی شما با طرح اتاق خواب مطابقت داشته باشد. در این صورت فضای بی نظمی در اتاق ایجاد نشده و اتاقتان شیک تر و زیباتر به نظر خواهد رسید. بعضی از روانشناسان نیز عقیده دارند که استفاده از رنگ هایی مانند سفید، زرد، اآی، سبز کم رنگ و کرم و بعضی رنگ های آرامش بخش دیگر در طرح های اتاق خواب باعث میشوند روح و روان آدمی آرامش نسبی پیدا کرده و شبی آسوده را به صبح برسانند.
در انتخاب پتو کودک نیز باید دقت ویژه ای کرد، چون پوست کودکان لطیف تر و حساس تر از سایر افراد بوده و روحیه شان نیز لطیف است. طرح هایی را برای کودکان خود انتخاب کنید که خشن نبوده و از شخصیت های کارتونی مهربان باشند و از رنگ های جیغ مانند قرمز نباشند. سعی کنید جنس پتویی که برای کودکان خریداری میکنید ارگانیک یا از پشم شیشه باشد.
برچسب پتویی را که انتخاب کرده اید مطالعه کنید و حتماً اطمینان حاصل کنید که قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارد. در این صورت هنگام کثیفی کالا، به راحتی میتوانید شست و شو را انجام دهید.

سفارش انواع پتو لیلیان مدل هدیه

سفارش انواع پتو لیلیان مدل هدیه

یکی از برندهایی که علاوه بر محبوبیت در سطح کشورمان در کشورهای خارجی دیگر نیز شناخته شده پتو لیلیان است که یکی از نمونه های این برند مدل هدیه است. کارخانه تولید این محصول با استفاده از فناوری جدید، محصولات خود را به مراکز عرضه گوناگونی پخش کرده است. یکی از این مراکز بازرگانی معتبر، شرکت دیبافت است. برای سفارش این محصول باکیفیت فقط لازم است به سایت شرکت دیبافت رجوع کرده و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما