انواع پتو مسافرتی به قیمت عمده

آیا تاکنون به انواع پتو مسافرتی فکر کرده اید؟ یک دغدغه مهم شما را اذیت می کند و آن هم به دست آوردن قیمت عمده پتو مسافرتی با بازلترین قیمت است، نگران نباشید در این مقاله با ما باشید تا این مساله به راحتی حل شود.

پتو مسافرتی

پتو یکی از لوازم ضروری در زندگی انسان است. خیلی از افراد هستند که بدون پتو خوابشان نمی برد، حتی اگر آفتاب تابستان مستقیم به آن ها بتابد و زیر گرمایش پوست بیندازند باز هم باید پتو رویشان باشد تا خوابشان ببرد ولی بخاطر گرما، پتوهای ضخیم و پشمی کلافه شان می کند و شاید اصلا مجبور شوند قید خواب را هم بزنند، علاوه بر این پتوهای ضخیم سنگین و جا به جایی شان سخت است و برای مسافرت هم به کار نمی آیند، از آنجایی که انسان همیشه ذهنی چاره ساز داشته برای حل این مشکلات چاره ای اندیشید و پتوهای مسافرتی وارد بازار شدند.

پتوهای مسافرتی

پتوهای مسافرتی یکی از لوازم ضروری برای سفر است. چون خواب راحت شما را در سفر تضمین می کند و در محیط های سرد، تنتان را گرم خواهد کرد. پتوهای خانگی برای سفر کاربردی نیست چون حجم و اندازه زیادی دارد ولی پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی که دارای پرز هستند، ساخته شده و حجم بسیار کمی دارند و به راحتی در کوله، چمدان یا صندوق عقب ماشین بین وسایل دیگر جا می شوند. پتوهای مسافرتی چون بیشتر در معرض کثیفی هستند، معمولا رنگ تیره ای دارند اما رنگ های روشن این پتوها هم در بازار وجود دارد ولی رنگ تیره اش پرکاربردتر است. این پتوها مثل سایر پتوها طرح و رنگ های متنوعی دارد و هر مشتری با هر سلیقه ای می تواند پتوی مسافرتی موردنظرش را پیدا کند. پتوهای مسافرتی در انواع چهارخانه، ژله ای، حوله ای و… قابل عرضه است.

قیمت پتو مسافرتی چهارخونه، ژله ای و حوله ای برای فروش عمده

پتو چهارخونه مسافرتی

قیمت پتو مسافرتی چهارخونه از سایر پتوهای مسافرتی ارزان تر است. چون پتو حجم کمتری دارد و الیاف به کار رفته در آن هم ارزان‌ تر است. اکثر مردم برای خرید پتو مسافرتی به ارزان بودن او دقت زیادی دارند از این رو پتوهای مسافرتی چهارخونه طرفداران زیادی دارد. افرادی که پوست حساسی دارند در مسافرت هم باید مراقب پوست خود باشند و از پتوهای نرم و لطیف استفاده کنند. پتوهای مسافرتی حوله ای جنس نرم و لطیفی دارند و برای تولید آن از مواد مرغوبی استفاده کرده اند. قیمت پتوهای مسافرتی حوله ای به نسبت پتوهای مسافرتی چهارخونه بیشتر است ولی به قولی هر چی پول بدی آش می خوری تازه به نسبت کارایی و لطافتش قیمت مناسبی هم دارد و از پتوهای معمولی قیمتش مناسب تر است.

پتو ژله ای مسافرتی

پتوهای ژله ای دسته دیگری از پتوهای کم حجم هستند که به دلیل کم حجم بودنشان پسوند مسافرتی گرفته اند، این پتوها چروک نمی شوند، قابل شستشو هستند و عمر طولانی دارند، گرمای مناسبی دارند و در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل الیاف به کار رفته درونشان جزء پتوهای درجه یک محسوب می شوند. قیمت پتوهای ژله ای به نسبت درجه یک بودنشان مناسب است. پتوهای ژله ای در انواع مختلف در بازار وجود دارند. پتو ژله ای تیسا، پتو ژله ای سنفیلا و… از انواع پتوهای ژله ای هستند که به صورت دونفره یا تک نفره توسط کارخانه عرضه می شوند. به واسطه تنوع طرح، رنگ و مدل به دسته های دخترانه، پسرانه، نوجوان، جوان، نوزادی و… به دسته های جداگانه دسته بندی می شوند. بانه یکی از عرضه کننده های پتوهای ژله ای است. قیمت پتو ژله ای در بانه به نسبت جاهای دیگر ارزان تر است، اگر قصد خرید پتو را دارید ولی امکان سفر به بانه را ندارید از طریق سایت ما برای خرید پتوهای ژله ای از بانه با قیمتی بسی ارزان اقدام کنید. اگر قصد خرید عمده پتو ژله ای در هر نوعی senfela، سروین، تیسا را داشته باشید، پول کمتری برای خرید هر پتو پرداخت می کنید، چون قیمت پتو مسافرتی ژله ای عمده ارزان تر است و هر چه تقاضایتان بیشتر باشد عرضه کننده بیشتر با شما راه می آید تا مشتری همیشگی اش شوید و ازش راضی باشید. توضیح آخرم در مورد خرید عمده پتو مسافرتی ژله ای در خصوص پتوی چهارخونه و حوله ای هم صدق می کند. خرید عمده برابر است با ارزانی جنس.

فروش عمده پتو مسافرتی ارزان قیمت با کیفیت عالی

اگر قصد خرید عمده پتوهای مسافرتی چهارخونه یا پتوهای ژله ای یا حوله ای را دارید، به سایت ما مراجعه کنید و پتوهای مسافرتی در هر رنگ، طرح، نقش و مدلی که خواهان آن هستید سفارش دهید و بدون پرداخت هزینه بابت حمل و نقل به راحتی جلوی درب منزل خود پتو را تحویل بگیرید. اینطوری حسابی زرنگی کردید و کلی سود می کنید چون هم خرید عمده باعث ارزانی اجناس شده، هم هزینه حمل و نقل برای رفتن به کارخانه، مراکز فروش یا فروشگاه را در جیب گذاشته اید و خیلی راحت در خانه محصول خودتان را سفارش دادید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما