لیست قیمت و نرخ روز انواع پتوهای شادیلون مرغوب

با در دست داشتن لیست قیمت انواع پتوهای شادیلون مرغوب، می‌توانید خرید خوب و با صرفه‌ای را انجام دهید. نرخ‌های تولیدات مختلف کارخانه پتو شادیلون مشهد را مورد بررسی قرار می‌دهید و پس از این که این قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه نمودید، می‌توانید بهترین نوع این کالا‌ها را برای خرید انتخاب نمایید.

 

این لیست در خود کارخانه تولید کننده، تنظیم می‌گردد. به این طریق که افراد متخصص و کارشناسی هستند که در این شرکت تولیدی مشغول به کار و فعالیت می‌باشند و نرخ تولیدات این شرکت را با توجه به عامل‌های گوناگونی تعیین می‌نمایند.

 

لیست قیمت و نرخ روز انواع پتوهای شادیلون مرغوب

 

باکیفیت ترین نوع پتو شادیلون

خریداران پتو شادیلون، در نظر دارند که به تهیه و خرید با کیفیت‌ترین نوع پتو شادیلون اقدام نمایند تا با انتخاب این کالا بتوانند به رضایت کاملی برسند.

خط تولید کارخانه پتو شادیلون مشهد، توانسته است مارک شادیلون را با بهترین کیفیت و قیمت، به بازار عرضه نماید و اگر شما بخواهید پتو شادیلون را خریداری نمایید، می تواند از طریق سایت فروش ما آدرس کارخانه پتو شادیلون در مشهد را دریابید

شما هر میزان پتو شادیلون را که برای خرید عمده خود مد نظر داشته باشید، با قیمت های مستقیم کارخانه، از طریق تماس با ما می توانید سفارش دهید.

این اشخاص برای انجام این کار ابتدا باید تحقیق‌های لازم و کاملی را در رابطه با مرکز‌های فروش این محصول‌ها به عمل آورند تا طبق این تحقیق‌ها بتوانند معتبر‌ترین فروشگاه عرضه کننده این نمونه‌ها را مورد شناسایی قرار دهند و در نهایت خرید مرغوب و با کیفیتی را داشته باشند.

این نمونه‌های با کیفیت و منحصر به فرد با استفاده از راهکارهای مختلفی برای مشتریان عرضه می‌شود. لذا تمام مراحل فروش با بررسی سطح انتظارات و سلایق مشتریان صورت می‌پذیرد.

 

نکته قابل توجه، این می‌باشد که مشتریان به هر طرقی می‌توانند اقدام به تهیه این کالا نمایند. لذا نمونه‌های بسیار مرغوبی را خریداری نمایند و از خرید خود راضی باشند.

 

باکیفیت ترین نوع پتو شادیلون

جدول و چارت قیمتی پتو شادیلون

انواع پتو ایرانی با توجه به انواعی که دارند، دارای نرخ‌های معینی می‌باشند. این نرخ‌ها در جدول و چارت قیمتی پتو شادیلون قابل مشاهده می‌باشند. زمانی که شما این جدول را در دست داشته باشید می‌توانید خرید بهتری را به پایان برسانید.

 

به طور کلی اطلاعات مربوط به قیمت تولیدات مختلف کارخانه، در این چارت درج شده می‌باشد. برخی از مواردی که در این جدول قید شده‌اند عبارت می‌باشند از:

  • نرخ پتو طرح گل
  • قیمت پتو اعلا کیفدار
  • نرخ پتو شادیلون دو نفره
  • قیمت پتو مسافرتی مخمل
  • پتو فانتزی
  • پتو مخصوص کودک
  • .. .

بالطبع هنگامی که این جداول به مشتریان ارائه گردد، به آن‌ها راهنمایی‌های لازم را در روند خرید عرضه می‌دارد و کمک می‌نماید با توجه به این قیمت‌های مندرج در چارت به تهیه پتو شادیلون مقرون به صرفه اقدام نمایند.

 

جدول و چارت قیمتی پتو شادیلون

خریدار پتو ایرانی با قیمت خوب

قطع به یقین افراد زیادی هستند که در پی این امر می‌باشند که همیشه پتو درجه یک تولید شده در داخل ایران را با قیمت‌های بسیار مناسب و البته با کیفیت بالا را خریداری نمایند تا بتوانند انتطارات خود را برآورده نمایند.

 

راه‌های متعددی برای این کار در پیش روی این دسته از افراد وجود دارد. یکی از این راه‌ها این می‌باشد که اشخاص خریدار، به درب شرکت‌های تولیدی مراجعه نمایند و روند خرید خود را به طور کاملا مستقیم انجام دهند.

 

به این طریق مشتریان می‌توانند مبلغ پایینی را برای تهیه محصول‌های مورد نیاز خود پرداخت نمایند و خرید با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را به پایان برسانند.

 

البته این خریدار‌ها از روش‌های دیگری هم در این امر می‌توانند استفاده نمایند. اما با اهمیت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌های خرید، همین روش مستقیم و بدون واسطه می‌باشد که مورد توجه بسیاری از خریداران و همین طور فروشندگان قرار گرفته می‌باشد. چراکه دارای ویژگی‌های عالی و بی‌نظیری می‌باشد.

 

خریدار پتو ایرانی با قیمت خوب

 

کارخانه عرضه کننده پتو دو نفره صادراتی

کارخانه‌های متعددی در اقصی نقاط میهن‌مان به راه افتاده‌اند که به تهیه و تولید کالا‌های مربوط به خواب مشغول می‌باشند. برخی از این تولید کننده‌ها به واسطه‌ی ارائه بهترین نوع این محصولات توانسته‌اند، علاوه بر این که در بازار داخل کشور به خوبی بدرخشند، در بازار خارجی و تجارت بین المللی نیز به جایگاه ویژه‌ی دست پیدا نمایند.

 

کارخانه عرضه کننده پتو دو نفره صادراتی با استفاده  از مرغوب‌ترین نوع مواد مصرفی اولیه در خط تولید توانسته، کالایی بی نظیر را ایجاد نماید.

 

نمونه‌های صادراتی این کارخانه، علاوه بر این که در خارج از کشور مشتریان بسیاری را دارند، در داخل کشور هم توانسته‌اند افراد زیادی را به سوی خود جذب نمایند.

 

امروزه، خریدار‌هایی هستند که به کیفیت کالا‌ها اهمیت بسیاری می‌دهند و برای خرید نمونه‌های منحصر به فرد حاضر هستند که هر نوع مبلغی را پرداخت نمایند  و خرید خوبی را داشته باشند.

 

لذا ما محصولاتمان را با کیفیتی فوق العاده و البته با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهیم تا با آسودگی خاطر بتوانند محصولشان را سفارش و خریداری نمایند.

 

کارخانه عرضه کننده پتو دو نفره صادراتی

نمایندگی پخش مستقیم پتو شادیلون مسافرتی

در بخش‌های قبل اشاره‌ به روش خرید و فروش مستقیم نمودیم و ذکر کردیم که این راهبرد یک روش بسیار سودمند برای مشتریان می‌باشد.

 

اما در این قسمت باید بیان نمائیم که این راهکار به غیر از این که برای خریدار‌ان بسیار مفید می‌باشد، برای خود فروشنده‌های این کالاها هم سود‌های فراوانی را به همراه دارد.

 

نمایندگی پخش مستقیم پتو شادیلون مسافرتی، یکی از فروشگاه‌هایی می‌باشد که همیشه به دنبال انجام این امر می‌باشد که محصولات خود را به طریق مستقیم به فروش برساند. به این طریق که مشتریان به درب این مرکز فروش مراجعه می‌نمایند و بدون وجود هیچ گونه واسطه‌ای روند خرید خود را به پیش می‌برند.

 

از این طریق مشتریان می‌توانند نمونه‌های مد نظر خود را:

  • با قیمت‌های بسیار عالی
  • به تعداد زیاد
  • .. .

تهیه و خریداری نمایند. ضمن اینکه، خریدار‌ها از این طریق می‌توانند این نمونه‌های مسافرتی را در ابعاد مناسب و برای حمل و نقل آسان نیز تهیه نمایند.

 

نمایندگی پخش مستقیم پتو شادیلون مسافرتی

 

پتو گل برجسته ارزان با جنس مرغوب

پتو ایرانی برجسته به دلیل مرغوبیت بسیاری که دارد، خواهان زیادی در سراسر ایران و همین طور در سطح جهان دارا می‌باشد. کارخانه‌های بسیاری در ایران تاسیس شده‌اند که اقدام به تولید پتو گل برجسته ارزان با جنس مرغوب می‌نمایند.

 

این کارخانه‌ها تولیدات چشم گیر و بسیار زیبای خود را توسط نمایندگی‌های خود در معرض فروش قرار می‌دهند تا مشتریان بتوانند با آسودگی خاطر آن را سفارش و خریداری نمایند.

 

این کارخانجات با کاهش قیمت تولیداتشان، باعث می‌شوند که خریداران بسیاری به سوی مرکز فروش آن‌ها سوق یابند و این نمونه‌های جذاب با طرح‌های زیبا را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

 

در نهایت نوع مد نظر خود را با حق انتخاب بسیاری که دارند، مطابق با سلیقه شخصی خود با قیمت‌های بسیار مناسب بر گزینند و خرید‌شان را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانند.

 

پتو گل برجسته ارزان با جنس مرغوب

فروشندگان بهترین کیفیت پتو خانگی در تهران

مراکزی که به عرضه پتو خانگی می‌پردازند تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا بتوانند کارخانه‌های معروف و بسیار معتبر و برتر موجود در کشور را بشناسند و برای انجام خرید خود به مرکز‌های فروش مجاز این شرکت‌های تولید کننده رجوع نمایند و خرید با کیفیتی را خاتمه دهند.

 

افرادی که به عنوان فروشندگان پتو خانگی در فروشگاه‌های معتبر مشغول به فعالیت می‌باشند، قبل از این که فروش خود را انجام دهند تمام اطلاعاتی را که لازم می‌باشد مشتریان در رابطه با این کالا‌ها در اختیار داشته باشند، به آن‌ها ارائه می‌نمایند.

 

این فروشندگان، محصولات با کیفیت و درجه یک را به صورت حضوری و البته غیر حضوری یا به روش اینترنتی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهند.

 

فروشندگان بهترین کیفیت پتو خانگی در تهران

عرضه کننده برتر پتو صادراتی اعلا با تخفیف ویژه

 

صادرات پتو به عنوان یک فعالیت اقتصادی سودآور می باشد که اگر بخواهید در این عرصه وارد شوید، نیاز به یک تامین کننده خوب و دست اول خواهید داشت تا علاوه بر انجام امور گمرکی، فرصت‌های لازم برای ارائه قیمت‌های مناسب و بی‌واسطه را نیز در اختیار شما قرار دهد.

 

کارخانه پتو شادیلون یکی از واحد‌های تولید کننده‌ای می‌باشد که با ارائه نمونه‌های درجه یک تولیدی خود در بازار خارجی، به نام و آوازه بلندی دست یافته است. این مرکز عرضه کننده برتر پتو صادراتی اعلا با تخفیف ویژه می‌باشد.

 

این کارخانه، تولیدات خود را با نرخ‌های مقرون به صرفه‌ای به منظور صادرات، روانه‌ی بازار فروش می‌نماید. بدین وسیله، توانسته است مشتریان بسیاری را در ایران و همچنین در خارج از ایران جذب محصول‌های خود نماید.

 

این مرکز بهترین جنس پتو را روانه‌ی بازار می‌نماید و به مشتریان کمک می‌نماید تا اگر بودجه‌های کمی را در اختیار دارند، باز هم بتوانند کالا‌های دلخواه‌شان را با پرداخت وجه کمتری خریداری نمایند.

 

عرضه کننده برتر پتو صادراتی اعلا با تخفیف ویژه

معرفی طرح‌های مختلف پتو شادیلون

بسیاری از مشتریان، همواره در صدد تهیه پتو طرح جدید می‌باشند. از این رو، برای خرید نمونه‌های جدید باید به فروشگاه‌هایی مراجعه نمایند که محصول‌های مورد پسندشان را با طرح‌های جدید و مدرن به بازار وارد می‌نمایند.

 

سایت‌های مختلفی در اینترنت طراحی شده‌اند که به معرفی طرح‌های مختلف پتو شادیلون می‌پردازند. سایت این فرصت را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که مدل‌ها و طرح‌های گوناگون این کالا‌ها را بشناسند و پس از مشاهده آن‌ها نوع مورد علاقه‌شان را برای خرید انتخاب نمایند.

 

البته ناگفته نماند که مشتری‌ها با رجوع به مرکز‌های پخش و فروش، قادرند که نمونه‌های مختلف را از نزدیک مشاهده نمایند. از طرفی با مدل‌های متفاوت و به روز این محصولات آشنایی یابند و در نتیجه خرید شان را مطابق با علاقه‌شان به سرانجام برسانند.

 

معرفی طرح های مختلف پتو شادیلون

 

آشنایی با برند‌های پتو ایرانی

آشنایی با برند‌های پتو ایرانی برای افرادی که تمایل به خرید این کالا‌ها را دارند، قبل از شروع هر کاری ضروری می‌باشد.

 

مشتریان می‌توانند به مرکز‌های پخش و فروش ویژه پتو که در هر شهر و دیاری از ایران قرار گرفته‌اند، رجوع نمایند و با مشاور‌های فروشی که در این فروشگاه‌ها فعال هستند به گفت و گو بپردازند و از این طریق اطلاعات زیادی را درباره شرکت‌های تولیدی مختلف موجود در ایران به دست بیاورند.

 

البته این اشخاص با رجوع به اینترنت نیز با مقاله‌های متفاوتی در این باره رو به رو می‌شوند و پس از مطالعه این مقاله‌ها با در دست داشتن آگاهی‌های بیشتری در این زمینه به انجام فرآیند خرید خود اقدام می‌نمایند.

 

آشنایی با برند های پتو ایرانی

پتو دخترانه با طرح خاص و جدید

پتو دخترانه با طرح خاص و جدید از سوی نمایندگی‌های فروش، در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. افرادی که تحت عنوان طراح در شرکت‌های تولید کننده مشغول به کار هستند، نمونه‌های مورد علاقه و محبوب دختر خانم‌ها را طراحی و برای تولید به واحد مربوطه ارسال می‌نمایند.

 

این طرح‌ها با رنگ‌های خاص و مورد پسند دختران، به مرحله تولید وارد می‌شوند. افراد طراح، از سلیقه مشتریان خود مطلع می‌باشند و این نمونه‌ها را مطابق با علایق و سلایق خریدار‌های خود طراحی می‌نمایند.

 

سپس مشتری‌ها با وارد شدن به نمایندگی‌های پخش مجاز این نوع از محصولات، می‌توانند این مدل‌های متنوع را ببینند و با توجه به نظر شخصی خود‌شان نمونه زیبایی از این مدل‌ها را انتخاب نمایند و خرید‌شان را به نحو احسن به اتمام رسانند.

 

پتو دخترانه با طرح خاص و جدید

 

فروش پتو نوزادی با کیفیت بسیار بالا

 

پتوی نوزاد باید از جنس‌هایی تولید شده باشد که پوست‌های حساس را آزار ندهد و قابل تنفس باشد. برای تشخیص دادن این ویژگی، می‌توانید پتو را در برابر نوعی منبع باد، مانند پنکه، قرار دهید و اگر نسیم باد را از طرف دیگر پتو احساس کردید، جنس آن تنفسی است.

 

 

باید پتویی را انتخاب نمایید که مناسب فصل سال باشد. در فصل زمستان نوع سنگین‌ تر و در فصل تابستان نوع سبک‌ تر آن را خریداری نمایید. به آب‌ و هوای منطقه‌تان نیز توجه نمایید، اگر در هوای گرم‌ تر زندگی می‌کنید، نیاز به پتوهای ضخیم ندارید.

 

مراکزی که به فروش پتو نوزادی اقدام می‌نمایند، فروشگاه‌های بسیار معتبری هستند که کارخانه‌های تولیدی آن‌ها را انتخاب نموده‌اند تا نماینده‌شان برای عرضه این محصولات به مشتری‌ها باشند.

 

افرادی که خریدار پتو عمده نوزادی هستند با رجوع به این نوع از مکان‌ها می‌توانند به هر تعداد از این کالا‌ها که نیاز دارند خرید‌شان را به طور کلی و یا عمده پایان دهند.

 

این فروشگاه‌ها در شهر‌های مختلفی از کشور مان دایر شده‌اند. اگر در نزدیکی محل سکونت‌تان نتوانستید این مرکز‌های پخش را بیابید،شما می‌توانید خرید‌تان را از راه دور و با مراجعه به سایت فروش فروشگاه مد نظرتان صورت دهید.

 

تمام این مرکز‌های فروش مرغوب‌ترین و مطلوب‌ترین نوع این کالا‌ها را در اختیار شما می‌گذارند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما و ارتباط بات مشاوران فروشمان، بهترین نوع محصول را متناسب با سلیقه خود سفارش بدهید.

 

 

فروش پتو نوزادی با کیفیت بسیار بالا

انواع پتوهای شادیلون

در مورد لیست قیمت انواع پتو شادیلون باید بگویم که ابتدا باید انواع محصولات کارخانجات نساجی ما را بدانید که هر چند در بالا مفصل در مورد این محصولات صحبت شده ولی بد نیست دوباره در این باره توضیحاتی را خدمت شما عرض کنم.

انواع پتو های شادیلون عبارتند از

  • شادیلون
  • شاپرک
  • چیکا
  • نیکا
  • روشا
  • رونیا
  • سارینا
  • مارینا
  • تیسا
  • کارینا
  • و غیره

نمونه هایی که در بالا نام بردم مدلهای پر فروش و با خواستار بالا می باشد که می توان گفت تنوع کیفیت بالایی دارند.

یا به عبارت دیگر هر کدام از این پتو هایی که در بالا نام بردم مرغوبیت متفاوتی دارند.

که به اختصار به توضیحات هر یک از این پتو می پردازم

پتو شادیلون

این پتو از پتو های سنگین وزن به حساب می آید و در چهار نوع

  1. پتو شادیلون گلدار
  2. پتو شادیلون تکرنگ یا الوان
  3. پتو شادیلون گلدار امباس خورده
  4. پتو شادیلون تکرنگ یا الوان امباس خورده

تولید و به بازار عرضه می شود.

البته شایان ذکر است که در طرحهای

  • قلبی
  • ستاره ای
  • لوزی
  • گل رز
  • موجی
  • منیاتوری

امباس می خورند.

ممکن است موضوعی ذهن تان را به خود مشغول کرده باشد که امباس یعنی چه؟

امباس در واقع می توان گفت همان طرحی که روی پتو ها احساس برجسته بودن به شما می دهد.

البته باید به این موضوع اشاره کنم که معمولا طرحهای مختلف امباس را در مدلهای تکرنگ یا همان ساده نقش برجسته می کنند.

ابعاد پتو شادیلون 200*230 و سنگینی 3000 گرم و با پک بندی 8 تایی به بازار عرضه می شود.

بسته بندی این کالا به صورت ساک تلقی و در کارتن های 8 تایی به تمام نقاط ایران و جهان ارسال می شود.

 

پتو شاپرک

پتو شاپرک برند صادراتی پتو شادیلون می باشد که برای ارسال به کشور های همسایه یا تمام نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

البته شایان ذکر است که این محصول را داخل کشور به عنوان درجه 1/5 پتو شادیلون هم عرضه می کنند ولی برای صادرات همان کیفیت بالا را پک بندی می کنند.

پتو چیکا

این پتو یکی از نمونه های پر طرفدار محصولات شرکت ما می باشد که با کیفیت بالایی وارد بازار می کنیم.

این کالا در ابعاد 160*220 و وزن 2/5 کیلویی و در بسته بندی ساک تلقی با طراحی زیبا و در کارتنهای 9 تایی به تمام قسمت های ایران ارسال می شود.

این پتو نسبت به قیمت خود مرغوبیت بالایی داشته و از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است.

این منسوج هم مانند پتو شادیلون از چهار مدل

  1. پتو چیکا طرحدار
  2. پتو چیکا ساده
  3. پتو چیکا گلدار برجسته شده
  4. پتو چیکا الوان امباس

به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که مدلهای امباس در پتو های چیکا چگونه هستند باید با شما این موضوع را عنوان کنم که دقیقا همان طرحهای امباس شادیلون را هم روی این محصول پرس می کنند.

 

پتو نیکا

پتو نیکا دقیقا همان مشخصات پتو چیکا را دارد با این تفاوت که بیشتر برای بازار تمام نقاط جهان طراحی شده است.

البته مانند شاپرک ممکن است در داخل ایران با نام 1/5 درجه چیکا عرض شود که این موضوع کاملا درست است.

پتو روشا

پتو روشا هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار است که می توان گفت جزو پتو های سنگین وزن می باشد.

این محصول را با اندازه 140*220 و سنگینی 2 کیلویی و با بسته بندی ساک تلقی و با کارتنهای 10 تایی به بازار ها عرضه می شود.

حالب است بدانید که پتو روشا را با همین نام به تمام نقاط کره خاکی اعزام می کنند.

پتو رونیا

پتو رونیا یکی از محصولات جدید شرکت ما می باشد که دقیقا تمام مشخصات آن با پتو روشا یکی هست و تفاوتی ندارد فقط برند و طرح روی جلد آن متفاوت است.

پتو سارینا

پتو مارینا

پتو تیسا

پتو تیسا را می توان گفت جزو پتو های سبک می باشد یا به عبارت دیگر مسافرتی قرار می گیرد، البته می توان جزو پتو های کم حجم هم قرار داد.

این منسوج را در اندازه های یک نفره و دو نفره به ایران و جهان عرضه می کنند که

  • یک نفره با ابعاد 150*220 و با سنگینی 1300 گرم و بسته بندی نایلون و پک بندی 20 تایی
  • دو نفره با ابعاد 200*220 و با وزن 1/700 کیلو گرم و بسته بندی نایلون و کارتن 20 تایی

که هر اندازه هم در چهار نوع

  1. پتو تیسا یک نفره بدون طرح و نقش
  2. پتو تیسا دو نفره بدون طرح و نقش و نگار
  3. پتو تیسا یک نفره چاپی
  4. پتو تیسا دو نفره چاپی

شایان ذکر که تا اطلاعات ثانوی این منسوج را به صورت امباس یا همان برجسته دیده می شود.

  • کارینا
  • و غیره

 

 

لیست قیمت انواع پتوهای شادیلون

 

5

  1. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار است ما از خرید و فروش این محصول راضی بودیم فقط باید در تنوع رنگبندی هم بهتر بشه

  2. من از شرکت دیبافت خرید خودم رو انجام دادم خیلی جنسش عالیه
    ممنونم از این شرکت بابت جوابگویی خوبشون

  3. باسلام من میخوایتم کلی سفارش بدهم که یک کاروکاسبی رهابندازم چون من دست فروشی میکنم حال نه قیمت دارید نه آدرس مرکز پخش هرچقدر هم از مغازه دارها پرسیدم راهنمایم نمیکنن که بیام مرکز فروشتون لطفا یک راه حلی جلوی پای ما بگذارید مرسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما