کارخانه عرضه پتو پنبه ای دو نفره

پتو، یکی از کالاهایی است که از آن برای دور کردن سرما از خود استفاده میکنیم. یکی از جنس های معروف پتو، جنس پتوی پنبه ‌ای است که در کارخانه عرضه پتو پنبه ای دو نفره تولید میشود و توانسته موفقیت های بسیاری را در زمینه تولید و عرضه انواع پتو به دست بیاورد.
کارخانه عرضه پتو پنبه‌ ای دونفره که تولید کننده انواع گسترده و متنوعی از پتوهای پنبه‌ ای است در شهرهای بزرگی همچون اصفهان، یزد، قم، مشهد و تهران قرار دارد و با بهره‌ گیری از جدیدترین ماشین آلات و دستگاه ‌های تولید شده در سطح بین‌ المللی، تمامی تلاش خود را در جهت تولید و عرضه پتویی مرغوب و باکیفیت انجام میدهد.
کارخانه عرضه پتو پنبه‌ ای دو نفره همواره با برندهای معروفی همچون برند، پتو مدل اسپانیایی لاله مهرگان، پتو گلبافت، پتو نرمینه و پتو افرا همکاری های زیادی را داشته و با تولید پتوهای مرغوب توانسته که پتوهای خود را به کشورهای دیگر همچون عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، کشورهای عربی‌ زبان و حتی برخی از کشورهای صنعتی اروپایی نیز صادر کند و انحصاری بازار خرید و فروش پتو را در این کشورها به دست بیاورد.

پتو پنبه ای
موضوع صادرات پتو برای کشوری همچون ایران که در چند سال اخیر تحریم های گسترده ‌ای را شامل شده‌ است بسیار حائز اهمیت است و باعث رشد و پیشرفت اقتصادی کشور میشود و همین‌ طور میتواند سود و منفعت زیادی را به کشور برساند.
کارخانه عرضه پتو پنبه ای دو نفره همواره پتوهای خود را در رنگ، طرح و مدل های بسیار متنوعی به بازارهای بین‌ المللی عرضه میکند تا بتواند رضایت مشتریان خود در اقصا نقاط جهان را به دست بیاورد، چرا که عرضه ‌کنندگان انواع پتوهای پنبه‌ ای به‌ خوبی به این نکته آگاهی دارند که برای فروش بیشتر و به دست آوردن رضایت مشتری باید کالاهای خود را در رنگ و طرح های متفاوت تولید کنند تا خریداران این کالاها با سلایق و خلق‌ و خوهای متفاوت نیز قدرت انتخاب داشته و بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.
تولید کنندگان پتوهای پنبه ‌ای به‌ خوبی میدانند که یکی از مشتریان ثابت و اصلی این پتوها عروس خانم ها و زوجین جوان برای تهیه جهیزیه هستند؛ چرا که این پتوها نمایی زیبا را به تزیینات دکوراسیون داخلی اتاق‌ خواب میبخشند و به‌ راحتی با بقیه وسایل اتاق‌ خواب نیز ست میشوند و با دادن جلوه ‌ای زیبا به اتاق‌ خواب، افراد میتوانند خوابی راحت و آرامش‌ بخش را درون این پتوها تجربه کنند.

مشخصات انواع پتو 100% پنبه ای

مشخصات انواع پتو ۱۰۰% پنبه ای

پتو، یکی از کالاهایی است که امروزه جزء ضروری ‌ترین وسایل مورد استفاده انسان تلقی میشود و افراد از آن بهره‌ های فراوانی را میبرد. یکی از پتوهایی که در بازارهای جهانی عرضه پتو طرف داران زیادی را دارد پتوهای پنبه ‌ای است که با فواید بسیاری که دارا هستند توانسته محبوبیت های زیادی را در بین طرف داران خود به دست آورد. پتوهای پنبه‌ ای که در کارخانه عرضه پتو پنبه‌ ای دو نفره تولید میشوند، به پتوهای الیاف طبیعی معروف هستند چرا که از جنس ارگانیک و طبیعی هستند و علاوه‌ بر این که برای مصرف‌ کنندگان خود حساسیت های پوستی همچون آلرژی، خارش، سوزش و… را به وجود نمی‌آورند، جهت جوان سازی و زیبایی پوست نیز بسیار مؤثر است، که در ادامه به این خاصیت پتوی پنبه ‌ای خواهیم پرداخت پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
پتوهای پنبه‌ ای یا همان پتوهای جوان‌کننده‌ پوست دارای سوراخ هایی هستند که باعث جریان داشتن هوا و خنک نگه‌ داشتن بدن انسان میشوند و به دلیل ساختار سلولی پنبه ‌ای خود، از عرق کردن نیز جلوگیری میکنند و باعث نفس کشیدن و طراوت و تازگی پوست بدن انسان میشوند.
استفاده از این پتوها برای افرادی که به زیبایی و جوان نگه‌ داشتن پوست صورت خود اهمیت میدهند بسیار ضروری است چرا که با استفاده از این پتوها، میتوانند فرآیند پیری طبیعی پوست صورت خود را به تاخیر بیاندازند. گفتنی است که استفاده از پتوهای پنبه‌ ای برای نوزادان نیز بسیار ضروری است چون به دلیل ساختار سلولی پنبه ‌ای این پتوها درصورتی‌ که روی صورت نوزاد هم بیفتد نوزاد دچار تنگی نفس یا خفگی نمیشود.

مشخصات انواع پتو 100% پنبه ای
پتوهای پنبه ‌ای بسیار نرم و لطیف هستند و با تراکم زیاد الیاف خود، میتوانند گرمای فوق‌العاده لذت بخش را برای مصرف کنندگان خود به وجود بیاورند، با این‌ وجود بسیار سبک و راحت هستند و هیچ‌ گونه فشار و سنگینی را بر روی بدن افراد وارد نمیکنند. گفتنی است که پتوهای پنبه ‌ای همگی دارای خاصیت عدم پرز دهی هستند و این یکی از مهمترین عوامل در دوام و مقاومت و افزایش طول عمر این پتوها است.
پتو اسپانیایی شرکت لاله مهرگان، یکی از معروف ترین انواع پتو جنس پنبه ‌ای درجه یک است که به‌ خاطر کیفیت و مرغوبیت خود افتخارات زیادی را به دست آورده که این افتخارات شامل نشان استاندارد ایزو ۹۰۰۸ در مدیریت کیفیت از شرکت سوئیسی است. همچنین این پتو دارای بهترین نشان مرغوبیت و استاندارد در ایران است.
درآخر لازم است بدانیم که پتوهای پنبه ‌ای قابلیت شست و شو به دو روش دستی و ماشین لباس شویی را دارند، چرا که پتو به‌ طور مرتب با پوست بدن انسان در ارتباط است و افراد برای حفظ سلامت جسمی و روحی خود باید پتوها را هرچند وقت یک‌ بار شست و شو دهند و برای راحتی کار خود باید از پتوهایی که عبارت قابل شست و شو با ماشین، در آنها درج شده باشد را خریداری کنند، که پتوهای تولیدی کارخانه عرضه پتو پنبه ‌ای دو نفره همگی دارای این خاصیت هستند و این نشان بر روی آنها وجود دارد.

دسته بندی انواع پتو از نظر طرح

دسته بندی انواع پتو از نظر طرح

پتو، یکی از کالاهای ضروری است که همواره بشر در طول زندگی خود از آن استفاده های مفیدی را میکند و سرما را از خود دور کرده و خوابی راحت و آرامش ‌دهنده را با آن تجربه میکند. پتوهای گوناگونی با طرح و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد که انتخاب میان آنها را مشکل میکند.
رنگ و طرح پتو برای خریداران اهمیت زیادی دارد و همواره باید طرحی را انتخاب کنند که علاوه‌ بر دادن نمایی زیبا به اتاق‌ خواب بتواند به‌ راحتی با وسایل موجود در اتاق‌ خواب نیز ست شود و جلوه ‌ای زیبا را به سایر وسایل اتاق‌ خواب ببخشد. اگر به‌ تازگی قصد خرید پتو را دارید و با انواع طرح های متفاوت و کاربرد هر کدام از آنها آشنا نیستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا انواع طرح های پتوهای موجود در بازار را به شما معرفی کنیم که بتوانید خرید مناسب را انجام دهید.
۱٫ پتو با طرح های ساده و تک رنگ: یکی از پر فروش ترین انواع پتوهای موجود در بازار است و به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالای خود نسبت‌ به طرح های دیگر پتوهای موجود در بازار در سیسمونی نوزادان از این طرح استفاده میشود. نوع خاص دیگری از این پتوهای ساده رنگی به نام پتو خاکی وجود دارد که مناسب برای استفاده سربازان و مراکز نظامی است. این پتوها که بسیار سبک و گرم هستند در اورژانس های صحرایی، امداد رسانی توسط سازمان هلال احمر و همینطور در خوابگاه های دانشجویی و مهمان‌ سراها نیز مورد استفاده قرار میگیرند. شرکت های معتبر ایرانی زیادی این پتو را تولید میکنند که معروف ترین آنها، برند پتو نرمینه طرح شکوفه است.

دسته بندی انواع پتو از نظر طرح
۲٫ پتو با طرح های فانتزی و کودکانه: این پتوها که مناسب استفاده کودکان است طرح های آن از میان شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان انتخاب میشود مثل: باب اسفنجی، بن تن، سیندرلا، آنا و السا و… که میتواند حس خوبی را در هنگام خوابیدن به کودکان القا کند.
۳٫ پتو با طرح های گل دار و هندسی: طرح پتو همانند رنگ در رسیدن به آرامش قبل‌ از خواب نقش مهمی را دارد. استفاده از طرح هایی همچون گل و طرح های هندسی منظم باعث تمرکز شما قبل‌ از خواب خواهد شد و طرح های شلوغ بیشتر ذهن شما را آشفته میکنند. بیشترین خریداران این طرح پتوها والدین و افراد مسن و میانسال هستند که آرامش و راحتی قبل‌ از خواب برای آنان اهمیت زیادی را دارد که معروف ترین برند عرضه‌ کننده این پتوها، برند پتوی گلبافت است.
۴٫ پتو با طرح های بر جسته و سه بعدی : این پتوها با طراحی های زیبا و بر جسته خود جلوه‌ ای خاص و زیبا را به اتاق خواب میبخشند و به زیبایی با دکوراسیون اتاق‌ خواب ست میشوند و نمایی جذاب و دوست‌ داشتنی را به اتاق‌ خواب میدهند. حتی میتوان از بعضی از آنها، به‌ عنوان روتختی نیز استفاده نمود که از برندهای معروف عرضه‌ کننده آن، میتوان به پتوهای تولیدی لاله مهرگان، پتو خارجی مرینوس، پتو گلبافت و… اشاره کرد. بیشترین مشتریان این طرح از پتو عروس خانم ها هستند که همواره به زیبایی و تزئینات دکوراسیون اتاق‌ خواب خود اهمیت زیادی را میدهند.

ویژگی های یک پتو باکیفیت چیست

ویژگی های یک پتو باکیفیت چیست

پتو یکی از نیازهای ضروری در زندگی هر انسانی است که به‌ طور مستقیم با پوست بدن انسان ارتباط دارد از این رو باید در انتخاب پتو تمام دقت و توجه خود را به کار بریم و پتویی با مرغوبیت بالا و کیفیتی مناسب را انتخاب و خریداری کنیم. به ‌طور معمول یک سری نکات و معیارها برای انتخاب پتوی مرغوب و باکیفیت مد نظر است که اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید به‌ ترتیب آنها را برایتان بیان خواهیم کرد و شما را با ویژگی ها و خصوصیات یک پتوی باکیفیت و مطلوب آشنا خواهیم کرد.
۱٫ کیفیت و جنس پتو: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که مرغوبیت بالا و کیفیت زیادی را داشته باشد و مواد تشکیل دهنده آن از جنس درجه یک باشد. برندهای معروف داخلی همچون گلبافت، نرمینه، لاله مهرگان و… را انتخاب کنید چرا که در طراحی و ساخت این برندها مطمئنا از مواد عالی و باکیفیت استفاده‌ شده است.
۲٫ ضدحساسیت بودن پتو: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که حساسیت زا و تحریک‌ کننده پوست نباشد و برای استفاده افراد سالمند و خردسالان مناسب باشد چرا که این افراد پوست حساسی دارند و استفاده از پتوهای آلرژی زا میتواند سبب ایجاد یا بروز بیماری های پوستی همچون آلرژی، اگزما، سوزش، خارش و… شود و سلامتی آنها را به خطر بیاندازد.
۳٫ قابلیت شست و شوی پتو: یکی از مهم ترین نکات در زمینه خرید پتو انتخاب پتویی است که عبارت، قابلیت شست ‌و شو آسان با ماشین لباس شویی بر روی آن درج شده باشد؛ چرا که این پتوها سبب راحتی کار استفاده‌ کنندگان خود میشوند و با شستن های چندین باره نیز شکل و رنگ خود را از دست ندهند و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی بمانند و همینطور پرزهای آنها نیز از بین نرود.

ویژگی های یک پتو باکیفیت چیست
۴٫ طرح و رنگ پتو پنبه ای دو نفره: همواره در هنگام انتخاب پتو سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ با سرویس اتاق‌ خواب شما هم خوانی داشته باشد و به زیبایی، با وسایل و دکوراسیون موجود در اتاق خواب شما ست شود و آرامش و زیبایی خاصی را به تزئینات اتاق‌ خواب شما ببخشد.
گفتنی است که در هنگام انتخاب پتو برای کودکان و افراد سالمند باید دقت کنید پتویی را انتخاب کنید که دارای طرح و رنگ های ترسناک و خشونت‌ آمیز نباشد چرا که این‌ گونه طرح ها سلامتی کودکان را به خطر می ‌اندازد و در رشد و تکامل آنها اثر منفی گذاشته و باعث استرس و کابوس های شبانه آنها میشود.
۵٫ قیمت پتو پنبه ای دو نفره: سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از لحاظ قیمت با بودجه شما متناسب باشد. همواره قیمت پتو با توجه به طرح و کیفیت آن انتخاب میشود و شما میتوانید پتوهای مورد نظر خود را از بین انواع ارزان تا گران انتخاب کنید، ولی این نکته را در نظر داشته باشید که از خرید پتوهای بسیار ارزان قیمت خودداری کنید چرا که این پتوها کیفیت و کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت.
درآخر لازم است بدانیم که پتوهای موجود در کارخانه عرضه پتو پنبه ای دو نفره همگی کیفیت و کارایی بالایی را دارند و تمامی ویژگی های ذکر شده در مورد این پتوها صدق میکند. شما میتوانید با خرید این پتوها تجربه‌ خرید پتو با کیفیت بالا را داشته باشید.

سفارش عمده انواع پتو پنبه ای دو نفره

سفارش عمده انواع پتو پنبه ای دو نفره

امروزه پتو یکی از نیازهای ضروری در زندگی هر انسانی است که به وسیله آن سرما را از خود دور کرده و گرمایی دل نشین و خوابی آرامش‌ بخش را برای خود به وجود می ‌آورد. یکی از پرفروش ترین برندهای پتو دو نفره موجود در بازار پتو پنبه ‌ای است که توسط کارخانه عرضه پتو پنبه ‌ای دو نفره تولید و روانه بازار میگردد.
در بازار امروز عوامل بسیاری در تعیین قیمت نهایی یک محصول تأثیر گذارند که از جمله آن میتوان به جنس پتو، ضخامت پتو، ابعاد و اندازه پتو، میزان گرمای تولید شده به وسیله پتو و طرح و رنگ پتو اشاره کرد که مشتریان این کالای خواب میتوانند جهت سفارش عمده انواع پتو پنبه ‌ای به‌ طور مستقیم به کارخانه عرضه پتو پنبه ‌ای دونفره مراجعه کرده و پتوهای مورد نیاز خود را به‌صورت عمده و با قیمتی کمتر از نرخ بازار سفارش دهند یا این که میتوانند به نمایندگی های عرضه‌ کننده پتوهای پنبه ‌ای که در سراسر کشور وجود دارند مراجعه کرده و در آنجا به‌ طور مستقیم و با حذف واسطه و هزینه ‌های اضافی اقدام به سفارش انواع پتو پنبه ‌ای دو نفره به‌ صورت عمده را کنند.
همواره برای افرادی که وقت کافی برای خرید حضوری ندارند میتوانند به‌ صورت آنلاین و غیر مجازی به سایت های اینترنتی معتبر در زمینه فروش پتو در سراسر کشور همچون سایت شرکت نساجی دیبافت که ارائه‌ دهنده پتوهای باکیفیت و مرغوب است مراجعه کنند و با دنیای گوناگونی از انواع پتوها در رنگ، نقش، طرح و اندازه ‌های متفاوت مواجه شوند و بر اساس نیاز خود پتوهای مورد نیاز خود را به‌صورت عمده با قیمتی مقرون به‌ صرفه و منصفانه خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما