سایت فروش اینترنتی انواع پتوهای نرمینه درجه یک

پتو خز دار، مهم‌ترین تجهیزات خواب می‌باشد که نقش تعیین کننده‌ای در گرما بخشیدن و خواب دلچسب را دارد و در جنس‌ها و برندهای مختلفی وارد بازار می‌شود.

یکی از برندهای نمونه در این عرصه،نرمینه می‌باشد که نامی آشنا دارد و از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار می‌باشد. پتو در بازار به صورت‌های حضوری و آنلاین ارائه می‌شود و فروش اینترنتی انواع پتوهای نرمینه درجه یک در سایت‌های فروش عرضه کننده انجام می‌شود.

 

سایت فروش اینترنتی انواع پتوهای نرمینه درجه یک

 

انواع پتو‌های ایرانی طرحدار مخصوص صادرات

پتو ایرانی صادراتی دارای جنس‌های مختلفی می‌باشد که به ذکر آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • پتو پنبه با مخلوط الیاف مصنوعی مانند اکرلیک، پلی استر و پلی امید تولید می‌شود و دارای دو نمونه تک لایه مخصوص فصول گرم و دولایه مخصول فصول سرد می‌باشد.
  • پتو ارگانیک از پنبه خالص یا دیگر الیاف مخصوص تولید شده که ضد آلرژی بوده و به دلیل طبیعی بودن، نرخ بالایی را  دارد.
  • پتو پشمی گرما را در خود ذخیره نموده و مخصوص فصول سرد بوده و وزن بالایی داشته و زبر می‌باشد.
  • پتو پشم شیشه از تنفس بالایی برخوردار بوده و آلرژی زا نخواهد بود و مناسب کودکان و سالمندان می‌باشد.
  • پتو نمدی از قدیمی‌ترین نوع پتو می‌باشد. لذا مقاومت و گرمای خوبی را دارد و از نرخ کمی برخوردار می‌باشد.
  • پتو مسافرتی سبک و نازک بوده و از وزن کمی برخوردار می‌باشد و قابلیت حمل و نقل را دارد.

 

انواع پتو های ایرانی طرحدار مخصوص صادرات

 

بهترین پتو نرمینه مدل رز با کیفیت ویژه

بهترین پتو نرمینه مدل رز، وارد بازار می‌شود و به دلیل نرم و لطیف بودن خود چروک نمی‌شود و قابلیت انعطاف‌پذیری خوبی را دارد و سبک بوده و از گرمای خوبی برخوردار می‌باشد. ضمن اینکه، فضای کمی را اشغال می‌نماید و دارای ضخامت لازمه بوده و از وزن استانداردی برخوردار می‌باشد.

پتو نرمینه رز به دلیل بافت مستحکمی که دارد، پرز نمی‌دهد و در چاپ آن از رنگ با کیفیت و بهداشتی  استفاده شده است و در برابر شستشو، رنگ آن نیز تغییر نمی‌یابد. پتو نرمینه، ضدباکتریال بوده و آلودگی‌ها را انتقال نخواهد داد.

 

همچنین این نمونه پتو دور دوزی شده می‌باشد و دور آن با  نواری همرنگ با پتو دوخته شده و دوخت مستحکمی دارد. دارای تراکم بافت و پرزهای توپر و مقاومی می‌باشد و در برابر شستشو و فشار، عکس العمل نشان نمی‌دهد‌. هر چهار طرف آن یک اندازه و بارنگ یکنواخت و سایز یکسانی می‌باشد.

 

بهترین پتو نرمینه مدل رز با کیفیت ویژه

 

فروش پتو دخترانه و پسرانه نرمینه

فروش این پتوها در مراکز عمده فروشی پتو نرمینه با قیمت شگفت انگیز در سطح شهر انجام می‌شود که در این مراکز مدل‌ها و طرح‌هایی وجود دارد و مشتری می‌تواند بسته به ذوق و سلیقه خود طرح‌های جدید و مدرن را انتخاب نماید. در این نمونه‌ها برندها و سایزهای متنوعی ارائه می‌شود.

 

فروشنده پتو نرمینه با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز مشتری را تامین و سعی می‌نماید، رضایتمندی مشتری را کسب نماید. پتو‌های دخترانه در رنگ‌های زرد، قرمز، صورتی، بنفش و.. . ارائه می‌شود و دارای طرح‌های شخصیت‌های کارتونی مانند سیندرلا می‌باشد.

 

پتو پسرانه مناسب این قشر بوده و دارای طرح‌های مورد علاقه آن‌ها می‌باشد و در طرح‌های شخصیت‌های کارتونی محبوب مانند فوتبالیست‌ها، تیم‌های فوتبالی، ماشین‌های کارتونی و.. . عرضه می‌شود که هر کدام دارای رنگ‌های متنوعی نیز می‌باشد.

 

فروش پتو دخترانه و پسرانه نرمینه

 

ارائه کننده مرغوب ترین پتو‌های گل برجسته

ارائه کننده مرغوب ترین پتوهای گل برجسته در بازار، طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از آن را عرضه می‌نمایند. این مدل پتو دارای رنگ‌های مختلفی می‌باشد و در دو نوع تک رنگ و دو رنگ ارائه می‌شود و به دلیل درخشندگی و زیبایی فوق العاده‌ی که دارد، استقبال فراوانی نیز از آن‌ها شده است.

 

پتو باکیفیت در برابر شستشوی زیاد، مقاومت خود را از دست نخواهد داد. حین خرید لازم  می‌باشد که رنگ و مدل را مطابق با دکوراسیون اتاق خواب و هم رنگ با سرویس خواب  خود انتخاب نمود. ضمن اینکه، به وزن، برند، طرح، جنس، رنگ و سایز پتو توجه و با اطمینان بیشتری خرید نمود.

 

پتوهای مرغوب دارای مدل‌های مختلفی می‌باشند و هر مدلی نیز سایز مربوط به خود را دارد. پتو دونفره در دو سایز ۲۴۰ در ۲۲۰ و ۲۴۰ در ۲۰۰ سانتیمتر می‌باشد و پتوی تک نفره دارای ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ و ۱۵۰ در ۲۲۰ بوده و مدل کودکان در اندازه ۸۰ در ۱۱۰ و ۱۱۰ در ۱۴۰ می‌باشد و نوع پتو نوزادی دارای ابعاد ۸۰ در ۱۱۰ می‌باشد.

 

ارائه کننده مرغوب ترین پتو های گل برجسته

 

مرکز خرید پتو مسافرتی درجه یک

مرکز خرید پتو مسافرتی درجه یک، انواع پتو مسافرتی بسته بندی شده و متری را ارائه می‌نماید و دارای رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی می‌باشد. این مدل پتو از الیاف مصنوعی تولید می‌شود و بسته به نوع بافت، دارای کیفیت‌های مختلف و ضخامت و طول عمر و وزن متفاوتی می‌باشد.

 

نوعی از این پتو دارای بافت متراکم و فشرده می‌باشد و ضخامت بیشتر و وزن بالاتری را دارد و در نتیجه کیفیت و طول عمر آن بیشتر می‌باشد.

 

پتو مسافرتی قابلیت حمل و نقل آسان را دارد و از آن می‌توان به عنوان‌های مختلفی استفاده نمود. همچنین این نمونه از نوع پتو، با قیمت مقرون به صرفه‌ای که در طرح و رنگ دارد، وارد بازار می‌شود.

 

مشتریان بهتر است پتویی خرید نمایند که کیفیت بالایی را داشته باشد. چراکه در این صورت می‌توان به مدت زمان طولانی‌تری از آن بهرمند شد و تا سال‌های سال، دیگر نیاز به خرید دوباره پتو نداشت و از هزینه‌های اضافی در امان ماند.

 

مرکز خرید پتو مسافرتی درجه یک

فروشگاه انواع پتو نرمینه گلدار

فروشگاه پتو نرمینه گلدار، نمونه‌های مختلفی را به نمایش گذاشته است و مشتریان می‌توانند در زمان کافی، مدل‌ها را مشاهده نموده و با مقایسه قیمت‌ها و نمونه‌های آن بهترین محصول را انتخاب نمایند. این پتوها دارای طرح‌های لوکس و مدرن می‌باشند و به علت چشم انداز زیبایی که دارند چشم‌ها را به خود خیره می‌نمایند.

 

پتو گلدار نرمینه در طیف گسترده‌ای از رنگ و طرح ارائه می‌شود که به دلیل فراوان بودن این نمونه‌ها، مشتری در انتخاب خود گزینه‌های بسیاری را پیش رو دارد. پتو گل برجسته در دو نوع تک نفره و دو نفره ارائه و با بهترین الیاف و باکیفیت‌ترین رنگ عرضه می‌شود.

 

نمونه‌ی دیگر از مدل‌های پتو، نوع سه بعدی می‌باشد که در سایزها و طرح‌های مختلفی وجود دارد و به دلیل طراحی هیجان‌ انگیز و جلوه‌ی واقعی که از خود نشان می‌دهد، بسیار خیره کننده می‌باشد و در بین همه ،افراد با سنین مختلف طرفداران بسیاری را دارد.

 

فروشگاه انواع پتو نرمینه گلدار

 

پتو ضخیم مسافرتی مخصوص زمستان

پتو ضخیم مسافرتی مخصوص زمستان، از گرما و ضخامت بالایی برخوردار می‌باشد. در فرایند تولید پتو مسافرتی مرغوب، از مواد اولیه‌ی با کیفیتی استفاده و مطابق با استانداردها و اصول بهداشتی تولید می‌شود.

 

در زمستان، اکثرا از پتوهای دولایه استفاده می‌شود. پتوهای تولید شده با الیاف اکریلیک، به این دلیل که گرما را در خود نگه می‌دارد برای زمستان بسیار مناسب می‌باشد. پتو نرمینه دونفره مخصوص عروس و دامادها بوده و دارای سایزهای مختلف و  همچنین در طرح‌ و رنگ‌های مختلفی می‌باشد که زیبایی خیره کننده‌ای را به اتاق خواب عروس و دامادها می‌بخشد.

 

امروزه، ارگان‌های مختلفی در کشور ما حاضر می‌باشند که نیاز فراوانی به پتو دارند و آن را در حجم بالا تهیه می‌نمایند و از عمده خریداران در این عرصه می‌باشند. مانند هتل‌ها، مسافر خانه‌ها، سالمندان، پرورشگاه‌ها، خابگاه‌های مدارس و دانشجویی، سازمان‌های زندان، سربازخانه‌ها، مراکز نظامی، اردوگاه‌های نظامی و.. ‌

 

پتو ضخیم مسافرتی مخصوص زمستان

پتو‌های ممتاز ارزان قیمت ویژه هدیه

پتوهای ممتاز ارزان قیمت ویژه هدیه، در مراکز مختلفی در دسترسی مشتریان قرار می‌گیرند و مشتریان می‌توانند هر نوع از آن را تهیه و از آن به عنوان کادو استفاده نموده و به آشنایان و دوستان و بستگان هدیه بدهند. نوع دو نفره آن را نیز می‌توان به عروس و دامادها هدیه داد.

 

فروش ویژه پتو در فضای اینترنت و سایت‌های فروش نیز دیده می‌شود و این مدل پتو در نمونه‌های مختلفی ارائه می‌شود. ضمن اینکه برای کسانی که محصول مذکور را به طور عمده تهیه نمایند، تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

 

در بازار بزرگ پتو‌های ایرانی نیز فروشندگان بسیاری وجود دارند که با هم در رقابت بوده و سعی می‌نمایند پتو را با بالاترین سطح کیفی و با بهترین قیمت، عرضه نمایند تا فروش خود را بالا ببرند تا از این طریق فروشگاه خود را به دیگران معرفی نمایند.

 

پتو های ممتاز ارزان قیمت ویژه هدیه

 

پتو‌های ایرانی مخصوص نوزادی با کیفیت صادراتی

پتو‌های ایرانی مخصوص نوزادی باکیفیت صادراتی، را باید از مراکز معتبر تهیه نمود. پتو‌های صادراتی از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و از ویژگی و مشخصه‌ی یک پتوی خوب برخوردار بوده و علاوه بر آن دارای بسته بندی شیک و استانداردی می‌باشد.

 

پتوهای نوزادی در انواع مخمل، با رنگ‌های مختلف و در دو نوع دور پیچ و زیپ‌دار ارائه می‌شوند. این محصول دارای دو نوع تک لایه و دو لایه می‌باشد و برای تهیه سیسمونی و  مدل‌های نوزادی از آن استفاده بسیاری می‌شود. ضمن اینکه، طرح‌های پسرانه و دخترانه‌ی آن‌ها نیز متفاوت می‌باشند.

 

پتو نوزادی باید از تنفس بالایی برخوردار بوده و هوا را به آسانی انتقال دهد. چراکه، اگر پتو صورت نوزاد را گرفت از خفگی آن جلوگیری شود. همچنین این نوع پتو باید ضدآلرژی و ضد حسایت باشد چون پوست کودک حساس می‌باشد بنابراین از حساسیت آن جلوگیری به عمل بیاورید.

 

پتو های ایرانی مخصوص نوزادی با کیفیت صادراتی

شرکت تولید کننده پتو‌های  مدل نرمینه

پتو نرمینه از بهترین کالای خواب داخلی می باشد که از لحاظ مدل، اندازه، طرح و رنگ بسیار تنوع دارد. فروشگاه ما عرضه کننده‌ی انواع پتو نرمینه با کیفیت عالی و بدون واسطه می‌باشد.

 

یکی از لوازم خواب بسیار ضروری برای همه افراد از نوزاد تا بزرگسال، پتو می باشد. امروزه برندهای مختلفی از پتو در ایران موجود می باشد که نرمینه یکی از برندهای رسمی و معتبر در بازار ایران می باشد

 

شرکت تولید کننده پتوهای نرمینه با حضور فعال در این عرصه، به تامین نیاز بخش گسترده‌ای از بازار می‌پردازد و به عنوان مهم‌ترین مرکز در این بخش مشغول به کار می‌باشد و با شناخت نیازهای تلویحی و تشریحی مشتری و با توجه به شناخت ذوق و سلیقه آن‌ها فعالیت می‌نماید.

 

تولید کنندگان با طراحان و متخصصینی که در اختیار دارند، جدید‌ترین مدل‌ و طرح‌ها را شناسایی و آن‌ها را با بهترین رنگ‌ها بر روی پتو اجرا خواهند نمود. همچنین با ارتقای مهارت و دانش کارکنان و با بهره گیری از تیم تحقیق و توسعه و نوآوری و عزم جدی، به تولید با کیفیت‌ترین نمونه‌ها مشغول می‌باشند.

 

تولید کنندگان، محصولات خود را به دو صورت آماده و سفارشی و به صورت مستقیم وارد بازار می‌نمایند و دارای سایت‌های فروش نیز می‌باشند. کسانی که قصد خرید عمده را داشته باشند، می‌توانند در سایت تولیدی تعداد و نوع پتو را سفارش داده و آن را با حمل و نقل رایگان تحویل بگیرند.

 

شرکت تولید کننده پتو های نرمینه مدل نرمینه

پتو عروسکی با طرح‌های مناسب ویژه کودک

پتو عروسکی با طرح‌های مناسب ویژه کودکان، با رنگ‌های متنوع و در طرح‌های پتو فانتزی و پتو طرح عروسکی و سه بعدی وارد بازار شده و دارای جنس‌های مختلفی می‌باشد. مانند:

  • پتو سلولوزی پنبه‌ای که دارای سوراخ می‌باشد و قابلیت تنفس خوبی  را دارا می‌باشد و شستشوی راحتی دارد.
  • پتو سلولی آکریلیک با دوام و ارزان بوده و چروک نمی شود.
  • پتو بامبو دوست‌دار محیط زیست بوده و نرم و سبک می‌باشد و ضد آلرژی و ضد باکتریال بوده و قابلیت تنفس خوبی را دارد و بهترین گزینه می‌باشد.
  • پتو پشمی بسیار گرم می‌باشد و در برابر آتش مقاوم بوده و بسیار مقاوم و با دوام می‌باشد و مناسب سرما می‌باشد.
  • پتوی فلانل ترکیب پنبه و پشم بوده و بسیار گرم می‌باشد.
  • پتو مینکی از پلی استر تولید شده و نرم بوده و دوام خوبی دارد و بسیار گرم می‌باشد.
  • پتو میکروفایبر از پروپیلن و پلی استر تولید شده و نرم و با دوام می‌باشد.

پتو عروسکی با طرح های مناسب ویژه کودک

 

نمایندگی عرضه پتو درجه یک ایرانی با برند نرمینه

نماینده عرضه کننده، پتو درجه یک ایرانی را با برند نرمینه در اقصی نقاط کشور ارائه نموده و آن را با قیمت کارخانه به فروش می‌رساند و عرضه کننده این محصول تخصصی بوده و راهنمایی‌ها و اطلاعات لازمه را در مورد پتو و قیمت‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و در این صورت مشتریان می‌توانند با آگاهی و اطلاعات کافی خریدی با اطمینان داشته باشد.

 

خریدار مستقیم پتو، می‌تواند محصول خود را در سایت نمایندگی‌ها سفارش بدهد و مدل‌ها و مشخصات آن‌ها را مشاهده  نماید و با مقایسه قیمت‌ها و متناسب با سلیقه و بودجه خود، پتو را تهیه نموده و از خدمات گسترده‌ای نیز بهره مند خواهد شد.

 

پتو نرمینه ژله‌ای نیز از مدل‌های پتو باکیفیت می‌باشد که این مرکز آن را به فروش می‌رساند. پتو ژله‌ای بسیار سبک و نرم و ظریف بوده و از گرمای خوبی برخوردار می‌باشد و ضد آلرژی نیز می‌باشد و در برابر فشار و کشش و شستشو مقاوم بوده و با انواع مواد شوینده نیز تضادی ندارد.

 

نمایندگی عرضه پتو درجه یک ایرانی با برند نرمینه

 

1

  1. سلام من از شما پتو خریدم و از طرح و رنگ بندی هاش خیلی خوشم اومده و مشتری هام هم خیلی راضی بودند و از من ۵۰ تا خریدن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما